Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Код ДК 021:2015: 09310000-5- Електрична енергія (Електрична енергія)»
«Code DK 021: 2015 –09310000-5 Electricity (Electricity)»
«Code DK 021: 2015 –09310000-5 Electricity (Electricity)»
Очікувана вартість
5 074 303,36 UAH
UA-2021-01-16-001047-c ● 1d02e27b33754ddf93bab0c98f4a64ab
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40108688 |
Місцезнаходження: | 69057, Україна , Запорізька область обл., Запоріжжя, вул.О.Матросова, 29 |
Контактна особа: |
Логвиненко Ірина Сергіївна +380612392094 finzp2020@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Evgenia Saphonova +380612392492 n.berman@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Main Departament of the National Police in Zaporizhzhia Oblast |
National ID: | 40108688 |
Contact point: |
Logvynenko Iryna +380612392094 finzp2020@ukr.net |
Additional contacts: |
Євгенія САФОНОВА +380612392492 n.berman@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 січня 2021 18:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2021 19:00 |
Очікувана вартість: | 5 074 303,36 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 743,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 16 січня 2021 18:22 |
Enquiries until: | 07 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 лютого 2021 19:00 |
Information
Estimated total value: | 5 074 303 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 743 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Докладніше в Тендерній документації. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
More detail in the solicitation documents. General Service: a legal entity that ensures the needs of a state and a local community. Information on the language in which tenders should be drawn up. During the procurement procedures, all documents prepared by the customer are presented in Ukrainian language. During the procurement all documents related to the tender proposal and drawn up by the bidder are presented in Ukrainian. In the case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian,translation ( aauthenticity of the translator’ssignatur) notarized or legalized in the manner prescribed the legislation of Ukraine. The texts must be authentic, the ddecisive factor is the text presented in the Ukrainian language.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2265314 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя та Запорізька область, згідно розташування територіальних відокремлених підрозділів ГУНП в Запорізькій області
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Електрична енергія
CPV: 09310000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2021 11:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2021 11:02 |
перелік змін до тендерної документації 2.doc | |
09 лютого 2021 11:02 |
перелік змін до оголошення 2.doc | |
09 лютого 2021 11:02 |
тд електроенергія зі змінами 2.doc | |
22 січня 2021 12:11 |
Перелік змін до ТД .doc | |
22 січня 2021 12:11 |
перелік змін до оголошення.doc | |
16 січня 2021 18:22 |
додаток 4 до ТД Проєкт Договору 2021.doc |
09 лютого 2021 11:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 лютого 2021 11:02 |
перелік змін до тендерної документації 2.doc
|
||||||
09 лютого 2021 11:02 |
перелік змін до оголошення 2.doc
|
||||||
09 лютого 2021 11:02 |
тд електроенергія зі змінами 2.doc
|
||||||
22 січня 2021 12:11 |
Перелік змін до ТД .doc
|
||||||
22 січня 2021 12:11 |
перелік змін до оголошення.doc
|
||||||
16 січня 2021 18:22 |
додаток 4 до ТД Проєкт Договору 2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ОСР та АСКОЄ
Дата подання: 18 січня 2021 20:02
Дата відповіді: 20 січня 2021 17:42
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити чи врахована до очікуваної вартості предмету закупівлі вартість розподілу ОСР (а саме: оплата за послугу з розподілу здійснюється Замовником безпосередньо оператору системи розподілу або через Постачальника), до якого ОСР відносяться Ваші об'єкти? Та до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ). Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого запитання повідомляю наступне:
Вартість розподілу ОСР (а саме: оплата за послуги з розподілу здійснюється Замовником безпосередньо оператору системи розподілу) врахована до очікуваної вартості предмету закупівлі. Наші об’єкти відносяться до ОСР ПАТ «Запоріжжяобленерго» та Акціонерного товариство «Українська залізниця». Замовник ГУНП в Запорізькій області належить до "Б" (без АСКОЕ) групи площадок вимірювання. Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за запитання.
Вартість розподілу ОСР (а саме: оплата за послуги з розподілу здійснюється Замовником безпосередньо оператору системи розподілу) врахована до очікуваної вартості предмету закупівлі. Наші об’єкти відносяться до ОСР ПАТ «Запоріжжяобленерго» та Акціонерного товариство «Українська залізниця». Замовник ГУНП в Запорізькій області належить до "Б" (без АСКОЕ) групи площадок вимірювання. Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-16-001047-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 05 лютого 2021 23:48
Дискримінаційні вимоги
Тендерною документацією Замовника встановлено, що Учасник має надати «довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м. Запоріжжя або посадової особи, з робочим місцем (зазначенням адреси, контактів)на території м. Запоріжжя на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Надати документ підтвердження наявності офісу Учасника у м. Запоріжжя для обслуговування клієнтів та прийому споживачів, а саме: надати копію документу, що підтверджує право власності або оренди з всіма додатками до нього. Наданий документ повинен бути дійсний на момент проведення цієї тендерної процедури закупіві» Подібні положення Тендерної Документації суперечать чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами публічної закупівлі. Вважаємо вимогу про надання вказаних документів дискримінаційною, спрямованою на недопущення до ринку електроенергії на території м. Запоріжжя постачальників з інших регіонів України.
Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.
Звертаємо увагу, що вказана норма не передбачає створення центру обслуговування споживачів у кожній області, місті чи регіоні куди здійснюється постачання електричної енергії.
Відповідно до абзацу третього п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електроенергії» для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Тобто, чинне законодавство, електропостачальникам надає право вибору або створювати окремий структурний підрозділ або покласти обов’язки на окремого працівника за умови, що підприємство має менше 50000 споживачів.
У той же час, відсутні вимоги про облаштування окремого структурного підрозділу або знаходження посадової особи постачальника, на яку покладено такі функції, на території регіонів куди здійснюється або планується постачання електроенергії.
Так, в чинному законодавстві відсутні прямі норми, які б вказували на необхідність створення структурного підрозділу на відповідній території.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч. 11 ст. 26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі
тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими.
Вищенаведену позицію підтримує й постійно діюча колегія, зокрема, просимо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету з аналогічного питання No1758-р/пк-пз від 04.04.2017.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення структурного підрозділу постачальника або наявність посадової особи, з робочим місцем або створення Центру обслуговування споживачів на території м. Запоріжжя. Це виключно право, а не обов’язок Ліцензіата (Товариства).
В свою чергу, повідомляємо, що відсутність Центру обслуговування споживачів на території м. м. Запоріжжя жодним чином не вплине на якість роботи Постачальника та Споживача. Товариство володіє достатніми та дієвими методами розрахунків, котрі повність задовольняють потреби Споживача.
Просимо: Видалити вимогу щодо наявності на території м. Запоріжжя і Центру обслуговування споживачів (клієнтів) або посадової особи, з робочим місцем на території м. Запоріжжя
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.
Звертаємо увагу, що вказана норма не передбачає створення центру обслуговування споживачів у кожній області, місті чи регіоні куди здійснюється постачання електричної енергії.
Відповідно до абзацу третього п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електроенергії» для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Тобто, чинне законодавство, електропостачальникам надає право вибору або створювати окремий структурний підрозділ або покласти обов’язки на окремого працівника за умови, що підприємство має менше 50000 споживачів.
У той же час, відсутні вимоги про облаштування окремого структурного підрозділу або знаходження посадової особи постачальника, на яку покладено такі функції, на території регіонів куди здійснюється або планується постачання електроенергії.
Так, в чинному законодавстві відсутні прямі норми, які б вказували на необхідність створення структурного підрозділу на відповідній території.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч. 11 ст. 26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі
тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими.
Вищенаведену позицію підтримує й постійно діюча колегія, зокрема, просимо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету з аналогічного питання No1758-р/пк-пз від 04.04.2017.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення структурного підрозділу постачальника або наявність посадової особи, з робочим місцем або створення Центру обслуговування споживачів на території м. Запоріжжя. Це виключно право, а не обов’язок Ліцензіата (Товариства).
В свою чергу, повідомляємо, що відсутність Центру обслуговування споживачів на території м. м. Запоріжжя жодним чином не вплине на якість роботи Постачальника та Споживача. Товариство володіє достатніми та дієвими методами розрахунків, котрі повність задовольняють потреби Споживача.
Просимо: Видалити вимогу щодо наявності на території м. Запоріжжя і Центру обслуговування споживачів (клієнтів) або посадової особи, з робочим місцем на території м. Запоріжжя
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 лютого 2021 10:56
Шановний Учаснику, дякуємо за запитання!
Порядок постачання електричної енергії споживачу врегульовано рядом нормативно-правових актів, в тому числі «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», які затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 на виконання яких сформовані вимоги, які Ви вимагаєте виключити з тендерної документації.
Пункт 8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії» передбачає, що «Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором.
Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником».
Пункт 8.3.17. цих Правил передбачає, що «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку».
Таким чином, у відповідності до вимог вищезазначених положень п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів. А споживач в свою чергу має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору про постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії, оскільки реалізація права споживача на оперативне отримання інформації та документів від електропостачальника потребуватиме виїзду у відрядження на значні відстані, значних витрат робочого часу та коштів. При цьому, будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. Тому твердження про звуження кола учасників та дискримінаційний характер такої вимоги є безпідставними.
Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на проведення особистого прийому посадовими особами постачальника електричної енергії та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв, отримання необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника під час особистого прийому, не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і не суперечить вимогам законодавчих актів України. Також вважаємо, що електропостачальник не має права позбавляти споживача можливості у зручний для споживача спосіб реалізувати свої права, передбачені «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», а навпаки зобов’язаний вжити усіх необхідних заходів для реалізації цих прав. В тому числі шляхом створення на територіях, де він має намір обслуговувати споживачів електричної енергії власних структурних підрозділів. Одночасно слід зазначити, що кількість споживачів суттєво впливає на порядок виконання електропостачальниками вимог «Правил роздрібного ринку електричної енергії» щодо створення центрів обслуговування споживачів, наявності кол-центрів та виконання інших обов‘язків, пов‘язаних із обслуговуванням клієнтів.
Стосовно рішень АМКУ, то завжди можна підібрати для прикладу такі, які будуть позитивними як для однієї сторони, так і для другої. Головним в торгах має бути доброчесна конкуренція, відсутність аномально низької ціни з її подальшим нарощуванням і інші відхилення від прозорого середовища у сфері публічних закупівель.
Звертаємо також вашу увагу, що дискримінаційними вважаються тільки ті вимоги, яким можуть відповідати лише один або не більше двох учасників / або якщо такі вимоги встановлюють переваги чи привілеїв окремим учасникам. Наша умова не є дискримінаційною, оскільки не встановлює жодних переваг чи привілеїв окремим учасникам. Окрім того, ми проаналізували за допомогою відкритих джерел, зокрема через електронну систему закупівель ProZorro, вже проведені іншими замовниками процедури відкритих торгів на закупівлю електричної енергії. Також розглянули значну кількість поданих тендерних пропозицій учасників, що знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель ProZorro. Враховуючи проведений аналіз документів, ми дійшли висновку про наявність достатньої кількості учасників із наявними документами на підтвердження відповідності вимогам.
Таким чином, вважаємо дану вимогу тендерної документації правомірною та доцільною.
З повагою, уповноважена особа Ірина ЛОГВИНЕНКО.
Порядок постачання електричної енергії споживачу врегульовано рядом нормативно-правових актів, в тому числі «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», які затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 на виконання яких сформовані вимоги, які Ви вимагаєте виключити з тендерної документації.
Пункт 8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії» передбачає, що «Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором.
Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником».
Пункт 8.3.17. цих Правил передбачає, що «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку».
Таким чином, у відповідності до вимог вищезазначених положень п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів. А споживач в свою чергу має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору про постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії, оскільки реалізація права споживача на оперативне отримання інформації та документів від електропостачальника потребуватиме виїзду у відрядження на значні відстані, значних витрат робочого часу та коштів. При цьому, будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. Тому твердження про звуження кола учасників та дискримінаційний характер такої вимоги є безпідставними.
Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на проведення особистого прийому посадовими особами постачальника електричної енергії та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв, отримання необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника під час особистого прийому, не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і не суперечить вимогам законодавчих актів України. Також вважаємо, що електропостачальник не має права позбавляти споживача можливості у зручний для споживача спосіб реалізувати свої права, передбачені «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», а навпаки зобов’язаний вжити усіх необхідних заходів для реалізації цих прав. В тому числі шляхом створення на територіях, де він має намір обслуговувати споживачів електричної енергії власних структурних підрозділів. Одночасно слід зазначити, що кількість споживачів суттєво впливає на порядок виконання електропостачальниками вимог «Правил роздрібного ринку електричної енергії» щодо створення центрів обслуговування споживачів, наявності кол-центрів та виконання інших обов‘язків, пов‘язаних із обслуговуванням клієнтів.
Стосовно рішень АМКУ, то завжди можна підібрати для прикладу такі, які будуть позитивними як для однієї сторони, так і для другої. Головним в торгах має бути доброчесна конкуренція, відсутність аномально низької ціни з її подальшим нарощуванням і інші відхилення від прозорого середовища у сфері публічних закупівель.
Звертаємо також вашу увагу, що дискримінаційними вважаються тільки ті вимоги, яким можуть відповідати лише один або не більше двох учасників / або якщо такі вимоги встановлюють переваги чи привілеїв окремим учасникам. Наша умова не є дискримінаційною, оскільки не встановлює жодних переваг чи привілеїв окремим учасникам. Окрім того, ми проаналізували за допомогою відкритих джерел, зокрема через електронну систему закупівель ProZorro, вже проведені іншими замовниками процедури відкритих торгів на закупівлю електричної енергії. Також розглянули значну кількість поданих тендерних пропозицій учасників, що знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель ProZorro. Враховуючи проведений аналіз документів, ми дійшли висновку про наявність достатньої кількості учасників із наявними документами на підтвердження відповідності вимогам.
Таким чином, вважаємо дану вимогу тендерної документації правомірною та доцільною.
З повагою, уповноважена особа Ірина ЛОГВИНЕНКО.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40108688 |
Місцезнаходження: | 69057, Україна, Запорізька область обл., Запоріжжя, вул.О.Матросова, 29 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2021 19:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ" |
4 784 343,17
UAH з ПДВ
|
4 784 343,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій