Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «09110000-3» - Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГр 0-200 (або еквівалент)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-01-19-001489-a ● 7518367d39bb45b598c08fa02da8d643
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Височанська сільська рада Борзнянського району Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04414810 |
Місцезнаходження: | 16412, Україна , Чернігівська обл., Борзнянський р-н, село Високе, Вул. Центральна, 86 |
Контактна особа: |
Лідія Ушкаленко +380501546596 vysoke.otg@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2021 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2021 11:30 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 тонни
ДК 021:2015 «09110000-3» - Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГр 0-200 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2021 08:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2021 08:40 |
Додаток 4 зі змінами.docx | |
25 січня 2021 08:40 |
Перелік змін 2.docx | |
25 січня 2021 08:40 |
Додаток 2 зі змінами.docx | |
22 січня 2021 15:24 |
Перелік змін.docx | |
22 січня 2021 15:24 |
Додаток 1 зі змінами.docx | |
19 січня 2021 10:57 |
Тендерна документація.doc | |
19 січня 2021 10:57 |
Додаток 6.docx | |
19 січня 2021 10:57 |
Додаток 5.docx | |
19 січня 2021 10:57 |
Додаток 4 - Проєкт договору.doc | |
19 січня 2021 10:57 |
Додаток 3.docx | |
19 січня 2021 10:57 |
Додаток 2.docx | |
19 січня 2021 10:57 |
Додаток 1.docx |
25 січня 2021 08:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 січня 2021 08:40 |
Додаток 4 зі змінами.docx
|
||||||
25 січня 2021 08:40 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
25 січня 2021 08:40 |
Додаток 2 зі змінами.docx
|
||||||
22 січня 2021 15:24 |
Перелік змін.docx
|
||||||
22 січня 2021 15:24 |
Додаток 1 зі змінами.docx
|
||||||
19 січня 2021 10:57 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
19 січня 2021 10:57 |
Додаток 6.docx
|
||||||
19 січня 2021 10:57 |
Додаток 5.docx
|
||||||
19 січня 2021 10:57 |
Додаток 4 - Проєкт договору.doc
|
||||||
19 січня 2021 10:57 |
Додаток 3.docx
|
||||||
19 січня 2021 10:57 |
Додаток 2.docx
|
||||||
19 січня 2021 10:57 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо складу
Дата подання: 19 січня 2021 16:35
Дата відповіді: 20 січня 2021 09:19
Доброго дня, для розширення кола потенційних учасників, просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість надання учасниками копії договору на надання послуг зберігання
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Замовником не передбачається передача придбаваємого товару на зберігання, тому що в нас є можливість зберігати вугілля на території освітніх закладів. Згідно статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити: п.8 ч.2 - проєкт договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов, ніяких договорів більше не вимагається і їх відсутність не може обмежувати коло потенційних учасників.
Щодо персональних даних
Дата подання: 19 січня 2021 16:41
Дата відповіді: 20 січня 2021 11:46
За підписом яких осіб має надаватися лист-згода на обробку персональних даних?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. При поданні тендерної пропозиції, постачальники та представники постачальників (наприклад, підписанти тендерної пропозиції тощо) надають свої персональні дані. У Додатку 1 до ТД є вимога для учасників фізичних осіб про надання персональних даних (паспортних даних, ) відповідно лист-згоду підписує учасник-фізична особа. Якщо юридична особа є підписантом тендерної пропозиції і надає інформацію про номери телефонів, електронні адреси, тощо, то відповідно лист-згоду підписує така особа. Разом з цим згідно Закону України "Про публічні закупівлі" та Тендерній документації відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Протокол випробування
Дата подання: 19 січня 2021 16:43
Дата відповіді: 20 січня 2021 16:59
Шановний Замовнику, тендерною документацією вимагається надання учасниками оригіналу протоколу випробувань (посвідчення якості), виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів у 2018-2021 році.
Зазначаємо, що вказана вимога є незаконною та такою, що обмежує конкуренцію учасників з огляду на наступне. Для виконання вимоги щодо надання протоколу випробувань, на адресу учасника повинна була здійснюватися поставка вугілля саме цієї марки. Проте, учасники можуть не здійснювати закупівлю вугілля саме цієї марки, а тому зазначену вище вимогу документації зможуть виконати лише ті учасники, яким вже здійснювалася поставка вугілля саме цієї марки, у зв’язку з чим мають можливість підтвердити постачання вугілля саме цієї марки.
