Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з твердими побутовими відходами
Очікувана вартість
75 926,40 UAH
UA-2021-01-16-000807-b 1fd4e5d9b24d41fbbd29a95bb1198460
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заяць Наталія Андріївна

380322957572 zaiats@lvduvs.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський державний університет внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 08571995
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ГОРОДОЦЬКА, будинок 26
Контактна особа: Заяць Наталія Андріївна
380322957572
zaiats@lvduvs.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 75 926,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 379,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Мова-українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 т.
Послуги з поводження з твердими побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81071, Україна, Львівська область, Верещиця, Івана Богуна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування-кошти державного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2021 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2021 15:45
Проєкт договору.docx
16 січня 2021 15:45
Оголошення СМІТТЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Санком-Львів 64 934,10
UAH з ПДВ
64 934,10
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Санком-Львів

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Санком-Львів
#34711924
Переможець 64 934,10
UAH з ПДВ
26 січня 2021 16:52

Документи

26 січня 2021 16:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2021 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Санком-Львів
#34711924
64 934,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2021 16:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 травня 2022 16:40
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 15:45
ДУ_2_25.pdf зміни до договору
17 січня 2022 15:45
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 14:50
ДУ_1_25.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:50
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 11:33
Д_25.pdf укладений
04 лютого 2021 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року в обсязі, що не перевищує 20% від суми визначеної у Договору та становить 12 986,82 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 77 920,92
UAH (в тому числі ПДВ 12 986,82 UAH)