Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 -09310000-5 (Електрична енергія) (Лот 1 - код ДК 021:2015 -09310000-5 (Електрична енергія) (Електрична енергія), Лот 2 - код ДК 021:2015 - 09310000-5 (Електрична енергія) (Електрична енергія)).
code DK 021: 2015 -09310000-5 (Electric energy) (Lot 1 - code DK 021: 2015 -09310000-5 (Electric energy) (Electric energy), Lot 2 - code DK 021: 2015 - 09310000-5 (Electric energy) ) (Electricity))
code DK 021: 2015 -09310000-5 (Electric energy) (Lot 1 - code DK 021: 2015 -09310000-5 (Electric energy) (Electric energy), Lot 2 - code DK 021: 2015 - 09310000-5 (Electric energy) ) (Electricity))
Очікувана вартість
20 076 284,14 UAH
UA-2021-01-15-006983-a ● de12494c5bb84d38af4efc3358bbdff8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department for Education of Obolon District State Administration in Kyiv |
National ID: | 37445442 |
Contact point: |
Kozhyna Alona 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 20 076 284,14 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 15 січня 2021 16:25 |
Enquiries until: | 09 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 лютого 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 20 076 284 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: лот № 1 - Електрична енергія – 7 918100 кВт/год; лот №2 -Електрична енергія – 27 900 кВт/год. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: згідно дислокації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2021 року Джерело фінансування – місцевий бюджет Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації. Вид забезпечення тендерних пропозиції : не вимагається
Розгорнути
Згорнути
Quantity of goods or volume of performance of works or provision of services: lot № 1 - Electricity - 7 918100 kW / h; lot №2 -Electricity - 27,900 kW / h. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services: according to the location. Term of delivery of goods, performance of works or rendering of services. during 2021 Source of funding - local budget Information on the language in which tender proposals should be prepared: during the procurement procedure, all documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian. More detailed information is contained in the tender documentation. Type of tender security: not required
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
11 лютого 2021 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2021 16:42 |
ТД зі змінами від 11.02.2021.docx | |
11 лютого 2021 16:40 |
Перелік змін від 11.02.2021.docx |
11 лютого 2021 16:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 лютого 2021 16:42 |
ТД зі змінами від 11.02.2021.docx
|
|||
11 лютого 2021 16:40 |
Перелік змін від 11.02.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-15-006983-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 25 січня 2021 19:48
вимога
Тендерною документацією (додаток 1) передбачено, що учасники повинні надати Гарантійний лист про те, що протягом 2020 року Учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до Правил ринку, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307. Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний"у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний"може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії протягом 2020 року набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлення в тендерній документації вимог, щодо надання гарантійного листа про те, що скаржник не набував статусу «Дефолтного» або «Переддефолтного» має дискримінаційний характер та буде додатковим бар’єром для учасників відкритих торгів, а також давати необґрунтовані підстави для Замовника щодо не допуску пропозиції певного учасника до оцінки. Просимо виключити дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2021 14:58
1.Шановний учаснику. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Додатком 1 тендерної документації вимагається Гарантійний лист про те, що протягом 2020 року Учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до Правил ринку, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307.
З 1 червня 2020 року учасники ринку, які не здійснили оплату послуг з передачі електричної енергії та/або з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління, наданих НЕК «Укренерго», набуватимуть статусу «Переддефолтний».
Зазначені обставини передбачені постановою НКРЕКП від 28 лютого 2020 року № 516 «Про затвердження змін до Правил ринку», яка набрала чинності з 01 червня 2020 року, де пункт 1.7.1 глави 1.7 розділу I «Невиконання зобов’язань» Правил ринку доповнено новим підпунктом 3 наступного змісту:
«1.7.1. Учасник ринку, крім ОСП, ОР та гарантованого покупця, набуває статусу «Переддефолтний» при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин, зокрема:
3) учасник ринку не здійснив оплату послуги з передачі електричної енергії та/або з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління у строк понад 30 календарних днів з дати отримання акта приймання-передачі послуги».
Таким чином, учасник ринку, у якого виникла заборгованість перед НЕК «Укренерго» за послуги з передачі електричної енергії та з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління у строк понад 30 календарних днів з дати отримання акта приймання-передачі послуги, та який не сплатив таку заборгованість, набуває статусу «Переддефолтний».
