Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування медичним працівникам)
Очікувана вартість
186 000,00 UAH
UA-2021-01-19-001970-c 05b90be80ca8486eb0f5b1d1139fd140
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копитіна Ірина Олександрівна

+380534844839 koms.hosp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування І рівня м. Горішні Плавні» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 01999626
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., місто Горішні Плавні, вулиця Миру, будинок 10
Контактна особа: Копитіна Ірина Олександрівна
+380534844839
koms.hosp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Згідно договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2480 комплекти
Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування медичним працівникам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська область, м. Горішні Плавні, вул. Миру, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Протягом 14 днів з дати надання актів передачі-приймання наданих послуг. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

19 січня 2021 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НВП "Фероліт"
#31103705
Переможець 186 000,00
UAH з ПДВ
19 січня 2021 14:20

Документи

19 січня 2021 14:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 12:27
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 10:01
Фероліт НВП д-у 2 до дог _ 9 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 09:54
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 08:52
Фероліт НВП д-у 1 до дог _ 9 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 08:40
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:23
Договір зміни до договору
19 січня 2021 14:21

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 лютого 2021 12:14
45 075,00 UAH UA288201720344330001000049353
КНП "ЛІЛ І рівня м.Горішні Плавні"
UA983138490000026003019408091
НВП "Феролiт"
Оплачений
19 березня 2021 14:54
33 450,00 UAH UA288201720344330001000049353
КНП "ЛІЛ І рівня м.Горішні Плавні"
UA983138490000026003019408091
НВП "Феролiт"
Оплачений
09 квітня 2021 12:33
38 550,00 UAH UA288201720344330001000049353
КНП "ЛІЛ І рівня м.Горішні Плавні"
UA983138490000026003019408091
НВП "Феролiт"
Оплачений
14 травня 2021 11:39
68 925,00 UAH UA288201720344330001000049353
КНП "ЛІЛ І рівня м.Горішні Плавні"
UA983138490000026003019408091
НВП "Феролiт"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки (описки).
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2021 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 186 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 000,00 UAH)