Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
424 340,00 UAH
UA-2021-01-18-001728-b 2d20081e56c94473a0d83b8528d35305
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колган Ганна

380667958955 anna_zzz_anna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Луганській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611839
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вулиця Богдана Ліщини, будинок 37 Н
Контактна особа: Колган Ганна
380667958955
anna_zzz_anna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до вимог ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
З метою проведення закупівлі електричної енергії РСЦ ГСЦ МВС в Луганській області були двічі проведено відкриті торги на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015 –– 09310000-5 – електрична енергія. Оголошення № UA-2020-12-09-008328-a , UA-2020-12-28-005834-cрозміщені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. В обох випадках відкриті торги не відбулися у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. В першій процедурі відкритих торгів не було подано жодної тендерної пропозиції, в другій процедурі відкритих торгів було подано одну тендерну пропозицію від ТОВ «ЕНЕРА СХІД».
Враховуючи викладене, наявні підстави застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
На теперішній час потреба в закупівлі електричної енергії на 2021 рік є нагальною. Тому необхідно здійснити закупівлю електричної енергії шляхом проведення переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
14.01.2021 на адресу ТОВ «ЕНЕРА СХІД» було направлено запрошення на участь у переговорах щодо закупівлі електричної енергії на 2021 рік в обсязі 181 456 кВт*год на очікувану вартість 424340,00 грн. з ПДВ, відповідно до вимог пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». На запрошення ТОВ «ЕНЕРА СХІД» надало тендерну пропозицію на вартість 413719,68 грн. з ПДВ. Розглянувши пропозицію ТОВ «ЕНЕРА СХІД», приймається рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно ч.4 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 14:28
Оскарження наміру укласти договір: 24 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69000 Кіловат-година
Електрична енергія (для приміщення РСЦ ГСЦ МВС в Луганській області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
14756 Кіловат-година
Електрична енергія (для приміщення ТСЦ № 4441 РСЦ ГСЦ МВС в Луганській області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
32200 Кіловат-година
Електрична енергія (для приміщення ТСЦ № 4442 РСЦ ГСЦ МВС в Луганській області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
16600 Кіловат-година
Електрична енергія (для приміщення ТСЦ № 4443 РСЦ ГСЦ МВС в Луганській області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
48900 Кіловат-година
Електрична енергія (для приміщення ТСЦ № 4444 РСЦ ГСЦ МВС в Луганській області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Споживачем протягом 15 (п’ятнадцяти) днів від дати підписання Акта приймання-передачі електричної енергії у формі оплати за фактично спожитий Товар відповідно до даних комерційного обліку. У разі затримки бюджетного фінансування, несвоєчасного проведення відповідного платежу органами Державної казначейської служби України, Споживач звільняється від відповідальності за невиконання чи неналежне виконання взятих на себе зобов’язань з оплати товару за цим Договором. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за цим Договором здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Споживачем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

18 січня 2021 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА СХІД"
#42010964
Переможець 413 719,68
UAH з ПДВ
18 січня 2021 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2021 14:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА СХІД"
#42010964
413 719,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 14:30
ДУ 6 до договору 5-21.pdf укладений
01 грудня 2021 12:54
ДУ 6 до договору 7-21.pdf укладений
01 грудня 2021 12:54
ДУ 6 до договору 9-21.pdf укладений
01 грудня 2021 12:54
ДУ 6 до договору 8-21.pdf укладений
01 грудня 2021 12:54
ДУ 6 до договору 6-21.pdf укладений
01 грудня 2021 12:54
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2021 15:21
ДУ 5 до договору 9-21.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 15:20
ДУ 5 до договору 7-21.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 15:20
ДУ 5 до договору 8-21.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 15:20
ДУ 5 до договору 6-21.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 15:20
