Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по технічному обслуговуванню і ремонту копіювально-розмножувальної техніки (поточний ремонт багатофункціональних пристроїв та заправка картриджів)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2021-01-16-000070-b ● 4f2b8dacf6754cc89c1250468facccd0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент реєстраційних послуг Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40302133 |
Вебсайт: | http://drp.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Жуковського, 36 |
Контактна особа: |
Ветушко Максим Юрійович +380612288860 drp.tender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2021 09:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2021 09:19 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2021 09:19 |
Початок аукціону: | 27 січня 2021 15:04 |
Очікувана вартість: | 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по технічному обслуговуванню і ремонту копіювально-розмножувальної техніки (поточний ремонт багатофункціональних пристроїв та заправка картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69063, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, Олександрівський район ВУЛИЦЯ ЖУКОВСЬКОГО будинок 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2021 09:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2021 09:14 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проєкт Договору
Дата подання: 18 січня 2021 16:24
Дата відповіді: 19 січня 2021 12:38
1) У пункті 4.3 Договору зазначено «У кожному випадку невиконання Послуг або виконання не в повному обсязі, у визначеній строк, визначений цим договором,ВИКОНАВЕЦЬ сплачує ЗАМОВНИКУ штраф 20% від суми Договору», але спираючись на пункт 4.2 справедливим було б нарахування штрафу від вартості невиконаних послуг, а не від суми договору. У пункті 4.2 вказано, що «в разі затримки оплати за надані послуги понад встановлені цим Договором терміни ЗАМОВНИК сплачує ВИКОНАВЦЮ пеню, яка обчислюється від вартості неоплачених послуг у розмірі 0,5% ставки НБУ.» Необхідно прибрати дискримінацію, між ЗАМОВНИКОИ і ВИКОНАВЦЕМ.
2) Пункт 1.3. Термін заправки картриджів не повинен перевищувати 2 годин з моменту отримання замовлення від ЗАМОВНИКА (замовлення здійснюється шляхом письмового повідомлення, повідомлення електронною поштою, або за допомогою телефонного/факсимільного зв’язку).
Але враховуючи, що деякі місця розташування техніки ЗАМОВНИКА знаходяться далеко від Сервісного центру ВИКОНАВЦЯ та один від одного, прошу зазначити в Договорі час заправки картриджів без урахування доставки, тобто 2 години на заправку і додатково час на транспортування.
3) Пункт 1.2.2. Проведення поточного ремонту багатофункціональних пристроїв, вказаних у п.1.2.1. договору, а саме:
- профілактичні заходи (чищення, змазування, протирання деталей, механізмів);
- технічні заходи (ремонтування багатофункціональних пристроїв та картриджів з заміною або без заміни деталей, механізмів)
Прошу надати роз’яснення, щодо кількості багатофункціональних пристроїв підлягаючих ремонтуванню (тип, назва, кількість), аналогічно послугам по заправці картриджів (Додаток №2 до оголошення спрощеної закупівлі)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Проект договору не підлягає коригуванню. Вимоги щодо відповідальності сторін не є дискримінацією у розумінні закону, оскільки складені у відповідності до норм ЦКУ та ГКУ. Учасники закупівель мають право або погодитись з вимогами проекту договору, або ні.
2. Назвати кількість немає можливості, оскільки жоден МФУ наразі не потребує ремонту чи іншого тех.обслуговування. Якщо після укладення договору виникне така потреба, то їх обслуговування та ремонт будуть проводитись виконавцем у межах суми договору.
2. Назвати кількість немає можливості, оскільки жоден МФУ наразі не потребує ремонту чи іншого тех.обслуговування. Якщо після укладення договору виникне така потреба, то їх обслуговування та ремонт будуть проводитись виконавцем у межах суми договору.
Посилання на Оголошення
Дата подання: 18 січня 2021 16:35
Дата відповіді: 19 січня 2021 12:39
Якщо виконавець платник единого податку 3 група без ПДВ. Як будуть порівнюватися ціни з ПДВ та на единому податку без ПДВ?
Відповідь: Ціни будуть порівнюватись відповідно до вимог законодавства, шляхом проведення аукціону, за результатами якого найнижча пропозиція учасника буде оцінюватись замовником.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Марущак О.В. #2868108595 |
Переможець |
94 990,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2021 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2021 09:16
|
ФОП Марушактех обсл..pdf | укладений |
02 лютого 2021 08:51
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
15 березня 2021 14:05
|
12 910,00 UAH | UA568201720344220003000093954 Департамент реєстраційних послуг ЗМР |
UA243133990000026009040203678 ФОП МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ |
Оплачений |
07 червня 2021 12:14
|
17 080,00 UAH | UA568201720344220003000093954 Департамент реєстраційних послуг ЗМР |
UA243133990000026009040203678 ФОП МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ |
Оплачений |
07 червня 2021 12:14
|
12 830,00 UAH | UA568201720344220003000093954 Департамент реєстраційних послуг ЗМР |
UA243133990000026009040203678 ФОП МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ |
Оплачений |
23 вересня 2021 15:07
|
13 400,00 UAH | UA568201720344220003000093954 Департамент реєстраційних послуг ЗМР |
UA243133990000026009040203678 ФОП МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ |
Оплачений |
27 вересня 2021 15:19
|
8 560,00 UAH | UA568201720344220003000093954 Департамент реєстраційних послуг ЗМР |
UA243133990000026009040203678 ФОП МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ |
Оплачений |
13 грудня 2021 15:01
|
30 210,00 UAH | UA568201720344220003000093954 Департамент реєстраційних послуг ЗМР |
UA243133990000026009040203678 ФОП МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ |
Оплачений |