Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги поштових відділень з доставки одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю
Очікувана вартість
160,00 UAH
UA-2021-01-15-008108-a a31b4c63ae97441f9a2b3da6bbb81301
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Христофорова

+380534844576 khrystoforova.uo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05425371
Вебсайт: http://hp-uszn.gov.ua/
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., місто Горішні Плавні, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 29
Контактна особа: Наталія Христофорова
+380534844576
khrystoforova.uo@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до Законів України, постанов Кабінету Міністрів України та нормативно-правових актів, що регулюють питання виплати соціальних допомог і компенсацій, пільг та житлових субсидій, виплата соціальних допомог і компенсацій, пільг та житлових субсидій, здійснюється органами соціального захисту через державні підприємства зв'язку за місцем проживання одержувача або через уповноважені банки, визначені в установленому законодавством порядку за вибором одержувача соціальних допомог і компенсацій, пільг та житлових субсидій. Статтею 15 Закону України "Про поштовий зв'язок" від 04.10.2001 року, встановлено, що для задоволення державних потреб, національний оператор поштового зв’язку на договірних засадах може здійснювати діяльність, пов’язану з виплатою та доставкою пенсій, допомог, субсидій, надавати інші послуги відповідно до законодавства України.
Функції національного оператора поштового зв’язку розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10-р “Про національного оператора поштового зв'язку” покладено на Українське державне підприємство поштового зв’язку “Укрпошта” (з 1 березня 2017 року реорганізовано у акціонерне товариство «Укрпошта»). Послуга з виплати і доставки соціальних допомог та інших виплат населенню, визначених Законодавством, які надаються у грошовій готівковій формі за державні кошти, надається підрозділами національного оператора відповідно до вимог Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв’язку, яка затверджена Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України, Міністерства праці та соціальної політики України від 28 квітня 2009 року № 464/156. Згідно з Інструкцією, виплата допомоги проводиться щомісяця за поточний місяць за графіками, які складаються державними підприємствами і об'єднаннями зв'язку та узгоджуються з органами праці та соціального захисту населення на підставі виплатних документів, що готують органи праці та соціального захисту населення.
Оскільки частина мешканців Горішньоплавнівської територіальної громади Полтавської області потребує отримувати у 2021 році послуги по виплаті і доставці окремих видів соціальних допомог та компенсацій через державні підприємства зв'язку, що прямо передбачено чинними нормативно-правовими актами України з даного питання, в управлінні соціального захисту населення виникла потреба у закупівлі поштових послуг (послуги з виплати та доставки державних соціальних допомог), які надаються у грошовій готівковій формі за державні кошти. Неукладання або несвоєчасне укладання договору з АТ «Укрпошта» на закупівлю послуг з виплати та доставки соціальних допомог (код за ДК 021:2015 – 64110000-0 Поштові послуги) призведе до припинення своєчасного отримання пенсій та соціальних допомог мешканцями Горішньоплавнівської територіальної громади Полтавської області, які потребують отримувати їх не через банківські установи, та відповідно до порушення конституційного права громадян на соціальний захист.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі або спрощеної закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 20:38
Оскарження наміру укласти договір: 26 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги поштових відділень з доставки одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська область, місто Горішні Плавні, вулиця Миру будинок 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги поштових відділень з доставки одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

15 січня 2021 20:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне Товариство "Укрпошта" Полтавська дирекція
#21061678
Переможець 160,00
UAH
15 січня 2021 20:38

Документи

15 січня 2021 20:38
Електронний підпис
15 січня 2021 20:26
Протокол2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2021 20:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне Товариство "Укрпошта" Полтавська дирекція
#21061678
160,00
UAH
Документи

Документи

15 січня 2021 20:38
Електронний підпис
15 січня 2021 20:26
Протокол2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 11:37
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 14:28
Додаткова угода №1 08.4-96.pdf зміни до договору
31 березня 2021 14:27
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 14:19
Додаткова угода №1 08.4-96.pdf зміни до договору
31 березня 2021 14:18
ПОВІДОМЛЕННЯ 08.4-96.docx зміни до договору
31 березня 2021 14:18
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 09:40
Протокол УО.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 09:38
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 11:20
Договір 08.4-96.pdf укладений
29 січня 2021 11:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Усунення технічної помилки, а саме: оприлюднення терміну дії договору до 31 березня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 08.4-96
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору на 160,00 грн. (сто шістдесят гривень 00 коп).
Номер договору про закупівлю: 08.4-96
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору на 160,00 грн. (сто шістдесят гривень 00 коп
Номер договору про закупівлю: 08.4-96
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2021 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 0,00
UAH