Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень дітей пільгових категорій від 10 років.
Очікувана вартість
54 743,00 UAH
UA-2021-01-19-001132-c 844df24f3dc6476ba9376c98124d09b6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гладка Ірина Михайлівна

380673386172 lycvinteh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вінницький технічний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 20097668
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Монастирська, 4
Контактна особа: Гладка Ірина Михайлівна
380673386172
lycvinteh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 54 743,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 547,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Місцезнаходження: 21050 Вінницька область, м. Вінниця, вул. Монастирська, буд.4. Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4211 послуга
Послуги їдалень дітей пільгових категорій від 10 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Монастирська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Місцезнаходження: 21050 Вінницька область, м. Вінниця, вул. Монастирська, буд.4. Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги їдалень дітей пільгових категорій від 10 років. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 55510000-8– Послуги їдалень. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 11:38
Додаток 5. Калькуляція.docx
19 січня 2021 11:38
Додаток 4. Проєкт договору про закупівлю.docx
19 січня 2021 11:38
Додаток 3. - Лист-згода.docx
19 січня 2021 11:38
Додаток 2. Форма ПРОПОЗИЦІЯ.docx
19 січня 2021 11:38
Додаток 1. Технічні вимоги.docx
19 січня 2021 11:38
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Меридіан" 54 743,00
UAH
54 743,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 січня 2021 18:44
Електронний підпис
28 січня 2021 18:43
Лист-відгук.pdf
28 січня 2021 18:43
Довідка про договора.pdf
28 січня 2021 18:43
Довідка про сертиф..pdf
28 січня 2021 18:43
Техн. вимоги.pdf
28 січня 2021 18:43
Пропозиція тех.ліцей.pdf
28 січня 2021 18:43
Проект договора.pdf
28 січня 2021 18:43
sertifikat ліцей.png
28 січня 2021 18:43
Труд. книжки.pdf
28 січня 2021 18:43
Статут оригінал.pdf
28 січня 2021 18:43
Особові книжки.pdf
28 січня 2021 18:43
Орієнтовне меню.pdf
28 січня 2021 18:43
Лист-Згода.pdf
28 січня 2021 18:43
Калькуляція.pdf
28 січня 2021 18:43
Довідки СЄС.pdf
28 січня 2021 18:43
Довідка про підпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Меридіан"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Меридіан"
#13306232
Переможець 54 743,00
UAH
29 січня 2021 13:42

Документи

29 січня 2021 13:42
Електронний підпис
29 січня 2021 12:53
Протокол 29.01.21.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2021 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Меридіан"
#13306232
54 743,00
UAH
Документи

Документи

29 січня 2021 13:42
Електронний підпис
29 січня 2021 12:53
Протокол 29.01.21.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 11:37
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:09
дод. угода 3.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 16:29
ду2.PDF зміни до договору
22 грудня 2021 16:05
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 16:38
дод.уг.№1 від 27.04.21-2230.PDF зміни до договору
27 квітня 2021 16:37
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 14:34
дог. 2230.PDF укладений
01 лютого 2021 14:23

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 березня 2021 15:37
3 029,00 UAH UA368201720344240006000038310
КЗ "ВТЛ"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
19 березня 2021 15:37
325,00 UAH UA368201720344240006000038310
КЗ "ВТЛ"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
23 червня 2021 09:44
4 550,00 UAH UA368201720344240006000038310
КЗ "ВТЛ"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
23 червня 2021 09:44
182,00 UAH UA368201720344240006000038310
КЗ "ВТЛ"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
20 жовтня 2021 13:38
6 032,00 UAH UA368201720344240006000038310
КЗ "ВТЛ"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
20 жовтня 2021 13:38
559,00 UAH UA368201720344240006000038310
КЗ "ВТЛ"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
18 листопада 2021 12:12
4 290,00 UAH UA368201720344240006000038310
КЗ "ВТЛ"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
18 листопада 2021 12:12
403,00 UAH UA368201720344240006000038310
КЗ "ВТЛ"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
29 грудня 2021 17:29
390,00 UAH UA368201720344240006000038310
КЗ "ВТЛ"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
29 грудня 2021 17:29
3 822,00 UAH UA368201720344240006000038310
КЗ "ВТЛ"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
29 грудня 2021 17:29
4 225,00 UAH UA368201720344240006000038310
КЗ "ВТЛ"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений
29 грудня 2021 17:29
338,00 UAH UA368201720344240006000038310
КЗ "ВТЛ"
UA933204780000026006212005189
КП "Меридiан"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 3.1 договору про закупівлю №1 послуг їдалень за бюджетні кошти від 01.02.2021 р., виклавши його в наступній редакції у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі на 6285 грн. (Шість тисяч двісті вісімдесят п’ять грн. 00 коп.), зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника: “Ціна цього Договору становить 48458 грн. 00 коп. (Сорок вісім тисяч чотириста п’ятдесят вісім грн. 00 коп.)(без ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 01/02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 01/02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору № 01/02/21 від 01.02.2021 року та викласти пункт 10.1. Договору № 01/02/21 від 01.02.2021 року в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з «01» лютого 2021 року і діє до «31» березня 2022 року.». 2. Загальна вартість послуг, що будуть надані в період з 01.01.2022 року по 31.03.2022 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% суми Договору № 01/02/21 від 01.02.2021 року, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 01/02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 28 145,00
UAH