Встановивши дану вимогу, Замовник надав перевагу тим учасникам, яким вже здійснювалася поставка вугілля саме марок вугілля, що є предметом закупівлі, і тим самим обмежив право взяти участь у процедурі закупівлі інших суб’єктів господарювання, у тому числі нашого підприємства, які планують придбання вугілля у майбутньому для конкретного замовника.
Відповідно до ДСТУ 7146:2010 під час укладання договору на поставку вугілля повинен бути представлений лише сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, який і засвідчує можливість виробляти та постачати певну марку вугілля.
Наведена вище умова тендерної документації порушує принципи здійснення закупівель, а саме принципи недискримінації та добросовісної конкуренції серед учасників.
У зв’язку із вищевикладеним, вимагаємо виключити вимогу про надання учасниками оригіналу протоколу випробувань (посвідчення якості), виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів у 2018-2021 році.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» №114-IX від 19.09.2019 р.(далі - Закон). Згідно ч.5 ст.23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Також згідно ч.6 ст.23 Закону якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам. Про статтю 23 Закону зазначено в Розділі Ш ч.7 Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Замовники та Учасники керуються Законом і тому Ви безпідставно зазначаєте, що вказана вимога є незаконною та такою, що обмежує конкуренцію учасників.
Водночас, у Додатку 2 вимагається : Оригінал протоколу випробувань (посвідчення якості), виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів у 2018-2021 році (необхідно надати Учаснику - переможцю при першій поставці товару відповідно до заявки Замовника), учасник не зобов’язаний закуповувати вугілля з метою прийняття участі у торгах. Умови тендерної документації надають можливість учасникам надавати відповідний протокол випробувань на партію вугілля, виданий у 2018-2021 році на виробника або іншого суб’єкта господарювання, що буде здійснювати йому постачання та відвантаження вугілля для подальшого постачання учасником цього вугілля на адресу замовника, з якими планується співпрацювати. Зауважу, що під час підготовки та подання своєї тендерної пропозиції учасник повинен визначити вартість, за яку він згоден виконати замовлення щодо постачання вугілля. Для формування вартості пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції, яку він планує постачати. Не маючи договірних відносин з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику, на мою думку учасник не може сформувати вартість пропозиції для участі у торгах та включити до неї всі необхідні витрати, оскільки в нього відсутня точна інформація щодо собівартості продукції. Отже, для підготовки своєї пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції за якою він буде закуповувати вугілля для подальшої його реалізації. Тому учасник, який вирішив прийняти участь у зазначених торгах на момент подання тендерної пропозиції повинен для формування вартості своєї пропозиції укласти договір на постачання вугілля необхідної марки (або еквівалента) з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику. В свою чергу, уклавши договір на постачання вугілля учасник, може отримати протокол випробувань самостійно або має змогу отримати протокол випробувань на вироблену партію вугілля у виробника чи іншого суб’єкта господарювання, з яким укладено договір на постачання та відвантаження вугілля учаснику.
Зауважу, що сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля видається один раз на чотири роки, а тому зазначені в ньому на дату його видачі дані щодо основних параметрів вугілля (зокрема зольність на сухий стан палива та загальна волога на робочий стан палива) можуть відрізняються від тих, що отримуються шляхом дослідження відібраної об’єднаної проби від прийнятої до відправлення партії вугілля. Тому саме протокол випробувань слугуватиме актуальним та об’єктивним обґрунтуванням якості товару, що буде постачатися, та гарантією для Замовника щодо отримання вугілля належної якості.
Вимога тендерної документації про необхідність надання протоколу випробувань не може вважатись дискримінаційною, оскільки не створює перешкод для участі будь-кому з потенційних учасників Процедури закупівлі.
