Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівельно - монтажні роботи згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Технічне переоснащення розподільчого пункту (ЦРП) № 10 Гадяцької філії в м.Гадяч, Полтавської області» (Інвестиційна програма АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» - 2021 рік (проєкт), розділ 1, п. 1.1.5.3.1.)
Очікувана вартість
10 171 600,00 UAH
UA-2021-01-15-007313-a ● bf6b8dcbfc244ca5b262f592f78ab872
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО |
Код ЄДРПОУ: | 00131819 |
Вебсайт: | http://www.poe.pl.ua |
Місцезнаходження: | 36022, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Старий Поділ, 5 |
Контактна особа: |
Наталія Михайлівна Халіман +380532516288 tender05@pl.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2021 14:01 |
Очікувана вартість: | 10 171 600,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 101 716,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість без ПДВ
Інвестиційна програма АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» - 2021 рік (проєкт), розділ 1, п. 1.1.5.3.1.
Інвестиційна програма АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» - 2021 рік (проєкт), розділ 1, п. 1.1.5.3.1.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельно - монтажні роботи згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Технічне переоснащення розподільчого пункту (ЦРП) № 10 Гадяцької філії в м.Гадяч, Полтавської області» (Інвестиційна програма АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» - 2021 рік (проєкт), розділ 1, п. 1.1.5.3.1.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, ЦРП № 10 Гадяцької філії
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за Договором здійснюються протягом 30 днів. Строк розрахунку обчислюється з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін кінцевого Акту приймання виконаних підрядних робіт (Форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних підрядних робіт (Форма КБ-3) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2021 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2021 14:22 |
ВП.1 84 154. 195.13_ТОМ1_191121.zip | |
27 січня 2021 14:22 |
Зміни № 2.doc | |
27 січня 2021 14:22 |
ВП.1 84 154. 195.13_ТОМ3_191224.zip | |
27 січня 2021 14:22 |
ВП.1 84 154. 195.13_ТОМ4_200123.zip | |
27 січня 2021 14:22 |
ВП.1 84 154. 195.13_ТОМ2_191113.zip | |
27 січня 2021 14:22 |
ТДЗ_ Роботи ЦРП 10 Гадяч.doc | |
22 січня 2021 07:51 |
Зміни № 1.doc | |
22 січня 2021 07:51 |
Модель_КД.zip |
27 січня 2021 14:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 січня 2021 14:22 |
ВП.1 84 154. 195.13_ТОМ1_191121.zip
|
||||||
27 січня 2021 14:22 |
Зміни № 2.doc
|
||||||
27 січня 2021 14:22 |
ВП.1 84 154. 195.13_ТОМ3_191224.zip
|
||||||
27 січня 2021 14:22 |
ВП.1 84 154. 195.13_ТОМ4_200123.zip
|
||||||
27 січня 2021 14:22 |
ВП.1 84 154. 195.13_ТОМ2_191113.zip
|
||||||
27 січня 2021 14:22 |
ТДЗ_ Роботи ЦРП 10 Гадяч.doc
|
||||||
22 січня 2021 07:51 |
Зміни № 1.doc
|
||||||
22 січня 2021 07:51 |
Модель_КД.zip
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне питання
Дата подання: 19 січня 2021 15:12
Дата відповіді: 21 січня 2021 16:04
Прошу надати модель кошторисної документації по закупівлі
Відповідь: Доброго дня! Модель кошторисної документації буде завантажена окремим файлом за наступними ознаками: Модель КД. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації. Дякуємо!
Щодо кошторисної документації
Дата подання: 19 січня 2021 16:06
Дата відповіді: 21 січня 2021 16:05
Доброго дня! Прохання уточнити можливість надання моделі кошторисної документації, чи інформацію ,яким чином її можливо отримати? Дякую!
Відповідь: Доброго дня! Модель кошторисної документації буде завантажена окремим файлом за наступними ознаками: Модель КД. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації. Дякуємо!
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 20 січня 2021 01:00
Дата відповіді: 21 січня 2021 16:05
Добрий день шановний Замовнику.
Тендерною документацією, Додатком № 2, передбачено кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження.
1. Вимога:
Учасник повинен надати Довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості власного обладнання, матеріально-технічної бази, технологій, інструментів необхідних для виконання робіт, та/або орендованого обладнання, спеціальної техніки, механізмів та інструментів субпідрядника оформлену згідно з вимогами таблиці №1
1.1. Просимо уточнити, яким чином заповнювати Таблицю № 1. У відповідних графах зазначати «В наявності», ставити, наприклад «+», чи все ж вказувати наприклад: марку, модель, реєстраційний номер тощо, якщо це наприклад, стосується транспортного засобу чи обладнання, а якщо транспортний засіб в оренді потрібно зазначати реквізити договору оренди, дані орендодавця?
1.2. Чи потрібно надавати у складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи приналежності на тій чи іншій правовій підставі, наприклад транспортних засобів, якщо це власний –копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, якщо транспортний засіб орендований – копію договору оренди та копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
2. Вимога:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка у довільній формі з інформацією про наявність власного персоналу підприємства учасника процедури закупівлі, та/або залученого персоналу субпідрядників/співвиконавців.
Мінімальна чисельність персоналу, який буде безпосередньо задіяний у виконанні робіт повинна бути не менше ніж 10 осіб.