Звертаємо увагу, що якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника (або споживача), після набуття ним статусу «Дефолтний» постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку (або такому учаснику ринку) здійснюється постачальником «останньої надії» відповідно до Правил роздрібного ринку.
Замовник зацікавлений у відборі надійного постачальника, що сумлінно виконуватиме свої обов’язки як перед Замовником так і перед іншими учасниками ринку електроенергії, що призведе до безперебійного постачання електроенергії.
У звязку з викладеним, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до документації в цій частині.
Додатком 1 тендерної документації вимагається Гарантійний лист про те, що протягом 2020 року Учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до Правил ринку, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307.
З 1 червня 2020 року учасники ринку, які не здійснили оплату послуг з передачі електричної енергії та/або з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління, наданих НЕК «Укренерго», набуватимуть статусу «Переддефолтний».
Зазначені обставини передбачені постановою НКРЕКП від 28 лютого 2020 року № 516 «Про затвердження змін до Правил ринку», яка набрала чинності з 01 червня 2020 року, де пункт 1.7.1 глави 1.7 розділу I «Невиконання зобов’язань» Правил ринку доповнено новим підпунктом 3 наступного змісту:
«1.7.1. Учасник ринку, крім ОСП, ОР та гарантованого покупця, набуває статусу «Переддефолтний» при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин, зокрема:
3) учасник ринку не здійснив оплату послуги з передачі електричної енергії та/або з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління у строк понад 30 календарних днів з дати отримання акта приймання-передачі послуги».
Таким чином, учасник ринку, у якого виникла заборгованість перед НЕК «Укренерго» за послуги з передачі електричної енергії та з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління у строк понад 30 календарних днів з дати отримання акта приймання-передачі послуги, та який не сплатив таку заборгованість, набуває статусу «Переддефолтний».
Звертаємо увагу, що якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника (або споживача), після набуття ним статусу «Дефолтний» постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку (або такому учаснику ринку) здійснюється постачальником «останньої надії» відповідно до Правил роздрібного ринку.
Замовник зацікавлений у відборі надійного постачальника, що сумлінно виконуватиме свої обов’язки як перед Замовником так і перед іншими учасниками ринку електроенергії, що призведе до безперебійного постачання електроенергії.
У звязку з викладеним, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до документації в цій частині.
Номер вимоги: UA-2021-01-15-006983-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 25 січня 2021 19:59
дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику. Тендерною документацією (додаток 1) передбачені вимоги до учасників, які є дискримінаційними:
1) Підтвердити довідкою у довільній формі наявність на території м.Києва власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м.Києва або посадової особи, з робочим місцем на території м.Києва, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.
Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Київської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник також має підтвердити виконання усіх вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 щодо особистого кабінету споживача.
Вказана вимога необґрунтовано дискримінує всіх учасників з кількістю споживачів менше 50000 учасників, адже учасники з більшою кількістю споживачів подавати такі довідки не зобов’язані. Для потенційних учасників процедури закупівлі, якими обслуговується менше 50000 споживачів зазначену вимогу виконати фізично не можливо, оскільки частина операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, відмовляється надавати інформацію про кількість споживачів, яких постачальник електричної енергії обслуговує на території відповідного ОСР, мотивуючи це тим, що відповідно до укладеного Договору електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, ОСР не зобов'язаний надавати такі довідки взагалі.
Задля можливості прийняти участь у вказаній закупівлі, потенційні Учасники повинні надіслати лист (запит) Оператору системи розподілу до мереж, яких такий Учасник приєднаний щодо надання довідки з інформацією про кількість споживачів, яких Учасник обслуговує на території відповідного ОСР.
При цьому, Замовником встановлено обмежений час для одержання відповідної довідки (який включає в себе час для направлення запиту та отримання відповіді на нього), оскільки від моменту її видачі до дати розкриття тендерних пропозицій встановлюється термін всього лише у 10 діб, з них – лише 8 робочих днів. При цьому, якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких Учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, кожному оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту, систематизації інформації, надання відповіді, поштового відправлення, тощо.