Водночас, у Додатку 2 вимагається : Оригінал протоколу випробувань (посвідчення якості), виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів у 2018-2021 році (необхідно надати Учаснику - переможцю при першій поставці товару відповідно до заявки Замовника), учасник не зобов’язаний закуповувати вугілля з метою прийняття участі у торгах. Умови тендерної документації надають можливість учасникам надавати відповідний протокол випробувань на партію вугілля, виданий у 2018-2021 році на виробника або іншого суб’єкта господарювання, що буде здійснювати йому постачання та відвантаження вугілля для подальшого постачання учасником цього вугілля на адресу замовника, з якими планується співпрацювати. Зауважу, що під час підготовки та подання своєї тендерної пропозиції учасник повинен визначити вартість, за яку він згоден виконати замовлення щодо постачання вугілля. Для формування вартості пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції, яку він планує постачати. Не маючи договірних відносин з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику, на мою думку учасник не може сформувати вартість пропозиції для участі у торгах та включити до неї всі необхідні витрати, оскільки в нього відсутня точна інформація щодо собівартості продукції. Отже, для підготовки своєї пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції за якою він буде закуповувати вугілля для подальшої його реалізації. Тому учасник, який вирішив прийняти участь у зазначених торгах на момент подання тендерної пропозиції повинен для формування вартості своєї пропозиції укласти договір на постачання вугілля необхідної марки (або еквівалента) з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику. В свою чергу, уклавши договір на постачання вугілля учасник, може отримати протокол випробувань самостійно або має змогу отримати протокол випробувань на вироблену партію вугілля у виробника чи іншого суб’єкта господарювання, з яким укладено договір на постачання та відвантаження вугілля учаснику.
Зауважу, що сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля видається один раз на чотири роки, а тому зазначені в ньому на дату його видачі дані щодо основних параметрів вугілля (зокрема зольність на сухий стан палива та загальна волога на робочий стан палива) можуть відрізняються від тих, що отримуються шляхом дослідження відібраної об’єднаної проби від прийнятої до відправлення партії вугілля. Тому саме протокол випробувань слугуватиме актуальним та об’єктивним обґрунтуванням якості товару, що буде постачатися, та гарантією для Замовника щодо отримання вугілля належної якості.
Вимога тендерної документації про необхідність надання протоколу випробувань не може вважатись дискримінаційною, оскільки не створює перешкод для участі будь-кому з потенційних учасників Процедури закупівлі.
Щодо дискримінаційного підходу при визначенні предмета закупівлі
Дата подання: 20 січня 2021 12:43
Дата відповіді: 21 січня 2021 10:57
Шановний Замовнику. Поясніть, будь ласка, у якому ДСТУ можливо знайти марку вугілля ДГР 0-200. В ДСТУ 7146: 2010,яке діє на сьогоднішній день, такої марки вугілля кам*яного немає
Повідомляємо Вам, що на даний момент існують два чинні державні стандарти, які встановлюють якісні вимоги до марки вугілля кам’яного, а саме:
- ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб»
- ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне, антрацит. Класифікація».
Жоден із вказаних ДСТУ не передбачає існування вугілля кам’яного марки ДГР 0-200.
Враховуючи наведене вище випливає, що Замовник робив вибір марки, які його попросив поставити потенційний переможець, для того, щоб дискримінувати інших учасників, уникнути конкуренцію, та у свою чергу «породити» КОРУПЦІЮ!!!!
Хочемо звернути вашу увагу, що встановивши предмет закупівлі, який не передбачений жодним існуючим державним стандартом, замовник дискримінує учасників закупівлі, в тому числі і наше товариство, оскільки ми не можемо взяти участь у даних торгах, так як не маємо можливість поставляти непередбачену ДСТУ марку вугілля.
Враховуючи наведене вище, ви зобов’язані внести зміни до тендерної документації для усунення невідповідності вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Окрім цього тендерна документація не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в технічних вимогах. Відповідно до чинних стандартів, в тому числі ДСТУ 7146:2010 “Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови” (із змінами), ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація.» та ГОСТ 19242-73 “Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков”, замовникам дозволено здійснювати закупівлі сумішей вугілля. При цьому, перші літери найменування (в нашому випадку – ДГ), позначають марку вугілля, а наступні літери та цифри – розмір фракції вугілля у відповідності до ГОСТ 19242-73). Отже, марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого. Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 (надалі – Стандарт) передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків – ГОСТ 19242. Відповідно до вказаних стандартів, допускається суміш вугілля ДГ (довгополум`яне газове). Таким чином, чинним ДСТУ 7146:2010 передбачене вугілля кам’яне ДГр (0-200). Замовник ніяким чином не обмежує передбаченого основним законом та Господарським кодексом України права будь-якої особи на свободу підприємницької діяльності, а також право взяти участь в закупівлі, яке може бути реалізоване шляхом подання тендерної пропозиції Замовнику, а також шляхом укладення відповідних господарських договорів з виробником чи постачальником зазначеної марки суміші вугілля кам’яного.
