Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт частини приміщень № 40, 41, 45, 45б, 46а будівлі бібліотеки сімейного читання КЗК «Центральна міська бібліотека ім. В.Г. Бєлінського централізованої бібліотечної системи Шевченківського району м. Харкова» за адресою: м. Харків, пр. Л.Свободи, 32-а» (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 229 793,60 UAH
UA-2021-01-18-000652-b 296b4d3f709449efb04b466341f770cf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мірошниченко Юлія Валентинівна

380573409353 37460151@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури по Шевченківському району Департаменту культури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37460151
Місцезнаходження: 61166, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НАУКИ, будинок 17-А
Контактна особа: Мірошниченко Юлія Валентинівна
380573409353
37460151@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 10:00
Початок аукціону: 29 січня 2021 12:02
Очікувана вартість: 1 229 793,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 148,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії.
Детальна інформація щодо забезпечення у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт частини приміщень № 40, 41, 45, 45б, 46а будівлі бібліотеки сімейного читання КЗК «Центральна міська бібліотека ім. В.Г. Бєлінського централізованої бібліотечної системи Шевченківського району м. Харкова» за адресою: м. Харків, пр. Л.Свободи, 32-а» (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61202, Україна, Харківська область, м. Харків, пр. Л. Свободи, 32-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2 та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі КБ-3 відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, проміжними платежами із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт та фактичних витрат Підрядника. Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 5 робочих днів з дня отримання акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2 та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник сплачує вартість виконаних робіт протягом 5 робочих днів з моменту поновлення бюджетного фінансування та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок. Місцезнаходження Замовника: 61166, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Науки, будинок 17-А. Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2021 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 11:41
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_кап ремонт.docx
18 січня 2021 11:41
ОГОЛОШЕННЯ_кап ремонт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо фактичного фінансування
Дата подання: 20 січня 2021 11:41
Дата відповіді: 20 січня 2021 16:16
Вітаю! Скажіть будь ласка, яке фактичне фінансування даної закупівлі? Дані бюджетні асигнування наявні у Замовника в повному обсязі?
Відповідь: Замовник проводить спрощену закупівлю відповідно до річного плану закупівель на 2021 рік та норм чинного законодавства України. Зокрема очікувана вартість закупівлі визначається згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва та наявного бюджетного призначення на капітальні видатки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА" 741 601,10
UAH з ПДВ
741 601,10
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" 1 219 186,80
UAH з ПДВ
1 219 186,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2021 17:19
Електронний підпис
27 січня 2021 17:19
частина 1.pdf
27 січня 2021 17:18
частина 2.pdf
27 січня 2021 17:18
Гарантія.zip
27 січня 2021 17:18
лист-згода.pdf

Публічні документи

27 січня 2021 16:51
Електронний підпис
27 січня 2021 16:49
12-листи-відгуки.pdf
27 січня 2021 16:49
11-договір з актами-1.pdf
27 січня 2021 16:48
11-договір з актами-3.pdf
27 січня 2021 16:48
3-копія Декларації.pdf
27 січня 2021 16:48
4-копія ISO.pdf
27 січня 2021 16:48
Гарантія.zip
27 січня 2021 16:48
11-договір з актами-2.pdf
27 січня 2021 16:48
18-копія Статуту.pdf
27 січня 2021 16:48
19-про ПДВ.pdf
27 січня 2021 16:48
13-про субпідрядників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП"ПРОСЕРВІС ОПТІМА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА"
#25164837
Відхилено 741 601,10
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 15:29
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
Переможець 1 219 186,80
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 15:20

Документи

05 лютого 2021 15:27
Протокол.pdf

Документи

08 лютого 2021 15:15
Протокол №14.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2021 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
1 219 186,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2021 15:15
Протокол №14.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2021 11:57
Ду №1 від 12.10.21.PDF зміни до договору
12 жовтня 2021 11:54
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 12:34
Договір №11 від 18.02.21.PDF укладений
18 лютого 2021 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 779 895,60
UAH (в тому числі ПДВ 129 982,60 UAH)