Більше того на теперішній час, жодними нормативно-правовими актами України не встановлено обов’язку надавити Операторами систему розподілу саме довідку про кількість споживачів, яких такий Учасник обслуговує на території відповідного ОСР на відповідну дату та/або період, а також відсутній порядок, строки і форма надання (видачі) такої довідки, що затверджений у встановленому законом порядку. Також, надання вказаної довідки не передбачено умовами договору, що укладений між таким Учасником і Оператором системи розподілу.
Себто надання такої довідки Учаснику буде залежати виключно від бажання Оператора системи розподілу і у будь-якому разі не залежить, а ні від волі, а ні від дій Учасника спрямованих на отримання зазначеної довідки задля його участі у закупівлі, а враховуючи відсутність однозначної та чіткої вимоги за тендерною документацією щодо форми такої довідки, може спричинити вибіркове право Замовника надати перевагу тому чи іншому учаснику в залежності від лояльності Замовника до певного суб’єкта господарювання
– Учасника закупівлі.
Зазначені вище обставини створюють умови для обмеження кількості потенційних Учасників, які виявили бажання прийняти участь у закупівлі
Постачальники, які проводять господарську діяльність з постачання електричної енергії мають ліцензію, що видана на підставі постанови НКРЕКП, згідно якої набувається право постачати електричну енергію по ВСІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ. Встановлюючи такі вимоги в тендерній документації, взяти участь можуть лише ті учасники, які зареєстровані на тереторії Київської області. Жодними нормативно-правовими актами не визначено місце реєстрації постачальників, а також не розмежована територія їх діяльності, та не встановлено обов'язковим для постачальників мати структурні підрозділи по тих чи їнших областях України. Зазначена вимога ТД порушує такі принципи закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також вимога надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 30 діб відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій є дискримінаційною та необгрунтованою. Вказану інформацію потрібно отримати саме від ОСР. При цьому ОСР, незважаючи на відокремлення діяльності з розподілу від діяльності з постачання, як передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії», все ще можуть бути пов’язані відносинами контролю із суб’єктами (Постачальниками універсальних послуг), які здійснюють діяльність на ринку електричної енергії та є конкурентами по відношенню до учасників відкритих торгів. У такому випадку ОСР, які пов’язані з конкретними постачальниками, можуть створювати бар’єри під час надання вказаної довідки. Отже, як свідчить наведене вище, право замовників самостійно встановлювати вимоги до учасників у частині, зокрема, що передбачена статтею 16 Закону про публічні закупівлі, та вказувати в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям під час закупівлі електричної енергії за класифікацією ДК 021:2015:0931 0000-5 – Електрична енергія, самостійно визначати перелік інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію за вказаним кодом класифікації, призводить до порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 3 Закону про публічні закупівлі. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Крім цього, така вимога Замовника не відповідає чинному законодавству України, що регулює відносини учасників, що здійснюють господарську діяльність на ринку електричної енергії України.
Так відповідно до п.8.3.17. Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, надалі НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії», (із його змістом можна ознайомитися за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0312874-18), учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.
У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Аналіз вказаної норми дозволяє зробити наступний висновок: «Учасник, який обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування Споживачів разом з інформаційно- консультаційним центром та кол-центром не є обов’язковим; У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку».
Також зазначаємо, що відповідно до п. 1.2.17. Правил роздрібного ринку електричної енергії, державний контроль за дотриманням учасниками роздрібного ринку електричної енергії законодавства у відповідний сфері та/або ліцензійних умов здійснюється Регулятором відповідно до законодавства. Тобто, саме Регулятор (яким відповідно до Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» визначається НКРЕКП), а не Замовник здійснює контроль за наявністю центрів обслуговування Споживачів та інших вимог, зокрема, щодо мінімальних стандартів обслуговування Споживачів.
Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 «Про затвердження форм звітності з моніторингу для учасників ринку електричної енергії та інструкцій щодо їх заповнення», (із його змістом можна ознайомитися за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0450874-19), затверджено форми звітності для учасників ринку електричної енергії та інструкцій щодо їх заповнення, зокрема, серед іншої звітності, що зазначена у цій Постанові, суб'єкти господарювання, які отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, повинні подавати до НКРЕКП форму звітності № 2- НКРЕКП-моніторинг-постачання (річна) «Звіт про характеристику споживачів електричної енергії».
