Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015 (CPV): 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі столові І категорії)
Очікувана вартість
71 094,00 UAH
UA-2021-01-16-004382-a e3fc2af8efb64abab61595a33315867a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Непийвода

+380967050695 chorvo1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чорнобаївської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43922249
Місцезнаходження: 19901, Україна , Черкаська обл., Чорнобаївський р-н, селище міського типу Чорнобай, вул.Центральна, будинок 154
Контактна особа: Оксана Непийвода
+380967050695
chorvo1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 20:51
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 71 094,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 355,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження: 19901, Україна , Черкаська обл., смт. Чорнобай, вулиця Центральна, 154. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі згідно оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19215 штуки
яйця курячі столові І категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 20 (двадцяти) банківських днів з моменту поставки Товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2021 20:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2021 20:51
оголошення яйця.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАНЧЕНКО АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 70 903,35
UAH з ПДВ
70 903,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2021 18:24
Електронний підпис
22 січня 2021 18:23
10._проект_договору..pdf
22 січня 2021 18:23
11._цiнова_пропозицiя..pdf
22 січня 2021 18:23
4._Установчi_Панченко.pdf
22 січня 2021 18:23
6._Сертифiкат_НАССР.pdf
22 січня 2021 18:23
8._тех_паспорт.pdf
22 січня 2021 18:23
9._Медична_книжка.pdf
22 січня 2021 18:23
1._паспорт_якостi.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАНЧЕНКО АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАНЧЕНКО АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2903108637
Переможець 70 903,35
UAH з ПДВ
26 січня 2021 13:08

Документи

26 січня 2021 13:08
Електронний підпис
26 січня 2021 13:06
повідомлення.pdf
26 січня 2021 13:06
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2021 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАНЧЕНКО АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2903108637
70 903,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2021 13:08
Електронний підпис
26 січня 2021 13:06
повідомлення.pdf
26 січня 2021 13:06
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 14:21
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 10:22
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
04 лютого 2021 10:17
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 12:00
Договір ЯЙЦЯ.pdf укладений
28 січня 2021 11:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 11 Договору № 8 від 27.01.2021 року (далі – Договір) уклали цю Додаткову угоду про наступне:1. Пункт 13 Договору (Специфікація товару) викласти в наступній редакції: Специфікація Товару Перелік продуктів харчування: Яйця курячі столові І категорії, Од. виміру: шт, Орієнтовна кількість*: 19215, Ціна за одиницю, без ПДВ грн.: 3,69, Загальна вартість, без ПДВ грн.: 70903,35. ВСЬОГО: 70903,35. Замовник Відділ освіти Чорнобаївської селищної ради 19901, вул. Центральна, 154 смт. Чорнобай, Черкаської області Код ЄДРПОУ 43922249 р/р UA6282017203442000050001539948 МФО 820172 УДКСУ у Чорнобаївському р-ні, Начальник В.В. Чорногор. Постачальник ФОП Панченко Анатолій Анатолійович, 19901, вул. Центральна, 96, кв. 17, смт. Чорнобай, Черкаської області, Код ЄДРПОУ 2903108637, р/р UA053052990000026007031601894, МФО 305299, АТ КБ «Приватбанк», Панченко А.А. 2. Інші умови Договору не обумовлені цією додатковою угодою залишаються незмінними і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3. Ця додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін і діє протягом усього періоду чинності Договору. 4. Ця додаткова угода складена у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 70 903,35
UAH