Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з технічного обслуговування та ремонту контрольної апаратури в приміщеннях, де знаходяться хлораторні установки
Очікувана вартість
262 727,04 UAH
UA-2021-01-18-000895-c cc7a570e08c8411fb5e8a8a7284e51bd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журавльова Є. А.

380577399703 DOGOVOR_HKOV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Харківводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361715
Місцезнаходження: 61013, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 2
Контактна особа: Журавльова Є. А.
380577399703
DOGOVOR_HKOV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 10:00
Очікувана вартість: 262 727,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 посл.
Надання послуг з технічного обслуговування та ремонту контрольної апаратури в приміщеннях, де знаходяться хлораторні установки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості послуг здійснюється ЗАМОВНИКОМ на умовах післяоплати на підставі підписаного обома Сторонами Акту наданих послуг, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Акту наданих послуг обома Сторонами згідно з наданим ВИКОНАВЦЕМ рахунком Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВП "Орион-Д" 262 727,04
UAH з ПДВ
262 727,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2021 15:39
Електронний підпис
22 січня 2021 15:32
Додаток _4.pdf
22 січня 2021 15:32
Додаток _3.pdf
22 січня 2021 15:32
Додаток _2.pdf
22 січня 2021 15:32
Додаток _1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВП "Орион-Д"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВП "Орион-Д"
#30656818
Переможець 262 727,04
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 11:02

Документи

02 лютого 2021 11:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НВП "Орион-Д"
#30656818
262 727,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2021 11:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 09:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 15:36
Ду 2 дог 42-2.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 15:35
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:41
Ду 1 дог 42-2.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:41
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 11:05
Договор 42-2.pdf укладений
15 лютого 2021 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п.п. 11.12.3 п. 11.12 Договору
Номер договору про закупівлю: 42/2-ПД/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п. 11.7, п. 11.8., п.п. 11.12.3 п. 11.12 Договору
Номер договору про закупівлю: 42/2-ПД/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 262 727,04
UAH (в тому числі ПДВ 43 787,84 UAH)