Розділ ІІ «Кількість споживачів за договорами постачання електричної енергії споживачу» зазначеної форми передбачає наявність інформації щодо кількості усіх споживачів такого Учасника за певний період, тобто кількість споживачів, що обслуговує Учасник.
Враховуючи зазначене Замовник у вимозі за тендерної документацією всупереч вказаних нормативно-правових документів вимагає надати довідки не більше ніж 10-ти денної давнини від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачено, що:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час
проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників
– юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
Отже на підставі викладеного, Замовник зобов’язаний внести зміни до тендерній документації в цій частині, шляхом викладення даної вимоги у наступній редакції: «Для документального підтвердження того,
що створення центру обслуговування споживачів не є обов’язковим для Учасника, у зв’язку з тим, що ним
обслуговується менше 50000 споживачів, такий Учасник повинен надати копію звіту форма № 2-НКРЕКП-
моніторинг-постачання (річна) «Звіт про характеристику споживачів електричної енергії» відповідно до
Постанови НКРЕКП від 29.03.2019 року № 450 за останній звітній період».
Частина 4 статті 22 Закону, встановлює, що: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Натомість, вимоги Замовника, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, чим порушують ч. 4 ст. 22 Закону та п.1, ч.4 Розділу X Закону, де зазначено, що тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Отже, зазначені вимоги за тендерною документацією порушують такі принципи закупівель, що передбачені ст. 5 Закону, як: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Саме тому з метою дотримання вищезазначених принципів здійснення закупівлі необхідно внести зміни до тендерної документації.
Отже, встановлення в тендерній документації дискримінаційних та надмірних вимог, які не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників, створюють умови для зловживання замовниками під час проведення процедури закупівель. На підтвердження вище описано прикріплюємо Рішення АМКУ №14064-р/пк-пз 21.07.2020, в якому порушене питання щодо того, що Замовники вимагають надати довідки від всих ОСР. Також наголошуємо, що відповідно до Статті 164-14 КпАП. Порушення законодавства про закупівлі Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону ; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД,
Розгорнути
Згорнути
1) Підтвердити довідкою у довільній формі наявність на території м.Києва власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м.Києва або посадової особи, з робочим місцем на території м.Києва, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.
Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Київської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник також має підтвердити виконання усіх вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 щодо особистого кабінету споживача.
Вказана вимога необґрунтовано дискримінує всіх учасників з кількістю споживачів менше 50000 учасників, адже учасники з більшою кількістю споживачів подавати такі довідки не зобов’язані. Для потенційних учасників процедури закупівлі, якими обслуговується менше 50000 споживачів зазначену вимогу виконати фізично не можливо, оскільки частина операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, відмовляється надавати інформацію про кількість споживачів, яких постачальник електричної енергії обслуговує на території відповідного ОСР, мотивуючи це тим, що відповідно до укладеного Договору електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, ОСР не зобов'язаний надавати такі довідки взагалі.
Задля можливості прийняти участь у вказаній закупівлі, потенційні Учасники повинні надіслати лист (запит) Оператору системи розподілу до мереж, яких такий Учасник приєднаний щодо надання довідки з інформацією про кількість споживачів, яких Учасник обслуговує на території відповідного ОСР.
При цьому, Замовником встановлено обмежений час для одержання відповідної довідки (який включає в себе час для направлення запиту та отримання відповіді на нього), оскільки від моменту її видачі до дати розкриття тендерних пропозицій встановлюється термін всього лише у 10 діб, з них – лише 8 робочих днів. При цьому, якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких Учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, кожному оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту, систематизації інформації, надання відповіді, поштового відправлення, тощо.
Більше того на теперішній час, жодними нормативно-правовими актами України не встановлено обов’язку надавити Операторами систему розподілу саме довідку про кількість споживачів, яких такий Учасник обслуговує на території відповідного ОСР на відповідну дату та/або період, а також відсутній порядок, строки і форма надання (видачі) такої довідки, що затверджений у встановленому законом порядку. Також, надання вказаної довідки не передбачено умовами договору, що укладений між таким Учасником і Оператором системи розподілу.