ДУ 5 до договору 5-21.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 15:20
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 09:39
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 09:35
ДУ 4 до договору 5-21.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 09:34
ДУ 4 до договору 9-21.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 09:34
ДУ 4 до договору 6-21.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 09:34
ДУ 4 до договору 7-21.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 09:34
ДУ 4 до договору 8-21.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 09:34
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2021 12:48
ДУ 3 до договору 9-21.pdf зміни до договору
10 вересня 2021 12:47
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2021 12:44
ДУ 3 до договору 5-21.pdf зміни до договору
28 серпня 2021 12:41
ДУ 3 до договору 8-21.pdf зміни до договору
28 серпня 2021 12:41
ДУ 3 до договору 6-21.pdf зміни до договору
28 серпня 2021 12:41
ДУ 3 до договору 7-21.pdf зміни до договору
28 серпня 2021 12:41
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 17:58
ДУ 2 до договору 6-21.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 17:56
ДУ 2 до договору 7-21.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 17:56
ДУ 2 до договору 9-21.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 17:56
ДУ 2 до договору 5-21.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 17:56
ДУ 2 до договору 8-21.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 17:56
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 14:41
ДУ № 1 до договору 6-21.pdf зміни до договору
30 березня 2021 14:39
ДУ № 1 до договору 5-21.pdf зміни до договору
30 березня 2021 14:39
ДУ № 1 до договору 8-21.pdf зміни до договору
30 березня 2021 14:39
ДУ № 1 до договору 7-21.pdf зміни до договору
30 березня 2021 14:39
ДУ № 1 до договору 9-21.pdf зміни до договору
30 березня 2021 14:39
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 08:38
116-8-21, 28.01.21 Енера 4443.pdf укладений
28 січня 2021 11:36
121-1-7-21, 28.01.21 Енера 4442.pdf укладений
28 січня 2021 11:36
121-5-21. 28.01.21 Енера РСЦ.pdf укладений
28 січня 2021 11:36
108-6-21. 28.01.21 Енера 4441.pdf укладений
28 січня 2021 11:36
473-9-21, 28.01.21 Енера 4444.pdf укладений
28 січня 2021 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із коливанням цін за одиницю товару на ринку електричної енергії зменшено обсяги закупівлі товару за договорами № 121-СД/5-21 від 28.01.2021, № 116-СБ/8-21 від 28.01.2021, № 473-ЛС/9-21 від 28.01.2021, № 108-СВ/6-21 від 28.01.2021, № 121/1-СД/7-21 від 28.01.2021
Номер договору про закупівлю: № 121-СД/5-21, № 108-СВ/6-21, № 121/1-СД/7-21, № 116-СБ/8-21, № 473-ЛС/9-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною банківських реквізитів Постачальника внесено зміни до договорів № 121-СД/5-21 від 28.01.2021, № 116-СБ/8-21 від 28.01.2021, № 473-ЛС/9-21 від 28.01.2021, № 108-СВ/6-21 від 28.01.2021, № 121/1-СД/7-21 від 28.01.2021
Номер договору про закупівлю: № 121-СД/5-21, № 108-СВ/6-21, № 121/1-СД/7-21, № 116-СБ/8-21, № 473-ЛС/9-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги закупівлі у зв'язку із зміною вартості одиниці товару відповідно до Цінової довідки Харківської ТПП від 1892/21 від 13.08.2021
Номер договору про закупівлю: № 121-СД/5-21, № 108-СВ/6-21, № 121/1-СД/7-21, № 116-СБ/8-21, № 473-ЛС/9-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги закупівлі у зв'язку із зміною вартості одиниці товару відповідно до Цінової довідки Харківської ТПП від 1892/21 від 13.08.2021
Номер договору про закупівлю: № 121-СД/5-21, № 108-СВ/6-21, № 121/1-СД/7-21, № 116-СБ/8-21, № 473-ЛС/9-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги закупівлі у зв'язку із зміною вартості одиниці товару відповідно до Цінової довідки Харківської ТПП від 1892/21 від 13.08.2021
Номер договору про закупівлю: № 121-СД/5-21, № 108-СВ/6-21, № 121/1-СД/7-21, № 116-СБ/8-21, № 473-ЛС/9-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги закупівлі у зв'язку із зміною вартості одиниці товару відповідно до Цінової довідки Харківської ТПП № 2865/21 від 12.11.2021
Номер договору про закупівлю: № 121-СД/5-21, № 108-СВ/6-21, № 121/1-СД/7-21, № 116-СБ/8-21, № 473-ЛС/9-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2021 — 30 листопада 2021
Сума оплати за договором: 360 620,35
UAH (в тому числі ПДВ 60 103,39 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку із закінченням договірних обсягів закупівлі електричної енергії, договір припиняється з 30.11.2021р.