Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

централізоване водопостачання
Очікувана вартість
1 591 654,08 UAH
UA-2021-01-18-002673-b 7888ac242fd544caa69791f6965d4b7f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Ірина Миколаївна

380456351989
380456393093
buh_gorono@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02143809
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122
Контактна особа: Зінченко Ірина Миколаївна
380456351989,380456393093
buh_gorono@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛОЦЕРКІВВОДА» є єдиним постачальником централізованого водопостачання на території м. Біла Церква, та має Ліцензію Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг на централізоване водопостачання серія АГ № 500099.
У зв’язку із вищенаведеним та враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо надання послуг з централізованого водопостачання єдиний можливий постачальник – природний монополіст ТОВ «БІЛОЦЕРКІВВОДА», у такому випадку відповідно до 2. ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 16:32
Оскарження наміру укласти договір: 29 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65100000-4: Послуги з розподілу води та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104935 метри кубічні
Послуги з розподілу води та супутні послуги (централізоване водопостачання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (адреси закладів управління освіти і науки БМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг щомісяця після надання акту надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

18 січня 2021 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-26-000034 ● 337ccc8797ac409e8594056bc5f6f0af
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 липня 2021 16:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.07.2021 № 470
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 26.07.2021 №470
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-18-002673-b від 18.01.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-27 10:11:18

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з централізованого водопостачання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-18-002673-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-28 15:48:29

пояснення

Пояснення на запит
(ID моніторингу: UA-M-2021-07-26-000034)
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради в реагування на запит про надання пояснення в рамках моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015— 65100000-4 Послуги з розподілу води та супутні послуги (централізоване водопостачання), ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-18-002673-b повідомляє наступне:
1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі визначений згідно кошторисних призначень на 2021 рік. Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛОЦЕРКІВВОДА» станом на дату засідання тендерного комітету внесене до Реєстру суб’єктів природних монополій у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення НКРЕКП станом на 31.12.2020 р. Закупівля послуг з централізованого водопостачання буде здійснюватися згідно тарифів, встановлених Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 16.12.2020 року № 2499, складовою частиною яких, у тому числі, є послуги з централізованого в водопостачання. Тариф на момент проведення переговорів: 15.168грн. за 1 куб. метер з ПДВ.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам Закону України від 10 січня 2002 року № 2918-III «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення та визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Відповідно до частини третьої статті 16 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (далі – Закон) якість комунальної послуги повинна відповідати вимогам, встановленим цим Законом, іншими актами законодавства та договором. Обов’язок забезпечення відповідності якості комунальної послуги встановленим вимогам покладається на виконавця такої послуги.

3. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради було розміщено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту: http://bila-cerkva.osv.org.ua/2021-20-32-14-12-04-2021/


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 серпня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Білоцерківвода"
#38010130
Переможець 1 591 654,08
UAH з ПДВ
18 січня 2021 16:32

Документи

18 січня 2021 16:32
Електронний підпис
18 січня 2021 16:31
протокол вода.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2021 16:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Білоцерківвода"
#38010130
1 591 654,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 січня 2021 16:32
Електронний підпис
18 січня 2021 16:31
протокол вода.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 11:35
дод. угода 3 дог. 5000.PDF зміни до договору
21 грудня 2021 11:33
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 11:58
дод. 5000.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 10:47
додаткова 5000.PDF зміни до договору
28 жовтня 2021 10:46
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 14:02
договір вода.pdf укладений
29 січня 2021 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.1, ч. 5, ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 5000/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.1, ч. 5, ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 5000/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" можливе зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 5000/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 114 195,87
UAH (в тому числі ПДВ 185 699,31 UAH)