Себто надання такої довідки Учаснику буде залежати виключно від бажання Оператора системи розподілу і у будь-якому разі не залежить, а ні від волі, а ні від дій Учасника спрямованих на отримання зазначеної довідки задля його участі у закупівлі, а враховуючи відсутність однозначної та чіткої вимоги за тендерною документацією щодо форми такої довідки, може спричинити вибіркове право Замовника надати перевагу тому чи іншому учаснику в залежності від лояльності Замовника до певного суб’єкта господарювання
– Учасника закупівлі.
Зазначені вище обставини створюють умови для обмеження кількості потенційних Учасників, які виявили бажання прийняти участь у закупівлі
Постачальники, які проводять господарську діяльність з постачання електричної енергії мають ліцензію, що видана на підставі постанови НКРЕКП, згідно якої набувається право постачати електричну енергію по ВСІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ. Встановлюючи такі вимоги в тендерній документації, взяти участь можуть лише ті учасники, які зареєстровані на тереторії Київської області. Жодними нормативно-правовими актами не визначено місце реєстрації постачальників, а також не розмежована територія їх діяльності, та не встановлено обов'язковим для постачальників мати структурні підрозділи по тих чи їнших областях України. Зазначена вимога ТД порушує такі принципи закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також вимога надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 30 діб відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій є дискримінаційною та необгрунтованою. Вказану інформацію потрібно отримати саме від ОСР. При цьому ОСР, незважаючи на відокремлення діяльності з розподілу від діяльності з постачання, як передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії», все ще можуть бути пов’язані відносинами контролю із суб’єктами (Постачальниками універсальних послуг), які здійснюють діяльність на ринку електричної енергії та є конкурентами по відношенню до учасників відкритих торгів. У такому випадку ОСР, які пов’язані з конкретними постачальниками, можуть створювати бар’єри під час надання вказаної довідки. Отже, як свідчить наведене вище, право замовників самостійно встановлювати вимоги до учасників у частині, зокрема, що передбачена статтею 16 Закону про публічні закупівлі, та вказувати в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям під час закупівлі електричної енергії за класифікацією ДК 021:2015:0931 0000-5 – Електрична енергія, самостійно визначати перелік інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію за вказаним кодом класифікації, призводить до порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 3 Закону про публічні закупівлі. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Крім цього, така вимога Замовника не відповідає чинному законодавству України, що регулює відносини учасників, що здійснюють господарську діяльність на ринку електричної енергії України.
Так відповідно до п.8.3.17. Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, надалі НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії», (із його змістом можна ознайомитися за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0312874-18), учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.
У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Аналіз вказаної норми дозволяє зробити наступний висновок: «Учасник, який обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування Споживачів разом з інформаційно- консультаційним центром та кол-центром не є обов’язковим; У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку».
Також зазначаємо, що відповідно до п. 1.2.17. Правил роздрібного ринку електричної енергії, державний контроль за дотриманням учасниками роздрібного ринку електричної енергії законодавства у відповідний сфері та/або ліцензійних умов здійснюється Регулятором відповідно до законодавства. Тобто, саме Регулятор (яким відповідно до Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» визначається НКРЕКП), а не Замовник здійснює контроль за наявністю центрів обслуговування Споживачів та інших вимог, зокрема, щодо мінімальних стандартів обслуговування Споживачів.
Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 «Про затвердження форм звітності з моніторингу для учасників ринку електричної енергії та інструкцій щодо їх заповнення», (із його змістом можна ознайомитися за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0450874-19), затверджено форми звітності для учасників ринку електричної енергії та інструкцій щодо їх заповнення, зокрема, серед іншої звітності, що зазначена у цій Постанові, суб'єкти господарювання, які отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, повинні подавати до НКРЕКП форму звітності № 2- НКРЕКП-моніторинг-постачання (річна) «Звіт про характеристику споживачів електричної енергії».
Розділ ІІ «Кількість споживачів за договорами постачання електричної енергії споживачу» зазначеної форми передбачає наявність інформації щодо кількості усіх споживачів такого Учасника за певний період, тобто кількість споживачів, що обслуговує Учасник.
