Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

централізоване водовідведення
Очікувана вартість
1 993 802,76 UAH
UA-2021-01-18-002731-b cb5125f426324ad08e05decfb16fa5d8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Ірина Миколаївна

380456351989
380456393093
buh_gorono@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02143809
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122
Контактна особа: Зінченко Ірина Миколаївна
380456351989,380456393093
buh_gorono@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛОЦЕРКІВВОДА» є єдиним постачальником послуг каналізаційних на території м. Біла Церква, та має Ліцензію Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг на централізоване водовідведення серія АГ № 500099.
У зв’язку із вищенаведеним та враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо надання послуг з послуг з централізованого водовідведення єдиний можливий постачальник – природний монополіст ТОВ «БІЛОЦЕРКІВВОДА», у такому випадку відповідно до 2. ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 16:42
Оскарження наміру укласти договір: 29 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90400000-1: Послуги у сфері водовідведення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104497 метри кубічні
Послуги у сфері водовідведення (централізоване водовідведення )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (адреси закладів управління освіти і науки БМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90400000-1 — Послуги у сфері водовідведення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг щомісячно після надання акту надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

18 січня 2021 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-29-000009 ● bc12f72947834738a25dfd0d0784ca8e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 липня 2021 10:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород

28.07.2021 №478

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 28.07.2021 №478

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-01-18-002731-b 18.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-29 16:22:23

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг централізоване водовідведення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-18-002731-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-30 12:15:40

пояснення

Пояснення на запит
(ID моніторингу: UA-М-2021-07-29-000009)

Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради на запит про надання пояснення в рамках моніторингу процедури закупівлі ДК 021 2015: 90400000-1 — Послуги у сфері водовідведення (централізоване водовідведення), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-18-002731-b повідомляє наступне:
1. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам Закону України від 10 січня 2002 року № 2918-III «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення та визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Відповідно до частини третьої статті 16 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (далі – Закон) якість комунальної послуги повинна відповідати вимогам, встановленим цим Законом, іншими актами законодавства та договором. Обов’язок забезпечення відповідності якості комунальної послуги встановленим вимогам покладається на виконавця такої послуги. Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛОЦЕРКІВВОДА» станом на дату засідання тендерного комітету внесене до Реєстру суб’єктів природних монополій у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення НКРЕКП станом на 31.12.2020 р. Закупівля послуг з централізованого водовідведення буде здійснюватися згідно тарифів, встановлених Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 16.12.2020 року № 2499, складовою частиною яких, у тому числі, є послуги з централізованого водовідведення. Тариф на момент проведення переговорів: 19,08 грн. за 1 куб.м. з ПДВ.
2. Розмір бюджетного призначення визначений згідно кошторису на 2021 рік, враховуючи об’єм - 104497 куб. м. за тарифом 19,08 грн. очікувана вартість складає: 1 993 802 грн.76 коп (один мільйон дев'ятсот дев'яносто три тисячі вісімсот два грн. 76 коп).
3. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради було розміщено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту: http://bila-cerkva.osv.org.ua/2021-20-32-14-12-04-2021/

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення, які на даному етапі неможливо усунути в установленому законодавством порядку забов'язуємося вжити заходів з недопущення таких порушень в подальшому

2021-08-12 09:13:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Білоцерківвода"
#38010130
Переможець 1 993 802,76
UAH з ПДВ
18 січня 2021 16:42

Документи

18 січня 2021 16:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2021 16:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Білоцерківвода"
#38010130
1 993 802,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 січня 2021 16:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 11:21
дод угода 4400 4.PDF зміни до договору
21 грудня 2021 11:18
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 12:10
дод. 4400.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 10:54
ду 4400.PDF зміни до договору
28 жовтня 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2021 10:46
дод.водовідведення.pdf зміни до договору
07 вересня 2021 10:38
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 14:08
договір водовідведення.pdf укладений
29 січня 2021 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 4400/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.1, ч. 5, ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 4400/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.1, ч. 5, ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 4400/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" можливе зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 4400/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги у сфері водовідведення (централізоване водовідведення ) 74940 метри кубічні 19,08
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 429 849,24
UAH (в тому числі ПДВ 238 308,21 UAH)