2.1. Просимо надати роз’яснення. Чи потрібно у складі тендерної пропозиції подавати документи, що підтверджують знання та досвід, наприклад, копії наказів про прийняття працівників, копії трудових книжок, копії відповідних посвідчень тощо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1.1. Умовні позначення наявності спеціальної техніки, обладнання, механізмів та інструменту, необхідних для виконання робіт, відповідно до Таблиці № 1 Додатку № 2 тендерної документації, Учасник процедури закупівлі - визначає самостійно ( + , v , чи описує марку, модель тощо).
1.2. Відповідно до вимог тендерної документації документальне підтвердження належності спеціальної техніки, механізмів не вимагається.
2.1. Відповідно до вимог тендерної документації та ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» достатньо надати довідку у довільній формі з інформацією про наявність власного персоналу підприємства учасника процедури закупівлі, та/або залученого персоналу субпідрядників/співвиконавців, із зазначенням інформації по кожному працівнику щодо наявності необхідних знань та досвіду роботи. Кількість персоналу повинна бути не меншою той, яка зазначена у п.2 Додатку № 2 тендерної документації. Дякуємо!
1.1. Умовні позначення наявності спеціальної техніки, обладнання, механізмів та інструменту, необхідних для виконання робіт, відповідно до Таблиці № 1 Додатку № 2 тендерної документації, Учасник процедури закупівлі - визначає самостійно ( + , v , чи описує марку, модель тощо).
1.2. Відповідно до вимог тендерної документації документальне підтвердження належності спеціальної техніки, механізмів не вимагається.
2.1. Відповідно до вимог тендерної документації та ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» достатньо надати довідку у довільній формі з інформацією про наявність власного персоналу підприємства учасника процедури закупівлі, та/або залученого персоналу субпідрядників/співвиконавців, із зазначенням інформації по кожному працівнику щодо наявності необхідних знань та досвіду роботи. Кількість персоналу повинна бути не меншою той, яка зазначена у п.2 Додатку № 2 тендерної документації. Дякуємо!
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 20 січня 2021 15:25
Дата відповіді: 21 січня 2021 16:06
Добрий день.
Відповідно до Додатку 1. п.13. Цінова пропозиція (ціна тендерної пропозиції подається учасником шляхом заповнення електронної форми через електронну систему закупівель). До цінової пропозиції повинні бути прикладені: розрахунок договірної ціни та кошторисні розрахунки, що входять до складу договірної ціни (об’єктні та локальні кошториси, кошториси на придбання обладнання, підсумкова відомість ресурсів).
Питання:
1. Чи повинні договірна ціна бути підписана директором учасника?
2. Чи повинна договірна ціна підписуватись кошторисником, а останній мати сертифікат виконавця робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вимог Розділу 3 п. 1 тендерної документації, документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Дякуємо!
технічна специфікація та аналоги
Дата подання: 21 січня 2021 15:20
Дата відповіді: 26 січня 2021 11:01
Якщо пропозиція до закупівлі подається у повній відповідності до наданого проекту, без запропонованих аналогів, чи потрібно надавати технічні специфікації до обладнання що в пропозиції? Або достатьно офіційного листа від компанії виробника що засвідчить відповідніть проекту та ТЗ?
Відповідь: У разі, якщо учасник процедури закупівлі подає пропозицію у повній відповідності до проектної документації, достатньо у складі тендерної пропозиції надати гарантійного листа про відповідність до проектних рішень.
Відповідно до розділу 3 п.1. тендерної документації, Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо постачання предмета закупівлі. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до розділу 3 п.1. тендерної документації, Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо постачання предмета закупівлі. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
.
Дата подання: 21 січня 2021 21:26
Дата відповіді: 26 січня 2021 11:02
Добрий день.
Чи повинна договірна ціна, яка подається у складі тендерної пропозиції, підписуватись кошторисником, а останній мати сертифікат виконавця робіт?
Відповідь: Відповідно до вимог Розділу 3 п. 1 Тендерної документації, документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Тобто, на етапі подання тендерної пропозиції в електронному вигляді достатньо накладеного кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника. Звертаємо увагу на те, що Відповідно до п. 13 Додатку 1 Тендерної документації до цінової пропозиції обов'язково додається розрахунок Договірної ціни та кошторисні розрахунки, що входять до складу договірної ціни в електронному вигляді (в форматі IMD та Word або Excel).
У подальшому, під час укладення договору підряду, а саме оформлення та підписання додатку «Кошторисна документація» здійснюється відповідно до чинного законодавства та з урахуванням правил складання кошторисної документації
Тобто, на етапі подання тендерної пропозиції в електронному вигляді достатньо накладеного кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника. Звертаємо увагу на те, що Відповідно до п. 13 Додатку 1 Тендерної документації до цінової пропозиції обов'язково додається розрахунок Договірної ціни та кошторисні розрахунки, що входять до складу договірної ціни в електронному вигляді (в форматі IMD та Word або Excel).
У подальшому, під час укладення договору підряду, а саме оформлення та підписання додатку «Кошторисна документація» здійснюється відповідно до чинного законодавства та з урахуванням правил складання кошторисної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Південна Промислова Компанія" |
4 131 218,07
UAH
|
4 131 218,07
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГІЯ" |
5 699 449,43
UAH
|
5 699 449,43
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ"АРІЯ" |
9 866 301,66
UAH
|
8 849 141,65
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Південна Промислова Компанія" #31507980 |
Переможець |
4 131 218,07
UAH
|
05 березня 2021 10:51
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 лютого 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2022 16:35
|
ДУ5.pdf | зміни до договору |
12 січня 2022 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 16:02
|
ДУ4.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2021 11:29
|
ДУ3.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2021 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 15:56
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2021 16:19
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
24 червня 2021 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 15:43
|
Кошторис.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:43
|
Договір_1119.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 1119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |