Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Набір для відбору матеріалу-тампон дакроновий.Пробірка з транспортним середовищем (Аплікатор з бавовняною кінцівкою у транспортній пробірці. Пластиковий стрижень стерильний одноразового використання)-1000 шт.
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2021-01-19-001933-a b52fda0751214dcf98a64c6e8aed3121
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татьяна Шалина

+380936663344 inf.lic@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаська міська інфекційна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02004976
Вебсайт: https://inf.lic.org.ua
Місцезнаходження: 18028, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Самійла Кішки, 210/1
Контактна особа: Татьяна Шалина
+380936663344
inf.lic@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали



Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. N 225 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2020 р. N 248)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Набір для відбору матеріалу-тампон дакроновий.Пробірка з транспортним середовищем (Аплікатор з бавовняною кінцівкою у транспортній пробірці. Пластиковий стрижень стерильний одноразового використання)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18028, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Самійла Кішки, 210/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

19 січня 2021 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СІДЕНКО ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3070915573
Переможець 7 500,00
UAH
19 січня 2021 18:57

Документи

19 січня 2021 18:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 14:07
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 19:06
??? ???????? ??????? іі 3 від 19.01.2021 ФОП Сіденко В.В..pdf укладений
19 січня 2021 19:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 500,00
UAH