Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної техніки; заправка, відновлення та регенерація картриджів, ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
108 795,00 UAH
UA-2021-01-16-001723-a 0fea758f61cf4d72a471a6574ccea7e0
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балабуст Надія Юріївна

380382794726
380382651264
Khm-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146920
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Грушевського буд. 53
Контактна особа: Балабуст Надія Юріївна
380382794726,380382651264
Khm-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2021 18:00
Очікувана вартість: 108 795,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 543,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550 послуга
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної техніки; заправка, відновлення та регенерація картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сертифікат про статус авторизованого сервісного центру
Дата подання: 19 січня 2021 12:12
Дата відповіді: 19 січня 2021 14:43
Шановний замовник, в тендерній документації вказано що учасник має мати "- наявність сертифіката про статус авторизованого сервісного центру про гарантійне та післягарантійному обслуговуванню техніки Kyocera;". Так як в заявленому тендері не вказано про ремонт техніки кіосери а тіки про його заправку, то дана вимога є не доцільною. Гарантійне та післягарантійному обслуговуванню немає ніякого відношення до заправки і відновлення розхідних матеріалів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В технічних та якісних вимогах до предмета закупівлі згідно з кодом ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної техніки; заправка, відновлення та регенерація картриджів) йдеться також про Ремонт та технічне обслуговування комп’ютерної техніки, а саме системних блоків, ноутбуків, моніторів, джерел безперебійного живлення, та іншого комп’ютерного обладнання, що передбачає ремонт та технічне обслуговування різних моделей та марок комп’ютерної техніки, в тому числі і моделі Kyocera.
сертифікат про статус авторизованого сервісного центру - стосовно відповіді Замовника
Дата подання: 19 січня 2021 17:29
Дата відповіді: 20 січня 2021 15:24
Шановний замовник, вище ви відповіли, що :"йдеться також про Ремонт та технічне обслуговування комп’ютерної техніки, а саме системних блоків, ноутбуків, моніторів, джерел безперебійного живлення, та іншого комп’ютерного обладнання, що передбачає ремонт та технічне обслуговування різних моделей та марок комп’ютерної техніки, в тому числі і моделі Kyocera." Хочеться зазначити, що виробник KYOCERA не виробляє ні системних блоків, ні їх складових, ні джерел безперебійного живлення ні іншого комп'ютерного обладнання. З найбільш підходящого під Вашу відповідь - виробляють TFT панелі, але лише індустріальні, автомобільні та панелі віртуальної реальності." Тому Ваша вимога - обов'язкова наявність сертифіката про статус авторизованого сервісного центру про гарантійне та післягарантійному обслуговуванню техніки Kyocera - є взагалі непотрібною. Тому що заправка картриджів Kyocera не є гарантійним чи післягарантійним обслуговування. Єдиним чинником, яким може впливати ваше бачення ОБОВ'ЯЗКОВОСТІ цієї вимоги у Вашому оголошенні - це ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА яка призводить до НЕКОНКУРЕНТНОЇ ЗАКУПІЛВІ лише з одним учасником, яким може бути єдиний офіційний сервісний центр KYCERA у м.Хмельницькому - ПрАТ "Мікросистема". (https://kyocera.com.ua/servis/adresa-hde-kupyt?start=20 - посилання на офіційні СЦ KYOCERA в Україні. (чому вибрано Хмельницьку область - учасники з інших областей фактично не зможуть виконати інших ваших вимог (ремонт за 2 дні - це фізично не можливо зробити з інших областей) Тому, просимо, привести в порядок вашу тендерну документацію, а саме видалили ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ПУНКТ про СЦ від KYOCERA, інакше це свідчитиме про свідоме прагнення Замовника - до Участі лише одного учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, наявність сертифіката про статус авторизованого сервісного центру про гарантійне та післягарантійному обслуговуванню техніки Kyocera є необхідним, оскільки в технічних та якісних вимогах до предмета закупівлі згідно з кодом ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної техніки; заправка, відновлення та регенерація картриджів) йдеться також про Ремонт та технічне обслуговування комп’ютерної техніки, а саме системних блоків, ноутбуків, моніторів, джерел безперебійного живлення, та іншого комп’ютерного обладнання, що передбачає ремонт та технічне обслуговування різних моделей та марок комп’ютерної техніки, в тому числі і багатофункціонального пристрою А4 формату Kyocera FS-1020MFP, які є у нас в наявності. Що стосується: «чому вибрано Хмельницьку область - учасники з інших областей фактично не зможуть виконати інших ваших вимог (ремонт за 2 дні - це фізично не можливо зробити з інших областей)» - Хмельницьку область та місто Хмельницький обрано лише як місце надання послуг, це не стосується Учасників процедури закупівлі з інших областей України, що підтверджується переліком обслуговуваних об’єктів Замовника відповідно до Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Крім того, відповідно до ч. 3, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
