Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту споруд та утримання зеленої зони по вулиці Михайлівська
Очікувана вартість
127 000,00 UAH
UA-2021-01-19-002698-c 083fc90aa84f4e3d97e1e1a5952b1eb1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 127 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 635,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: Послуги з поточного ремонту споруд та утримання зеленої зони по вулиці Михайлівська.
• Код національного класифікатора України ДК 021:2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2 до цього оголошення.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 21.12.2021 р.
• Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 127 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 25.01.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: по 28.01.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
• Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
• Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
• Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 635,00 грн. (0,5%).
• Інша інформація:
Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-
копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу,
складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника:
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Розрахунок ціни пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення (виконаний відповідно до договірної ціни, що розраховується на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків).
Вартість наданих послуг, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості послуг, передбачених договірною ціною яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків із урахуванням виконаних обсягів послуг та їх вартості.
Вартість наданих послуг, що підлягають оплаті, визначається по усіх складових вартості послуг, розрахованих у договірній ціні, що розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків, в тому числі: вартість прямих витрат визначається на основі діючих на момент складання актів здачі-приймання наданих послуг з урахуванням вартості машин, механізмів та матеріалів, розрахованих по калькуляціям на підприємстві.
Розмір кошторисної заробітної плати робітників визначається відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 року №81(у редакції наказу Мінрегіону від 27.97.2018 №196).
Кошти на покриття загальновиробничих та адміністративних витрат приймаються згідно з фактичними витратами Виконавця, рівень яких погоджується з Замовником.
Розмір кошторисного прибутку визначається на рівні, не вищому ніж встановлений місцевими органами самоврядування, але в будь-якому випадку не вище середнього по галузі згідно до Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 154 від 23.09.2003 року.
• Погоджений, належним чином учасником, проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації).
• Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно до Технічного завдання, визначеного Додатком 2:
1) Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації;
2) свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій.


• Перелік документів, що підтверджує наявність необхідного обладнання:
- газонокосарки (не менше 2-х шт.);
- мотокоси (не менше 2-х шт.);
- транспорт для перевезення вантажів;
- автовишка (ки);
- поливомийна машина;
- мобільний подрібнювач гілок;
- мобільний електрогенератор;
- електро або газозварювальний апарат;
- болгарка.
Для власної техніки Учасника: надати копії свідоцтв про реєстрацію обладнання, або копії технічних паспортів або бухгалтерські документи, що підтверджують облік обладнання, за підписом уповноваженої особи учасника та бухгалтера.
Для орендованої техніки - надати завірені копії договорів оренди (лізингу).


Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору на виконання робіт.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 послуга
Послуги з поточного ремонту споруд та утримання зеленої зони по вулиці Михайлівська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
1.2 гектар
Щоденне підмітання доріжок та прибирання території скверу на площі 1,2 га, в тому числі очищення урн від побутового сміття та іншого непотребу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 77314000-4 — Послуги з утримання територій
1 послуга
Утримання пристовбурних лунок зелених насаджень у весняно – осінній період у розпушеному стані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 77313000-7 — Послуги з утримання парків
1 послуга
Полив зелених насаджень при відсутності достатньої кількості опадів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 77313000-7 — Послуги з утримання парків
1 послуга
Підсів, заземлювання та підживлення газонів у весняний період
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 77314100-5 — Послуги із засівання газонів
1 послуга
Косіння та прибирання скошеної трави з газонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 77314000-4 — Послуги з утримання територій
1 послуга
Здійснення дрібного поточного ремонту споруд та інших елементів благоустрою у випадку їх пошкоджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 77313000-7 — Послуги з утримання парків
1 послуга
Проведення санітарного та формувального обрізування гілок дерев на території зеленої зони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 15:02
Оголошення.doc
19 січня 2021 15:02
Додаток №2.docx
19 січня 2021 15:02
Додаток №1 Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Остапенко Сергій Анатолійович 125 085,44
UAH з ПДВ
125 085,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2021 12:43
Електронний підпис
27 січня 2021 12:37
уставні документи.pdf
27 січня 2021 12:37
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Остапенко Сергій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Остапенко Сергій Анатолійович
#2800907977
Переможець 125 085,44
UAH з ПДВ
28 січня 2021 14:42

Документи

28 січня 2021 14:41
Електронний підпис
28 січня 2021 14:41
Протокол №42_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Остапенко Сергій Анатолійович
#2800907977
125 085,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 14:41
Електронний підпис
28 січня 2021 14:41
Протокол №42_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 16:06
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 09:05
Додаток №1_0001.pdf укладений
08 лютого 2021 09:04
Додаток №2_0001.pdf укладений
08 лютого 2021 09:04
Договір №35-б_0001.pdf укладений
08 лютого 2021 09:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 125 085,44
UAH