Виходячи з цього, прийнято рішення встановити в тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії уповноваженої особи не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи
Виходячи з цього, прийнято рішення встановити в тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії уповноваженої особи не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи
Щодо складу
Дата подання: 20 січня 2021 14:00
Дата відповіді: 22 січня 2021 15:27
У пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема, зазначено, що:
у разі, якщо учасник користується власним обладнанням та матеріально-технічною базою, зазначеним у довідці, він повинен надати:
- документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно (склад/майданчик/площа);
у разі, якщо учасник користується залученим орендованим обладнанням та матеріально технічною базою, зазначеним у довідці, він повинен надати:
- документи, що підтверджують право користування нерухомим майном (складом/майданчиком/площею).
Шановний Замовнику, для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару», в тендерній документації Ви вимагаєте наявність в учасника складу (майданчика, площі) у власності або в оренді (або іншому КОРИСТУВАННІ), що є дискримінацією, оскільки в процедурі не зможуть взяти участь учасники, які мають укладені договори з іншими суб’єктами господарювання на надання відповідних послуг зберігання.
Оскільки правом користування річчю володіє лише власник або орендар майна (або інша особа, яка фактично панує над річчю на передбачених чинним цивільним законодавством підставах), тоді як послуги споживаються замовником в процесі їх надання і замовник не здійснює фактичного володіння і користування річчю, УЧАСНИК, ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ЙОГО ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ НЕ БУЛА ВІДХИЛЕНА, повинен надати або правовстановлюючі документи на склад (майданчик, площу) – якщо учасник є власником, або договір оренди (або суборенди, або інший договір, відповідно до умов якого особа фактично панує над річчю).
Тобто, якщо учасник не надасть документи на склад, які Ви вимагаєте в тендерній документації, пропозиція учасника буде відхилена.
У зв’язку із викладеним, до чого Ваша попередня відповідь: «Замовником не передбачається передача придбаваємого товару на зберігання, тому що в нас є можливість зберігати вугілля на території освітніх закладів»?
Якщо для Замовника не цікаво, чи є склад в учасника, тоді взагалі вилучіть з тендерної документації вимогу про наявність в учасника складу, або внесіть зміни до документації, якими буде передбачено, що «у разі, якщо учасник користується залученим орендованим обладнанням та матеріально технічною базою, зазначеним у довідці, він повинен надати:- документи, що підтверджують право користування нерухомим майном (складом/майданчиком/площею) АБО право отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання (послуг щодо зберігання вугілля).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Для того, щоб участь у процедурі закупівлі взяли всі зацікавлені особи до тендерної документації внесено зміни.
порушення вимог ДСТУ
Дата подання: 21 січня 2021 14:22
Дата відповіді: 25 січня 2021 08:44
Добрий день, поясніть, будь-ласка, яким ДСТУ передбачено вугілля марки ДГР 0-200 і його якісні показники, що Ви встановлюєте в технічних вимогах, а саме: Зольність на сухий стан палива, не більше ніж – 30,0 %, Загальна волога на робочий стан палива, не більше ніж – 10,0 %
Нижча теплота згорання на робочий стан палива не менше - 5300 ккал/кг ?
Вимагаємо привести всі показники якості вугілля у відповідність до ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015 або змінити марку вугілля у відповідності до ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015!
Нагадуємо Вам, що згідно ДСТУ 7146:2010 вугілля ДГР з розміром кусків 0-200 НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО взагалі, та стандартів якості на дану фракцію 0-200мм , стосовно зольності, вологи, та нижчої калорійності немає, тому посилаючись на даний стандарт та вказуючи нестандартний розмір кусків вугілля марки ДГР 0-200мм ви порушуєте законодавство та умови ДСТУ, що може призвести до адміністративної, а також кримінальної відповідальності, відповідаючого за оформлення тендерної документації.
Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242-73. Національний стандарт містить посилання на ГОСТ 19242 щодо розміру кусків згідно таблиці № 1 ДСТУ 7146:2010, де вказується розмір лише в числовому виражені. У зв’язку з втратою чинності ГОСТу 19242-73 з 01.01.2019 згідно з Наказом від 14.12.2015 № 185 ДП "УкрНДНЦ", позначення літерами класу по розміру кусків не передбачається.
Документи, які відповідають нормативним стандартам є ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015 , тому вимагаємо додержуватися законодавства та привести тендерну документацію згідно наведених вище ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015.
Вимагаємо визнати надану нами аргументацію, стосовно невідповідності вимог законодавству, та внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» №114-IX від 19.09.2019 р.(далі - Закон). Згідно ч.4 ст.5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до Тендерної документації Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частина 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) пункт 6.3. У цій документації всі посилання на конкретні марки чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»» та Додатку 2 Технічні вимоги : Примітка: до усіх вище зазначених матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару) всі Учасники мають право запропонувати «еквівалентний» товар. Якщо керуватись ДСТУ 7146:2010 і прописати показники якості конкретної марки вугілля, то Учасники повинні будуть додержуватись вимог і не про який «еквівалент» не може бути й мови.
Для того, щоб якомога більше бажаючих взяли участь у процедурі закупівлі зазначено показники якості в межах допустимих і тому до Тендерної документації вже внесено зміни.
Відповідно до Тендерної документації Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частина 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) пункт 6.3. У цій документації всі посилання на конкретні марки чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»» та Додатку 2 Технічні вимоги : Примітка: до усіх вище зазначених матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару) всі Учасники мають право запропонувати «еквівалентний» товар. Якщо керуватись ДСТУ 7146:2010 і прописати показники якості конкретної марки вугілля, то Учасники повинні будуть додержуватись вимог і не про який «еквівалент» не може бути й мови.
Для того, щоб якомога більше бажаючих взяли участь у процедурі закупівлі зазначено показники якості в межах допустимих і тому до Тендерної документації вже внесено зміни.
технічні показники
Дата подання: 21 січня 2021 15:04
Дата відповіді: 25 січня 2021 08:57
Вітаємо, звідки Вами встановлені технічні показники для вугілля марки ДГР 0-200, особливо нижча теплота згорання не менше 5300 кКал/кг, адже це рядове вугілля а не збагачене, що за абсурд при визначені показників? Проаналізували Ваші торішні торги, ми не зрозуміли зміни в технічних вимогах, чому Ви працюєте не додержуючисть законодавства? Наше підприємство співпрацює з виробниками/постачальниками, які виробляють/постачають вугільну продукцію виключно відповідно до вимог Стандарту. Таким чином, встановивши показники якості вугілля, що не узгоджуються зі Стандартом, Ви унеможливлюєте участь нашого підприємства у даній Процедурі.
У зв'язку з тим, що вимоги національних стандартів є обов'язковими для підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності та видів діяльності, що діють на території України, а також для громадян - суб'єктів підприємницької діяльності, просимо Замовника привести показники якості вугілля марки ДГР (0-200) у відповідність до вимог діючих національних стандартів, а саме ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» №114-IX від 19.09.2019 р.(далі - Закон). Згідно ч.4 ст.5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Технічні показники встановлені в межах допустимих для того, щоб Учасники могли запропонувати «еквівалентний» товар. Відповідно до Додатку 2 Технічні вимоги : Примітка: до усіх вище зазначених матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару)
До Додатку 2вже внесено зміни.
Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії уповноваженої особи не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Технічні показники встановлені в межах допустимих для того, щоб Учасники могли запропонувати «еквівалентний» товар. Відповідно до Додатку 2 Технічні вимоги : Примітка: до усіх вище зазначених матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару)
До Додатку 2вже внесено зміни.
Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії уповноваженої особи не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДНІПРОРЕСУРС 2016 |
88 800,00
UAH з ПДВ
|
88 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АКТИВ-ДНІПРО |
132 000,00
UAH з ПДВ
|
132 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДНІПРОРЕСУРС 2016 #40827923 |
Відхилено |
88 800,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 09:51
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 лютого 2021 00:00
|
ТОВ АКТИВ-ДНІПРО #41523825 |
Переможець |
132 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2021 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2021 08:51
|
Изображение.PDF | укладений |
19 лютого 2021 08:50
|