сертифікат про статус авторизованого сервісного центру - стосовно відповіді Замовника 2
Дата подання: 21 січня 2021 15:32
Дата відповіді: 21 січня 2021 16:24
Шановний замовнику, по перше - список лазерних багатофункційних пристроїв та принтерів для ремонту і обслуговування - ви навели в п.5 таблиці вашого пару техніки, і там не вказано жодного БФП чи принтеру KYOCERA!!! По друге, розуміючи п.6 тієї ж таблиці, а саме пункт інше комп'ютерне обладнання, аж ніяк там не можуть бути ремонти і обслуговування БФП і принтерів, тому що для них ви зробили окрему категорію. А у своїй попередній відповіді - ви прямо вказуєте, що в категорії інше комп'ютерне обладнання - у Вас знаходить ремонт принтеру KYOCERA. Дайте пояснення - ЯК прораховувати вартість робіт - ремонту іншого комп'ютерного обладання коли там може знаходитись обладання типу лазерного принтера ???? Складається враження, що закладання туди принтера - зролено спеціально - лише під того учасника - який про це має знати і який ЄДИНИЙ в наші області має сертифікат авторизованого центру KYCERA. Прохання внести зміни в тендерну документацію, т.я. теперішній її варіант - складений спеціально з дискримінаційною вимогою - для лобіювання інтересів лише одного, вибраного Вами учасника !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник просимо читати уважно нашу тендерну документацію та зважати на те, що відповідно до ч. 3, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
про авторищований сервісний центр
Дата подання: 21 січня 2021 16:57
Згідно з додатком 1 Тендерної Документації Замовник вимагає від учасника: «наявність сертифіката про статус авторизованого сервісного центру про гарантійне та післягарантійному обслуговуванню техніки Kyocera». Глибоким аналізом чинного законодавства України встановлено, що ні Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), ні Цивільний, Господарський кодекси України ні інші нормативні акти не містять такого поняття як " авторизованого сервісного центру " та органу, який має право авторизувати сервісні центри. Відповідно, на нашу думку, і відсутня юридична визначеність такої вимоги та її правові наслідки. Ця вимога Замовника разом з відсутністю її юридичної визначеності суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, подібна вимога суттєво звужує коло учасників. Адже, не виключено, що деякі потенційні учасники мають сервісні центри з подібним найменуванням, як це встановлює Замовник, і їм може бути надана перевага, що може призвести до дискримінації Учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні наші законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Також такі вимоги Замовника суперечать ст. 16 Закону, яка встановлює вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, які може застосовувати Замовник. Враховуючи викладене, Замовник повинен невідкладно усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до Документації в цій частині
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КІНЧИК ЕДУАРД ПАВЛОВИЧ" 85 500,00
UAH з ПДВ
85 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 15:06
sign.p7s
26 січня 2021 15:04
13. Проект договору.pdf.p7s
26 січня 2021 15:04
8. Паспорт + код.pdf.p7s
26 січня 2021 15:04
2.1. Сертифікат K.pdf.p7s
25 січня 2021 18:09
sign.p7s
25 січня 2021 18:05
13. Проект договору.pdf
25 січня 2021 18:05
8. Паспорт + код.pdf
25 січня 2021 18:05
2.1. Сертифікат K.pdf
25 січня 2021 18:05
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ФОП "КІНЧИК ЕДУАРД ПАВЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КІНЧИК ЕДУАРД ПАВЛОВИЧ"
#3001502019
Переможець 85 500,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 15:25

Документи

28 січня 2021 15:25
протокол №5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КІНЧИК ЕДУАРД ПАВЛОВИЧ"
#3001502019
85 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 15:25
протокол №5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 лютого 2021 16:49
27.pdf укладений
08 лютого 2021 16:48

Актуальні тендери

До пошуку