Враховуючи зазначене Замовник у вимозі за тендерної документацією всупереч вказаних нормативно-правових документів вимагає надати довідки не більше ніж 10-ти денної давнини від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачено, що:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час
проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників
– юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
Отже на підставі викладеного, Замовник зобов’язаний внести зміни до тендерній документації в цій частині, шляхом викладення даної вимоги у наступній редакції: «Для документального підтвердження того,
що створення центру обслуговування споживачів не є обов’язковим для Учасника, у зв’язку з тим, що ним
обслуговується менше 50000 споживачів, такий Учасник повинен надати копію звіту форма № 2-НКРЕКП-
моніторинг-постачання (річна) «Звіт про характеристику споживачів електричної енергії» відповідно до
Постанови НКРЕКП від 29.03.2019 року № 450 за останній звітній період».
Частина 4 статті 22 Закону, встановлює, що: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Натомість, вимоги Замовника, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, чим порушують ч. 4 ст. 22 Закону та п.1, ч.4 Розділу X Закону, де зазначено, що тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Отже, зазначені вимоги за тендерною документацією порушують такі принципи закупівель, що передбачені ст. 5 Закону, як: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Саме тому з метою дотримання вищезазначених принципів здійснення закупівлі необхідно внести зміни до тендерної документації.
Отже, встановлення в тендерній документації дискримінаційних та надмірних вимог, які не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників, створюють умови для зловживання замовниками під час проведення процедури закупівель. На підтвердження вище описано прикріплюємо Рішення АМКУ №14064-р/пк-пз 21.07.2020, в якому порушене питання щодо того, що Замовники вимагають надати довідки від всих ОСР. Також наголошуємо, що відповідно до Статті 164-14 КпАП. Порушення законодавства про закупівлі Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону ; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2021 14:59
Шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що зазначена вимога сформована на виконання положень Правил роздрібного ринку електроенергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312. Разом з тим, враховуючи практику Колегії АМКУ Замовник розгляне можливість внесення змін до документації в цій частині.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | код ДК 021:2015 -09310000-5 (Електрична енергія) (Електрична енергія) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 20 005 792,28 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 100 028,96 UAH з ПДВ |
Title: code DK 021: 2015 -09310000-5 (Electric energy) (Electric energy)
Current status: Complete
Estimated total value: 20 005 792,28 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 100 028,96 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 05 березня 2021 15:50
Auction planned date: 05 березня 2021 15:50
Закінчення: 05 березня 2021 16:12
Позиції
7918100 кВт⋅год
код ДК 021:2015 -09310000-5 (Електрична енергія) (Електрична енергія)
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
code DK 021: 2015 -09310000-5 (Electric energy) (Electric energy)
CPV: 09310000-5
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної, реєстру накладних на товар, за наявності відповідного бюджетного призначення, перераховує на поточний рахунок Постачальника кошти за поставлену партію товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2021 16:41 |
ТД зі змінами від 11.02.2021.docx |
11 лютого 2021 16:40 |
Перелік змін від 11.02.2021.docx |
11 лютого 2021 16:41 |
ТД зі змінами від 11.02.2021.docx
|
||
11 лютого 2021 16:40 |
Перелік змін від 11.02.2021.docx
|
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 лютого 2021
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2021 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" |
19 795 250,00
UAH з ПДВ
|
19 795 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" |
19 953 612,00
UAH з ПДВ
|
19 953 612,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" #42819343 |
Переможець |
19 795 250,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2021 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2022 13:27
|
додаткова угода № 10 до договору 69-Т.pdf | зміни до договору |
17 січня 2022 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:38
|
69-Т_9.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 10:08
|
69-Т_8.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 13:47
|
69-Т_7.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 10:33
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2021 12:55
|
Додаткова угода № 5.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2021 10:15
|
додаткова угода №4 до договору 69-Т.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2021 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2021 09:32
|
додаткова угода №3 до договору 69-Т.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2021 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2021 16:34
|
додаткова угода №2 до договору 69-Т.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2021 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2021 10:47
|
69-Т додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
20 травня 2021 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2021 14:48
|
Договір № 69-Т.pdf | укладений |
18 березня 2021 14:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 69-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону України. |
Номер договору про закупівлю: | 69-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону України. |
Номер договору про закупівлю: | 69-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону України. |
Номер договору про закупівлю: | 69-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 69-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 69-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з метою уникнення порушень збільшення ціни за одиницю товару до 10% пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 69-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару на електричну енергію внаслідок коливання ціни |
Номер договору про закупівлю: | 69-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 69-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 69-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |