Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по технічному обслуговуванню і ремонту копіювально-розмножувальної техніки (поточний ремонт багатофункціональних пристроїв та заправка картриджів)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2021-01-16-000070-b 4f2b8dacf6754cc89c1250468facccd0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ветушко Максим Юрійович

+380612288860 drp.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент реєстраційних послуг Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40302133
Вебсайт: http://drp.zp.ua/
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Жуковського, 36
Контактна особа: Ветушко Максим Юрійович
+380612288860
drp.tender@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2021 09:14
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 09:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2021 09:19
Початок аукціону: 27 січня 2021 15:04
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по технічному обслуговуванню і ремонту копіювально-розмножувальної техніки (поточний ремонт багатофункціональних пристроїв та заправка картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, Олександрівський район ВУЛИЦЯ ЖУКОВСЬКОГО будинок 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2021 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2021 09:14
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проєкт Договору
Дата подання: 18 січня 2021 16:24
Дата відповіді: 19 січня 2021 12:38
1) У пункті 4.3 Договору зазначено «У кожному випадку невиконання Послуг або виконання не в повному обсязі, у визначеній строк, визначений цим договором,ВИКОНАВЕЦЬ сплачує ЗАМОВНИКУ штраф 20% від суми Договору», але спираючись на пункт 4.2 справедливим було б нарахування штрафу від вартості невиконаних послуг, а не від суми договору. У пункті 4.2 вказано, що «в разі затримки оплати за надані послуги понад встановлені цим Договором терміни ЗАМОВНИК сплачує ВИКОНАВЦЮ пеню, яка обчислюється від вартості неоплачених послуг у розмірі 0,5% ставки НБУ.» Необхідно прибрати дискримінацію, між ЗАМОВНИКОИ і ВИКОНАВЦЕМ. 2) Пункт 1.3. Термін заправки картриджів не повинен перевищувати 2 годин з моменту отримання замовлення від ЗАМОВНИКА (замовлення здійснюється шляхом письмового повідомлення, повідомлення електронною поштою, або за допомогою телефонного/факсимільного зв’язку). Але враховуючи, що деякі місця розташування техніки ЗАМОВНИКА знаходяться далеко від Сервісного центру ВИКОНАВЦЯ та один від одного, прошу зазначити в Договорі час заправки картриджів без урахування доставки, тобто 2 години на заправку і додатково час на транспортування. 3) Пункт 1.2.2. Проведення поточного ремонту багатофункціональних пристроїв, вказаних у п.1.2.1. договору, а саме: - профілактичні заходи (чищення, змазування, протирання деталей, механізмів); - технічні заходи (ремонтування багатофункціональних пристроїв та картриджів з заміною або без заміни деталей, механізмів) Прошу надати роз’яснення, щодо кількості багатофункціональних пристроїв підлягаючих ремонтуванню (тип, назва, кількість), аналогічно послугам по заправці картриджів (Додаток №2 до оголошення спрощеної закупівлі)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Проект договору не підлягає коригуванню. Вимоги щодо відповідальності сторін не є дискримінацією у розумінні закону, оскільки складені у відповідності до норм ЦКУ та ГКУ. Учасники закупівель мають право або погодитись з вимогами проекту договору, або ні.
2. Назвати кількість немає можливості, оскільки жоден МФУ наразі не потребує ремонту чи іншого тех.обслуговування. Якщо після укладення договору виникне така потреба, то їх обслуговування та ремонт будуть проводитись виконавцем у межах суми договору.
Посилання на Оголошення
Дата подання: 18 січня 2021 16:35
Дата відповіді: 19 січня 2021 12:39
Якщо виконавець платник единого податку 3 група без ПДВ. Як будуть порівнюватися ціни з ПДВ та на единому податку без ПДВ?
Відповідь: Ціни будуть порівнюватись відповідно до вимог законодавства, шляхом проведення аукціону, за результатами якого найнижча пропозиція учасника буде оцінюватись замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Марущак О.В. 97 940,00
UAH з ПДВ
94 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЧМЕНЬОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА 117 590,00
UAH з ПДВ
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 00:58
Електронний підпис
26 січня 2021 00:57
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 січня 2021 16:45
Електронний підпис
25 січня 2021 16:42
Електронний підпис
25 січня 2021 16:42
Електронний підпис
25 січня 2021 16:41
12.Договор оренди.pdf.p7s
25 січня 2021 16:41
12.Договор оренди.pdf
25 січня 2021 16:41
11. Коп виписки з ЄДР.pdf
25 січня 2021 16:41
09 Витяг.pdf.p7s
25 січня 2021 16:41
09 Витяг.pdf
25 січня 2021 16:41
08 Лист-згода.pdf.p7s
25 січня 2021 16:41
08 Лист-згода.pdf
25 січня 2021 16:41
07 дов.мат.тех.база.pdf.p7s
25 січня 2021 16:41
07 дов.мат.тех.база.pdf
25 січня 2021 16:41
06 проект договора.pdf.p7s
25 січня 2021 16:41
06 проект договора.pdf
25 січня 2021 16:41
04 Дов.про учасника.pdf.p7s
25 січня 2021 16:41
04 Дов.про учасника.pdf
25 січня 2021 16:41
03 Дов.про підпис.pdf.p7s
25 січня 2021 16:41
03 Дов.про підпис.pdf
25 січня 2021 16:41
01 Тех.вимоги.pdf.p7s
25 січня 2021 16:41
01 Тех.вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Марущак О.В.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЧМЕНЬОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Марущак О.В.
#2868108595
Переможець 94 990,00
UAH з ПДВ
27 січня 2021 16:26

Документи

27 січня 2021 16:26
Електронний підпис
27 січня 2021 16:17
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2021 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Марущак О.В.
#2868108595
94 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2021 16:26
Електронний підпис
27 січня 2021 16:17
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 09:16
ФОП Марушактех обсл..pdf укладений
02 лютого 2021 08:51

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 березня 2021 14:05
12 910,00 UAH UA568201720344220003000093954
Департамент реєстраційних послуг ЗМР
UA243133990000026009040203678
ФОП МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ
Оплачений
07 червня 2021 12:14
17 080,00 UAH UA568201720344220003000093954
Департамент реєстраційних послуг ЗМР
UA243133990000026009040203678
ФОП МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ
Оплачений
07 червня 2021 12:14
12 830,00 UAH UA568201720344220003000093954
Департамент реєстраційних послуг ЗМР
UA243133990000026009040203678
ФОП МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ
Оплачений
23 вересня 2021 15:07
13 400,00 UAH UA568201720344220003000093954
Департамент реєстраційних послуг ЗМР
UA243133990000026009040203678
ФОП МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ
Оплачений
27 вересня 2021 15:19
8 560,00 UAH UA568201720344220003000093954
Департамент реєстраційних послуг ЗМР
UA243133990000026009040203678
ФОП МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ
Оплачений
13 грудня 2021 15:01
30 210,00 UAH UA568201720344220003000093954
Департамент реєстраційних послуг ЗМР
UA243133990000026009040203678
ФОП МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ
Оплачений