Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання готової їжі для харчування громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, які обслуговуються Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Південного району м. Кам’янського (ДК 021:2015 : 55510000-8 Послуги їдалень)
Очікувана вартість
193 000,00 UAH
UA-2021-01-18-004610-a 2b62eff8d8cd4c48bb7a2c2301a2dd44
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Головаш

+380981817071 bagl_tercentr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Південного району м. Кам'янського
Код ЄДРПОУ: 24232666
Місцезнаходження: 51909, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Менделєєва, 21-а
Контактна особа: Юлія Головаш
+380981817071
bagl_tercentr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 15:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 15:40
Очікувана вартість: 193 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 965,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5800 послуга
Послуги з постачання готової їжі для харчування громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, які обслуговуються Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Південного району м. Кам’янського (ДК 021:2015 : 55510000-8 Послуги їдалень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51909, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вул.Менделєєва, 21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі затримки бюджетного фінансування оплата за надані послуги здійснюється протягом 10-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування зазначених послуг на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВО Промсервiс" 192 987,75
UAH з ПДВ
192 987,75
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВО Промсервiс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВО Промсервiс"
#13441711
Переможець 192 987,75
UAH з ПДВ
28 січня 2021 10:04

Документи

28 січня 2021 10:04
Електронний підпис
28 січня 2021 09:57
Протокол.. .jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВО Промсервiс"
#13441711
192 987,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 10:04
Електронний підпис
28 січня 2021 09:57
Протокол.. .jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2022 12:52
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 09:57
додаткова угода 4 до договору 05-21.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 09:53
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 10:48
додаткова угода 5-21.pdf зміни до договору
06 січня 2022 10:45
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 11:50
додаткова угода до договору 05-21.pdf зміни до договору
04 січня 2022 11:47
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 17:07
промсервис 05-21.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 17:02
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 15:35
Додат.угода.jpg зміни до договору
05 жовтня 2021 15:34
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 14:51
Договір.pdf укладений
09 лютого 2021 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з припиненням діяльності Замовника.
Номер договору про закупівлю: 05/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3.1. договору викласти в новій редакції:ціна цього договору становить 163111,09 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 05/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились продовжити строк дії договору до 31.03.2022 для проведення процедури закупівлі в наступному році в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної у договорі попереднього року
Номер договору про закупівлю: 05/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ч. 6 ст. 41 Закону та відповідно до договору сторони домовились продовжити строк дії договору та виконання зобовязань щодо закупівлі послуги до 02.04.2022, строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної у початковому договорі, укладеному у попередньому році
Номер договору про закупівлю: 05/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна ціна Договору № 05/2021 від 08.02.21 становить 177311,97 (сто сімдесят сім тисяч триста одинадцять грн. 97 коп.) без ПДВ. Відповідно до затверджених видатків на 2022 рік обсяг закупівлі послуги на початку 2022 року не перевищує 20 % від суми початкового договору про закупівлю та складає 14200,88 (чотирнадцять тисяч двісті грн. 88 коп.) без ПДВ. 2. Пункт 1.2. Договору викласти в наступній редакції: Кількість послуг за весь період дії Договору № 05/2021 від 08.02.2021 становить 5328 послуг.
Номер договору про закупівлю: 05/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 02 квітня 2022
Сума оплати за договором: 177 311,97
UAH