Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2021-01-16-002279-a bbf69746e3cd4200b74dd2f1f7f74746
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Портах Степан Ярославович

032-225-50-68 PORTAKHSTEPAN@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03348471
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64
Контактна особа: Портах Степан Ярославович
032-225-50-68
PORTAKHSTEPAN@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 12:00
Початок аукціону: 29 січня 2021 14:10
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт.
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт.
Відеокарти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт.
Відеокарта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт.
Твердотільний диск
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
15 шт.
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт.
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
11 шт.
Миша+клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт.
4G WI-FI-роутер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 шт.
Оперативна пам'ять
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 60 днів з моменту поставки Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-16-002279-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 18 січня 2021 11:02
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 січня 2021 12:19
Відповідно до Вашого звернення будуть внесені зміни до Документації.
Номер вимоги: UA-2021-01-16-002279-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Пайонкевич Андрій Федорович, Код ЄДРПОУ:3116706739
Дата подання: 08 лютого 2021 08:18
Неправомірно визначено переможця
Згідно документації, а саме:
4. Інструкція з підготовки пропозицій
4.1. Зміст і порядок подання пропозицій:
«У випадках, коли Учасник у складі своєї пропозиції надає копії документів – усі копії документів повинні бути завірені власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує пропозицію та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки), а також відміткою «згідно з оригіналом» чи «копія вірна»;»
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" у своїй пропозиції надало завірені копії документів, на яких містяться відбиток печатки та підпису, однак не «власноручноим підписом», а факсимільє підпис разом із печаткою.
Вище зазначене прямо суперечить вимогам, які були завантежені на електронний майданчик. Прошу в обов’язковому порядку переглянути рішення щодо визначення переможця, оскільки прийняте рішення підриває суть електронних закупівель, а саме чесність, прозорість та справедливість.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2021 15:26
Вимогу учасника відхилено

Документи подані скаржником

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" 195 520,00
UAH з ПДВ
193 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 218 711,40
UAH з ПДВ
195 519,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пайонкевич Андрій Федорович 217 700,00
UAH з ПДВ
204 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 212 886,00
UAH з ПДВ
212 886,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2021 11:53
Електронний підпис
28 січня 2021 11:42
Електронний підпис
28 січня 2021 11:42
Сертифікація компи.pdf
28 січня 2021 11:42
Авторизаційний лист.pdf
28 січня 2021 11:42
Довідка ст.17.pdf
28 січня 2021 11:42
Довідки ст. 16.pdf
28 січня 2021 11:42
Банк Логачова.pdf
28 січня 2021 11:42
Звіт Логачова.pdf
28 січня 2021 11:42
Лист згода.pdf
28 січня 2021 11:42
Паспорт та ІПН.pdf
28 січня 2021 11:42
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 січня 2021 10:52
Електронний підпис
26 січня 2021 10:51
9178675 протокол.pdf
25 січня 2021 18:17
Електронний підпис
25 січня 2021 18:15
Відповідність Samsung 24.pdf
25 січня 2021 18:15
сертификат.pdf
25 січня 2021 18:15
Мониторы.pdf
25 січня 2021 18:15
мониторы ACER гигиена.pdf
25 січня 2021 18:15
Мониторы _1.pdf
25 січня 2021 18:15
Dovidka_20344397910530559133.pdf
25 січня 2021 18:15
64118088495976.pdf
25 січня 2021 18:15
64118084985902.pdf
25 січня 2021 18:15
64118082120136.pdf
25 січня 2021 18:15
64118080286121.pdf
25 січня 2021 18:15
довідка про ЄДРПОУ.pdf
25 січня 2021 18:15
Новий опис статуту.pdf
25 січня 2021 18:15
Нова стат 17-2020.pdf
25 січня 2021 18:15
Витяг 11062020.rtf.pdf
25 січня 2021 18:15
Баланс.pdf
25 січня 2021 18:15
пдв.pdf
25 січня 2021 18:15
9178675 авторизация.pdf
25 січня 2021 18:15
9178675 дог.pdf
25 січня 2021 18:15
9178675 відомості.pdf
25 січня 2021 18:15
9178675 цінова.pdf
25 січня 2021 18:15
9178675 тех.pdf
25 січня 2021 18:15
9178675 пояснення.pdf

Публічні документи

27 січня 2021 10:21
Електронний підпис
27 січня 2021 10:20
копії докум.rar
27 січня 2021 10:20
Авториз сертиф.rar
27 січня 2021 10:20
Довідки.rar
27 січня 2021 10:20
Банк.rar
27 січня 2021 10:20
Звітність.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ФОП Пайонкевич Андрій Федорович

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА"
#2648910063
Відхилено 193 320,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 14:56
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Переможець 195 519,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 14:58

Документи

05 лютого 2021 14:56
Електронний підпис

Документи

05 лютого 2021 14:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2021 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
195 519,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2021 14:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 16:48
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 10:26
Договір №15-176C3.pdf укладений
24 лютого 2021 10:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 189 716,76
UAH (в тому числі ПДВ 31 619,46 UAH)