Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги цілодобового пожежного спостереження
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2021-01-15-006949-a ● 6f5bc37ba6c345c8b2c1c9cf1149f178
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Вінницькій області (філія ГСЦ МВС) |
Код ЄДРПОУ: | 43611964 |
Місцезнаходження: | 21010, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Вулиця Ботанічна, будинок 24 |
Контактна особа: |
Бунза В'ячеслав 380681079718 atasv7@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 15:34 |
Очікувана вартість: | 32 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги цілодобового пожежного спостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21010, Україна, Вінницька область, Вінниця, Вулиця Ботанічна, будинок 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 12:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 12:25 |
Протокол У.О. щодо змін в Т.Д..pdf | |
21 січня 2021 12:25 |
ТД-ПОЖЕЖ СПОСТЕРЕЖ 24-7 нова редакція 2.docx | |
15 січня 2021 16:23 |
Договір проект.doc |
21 січня 2021 12:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 січня 2021 12:25 |
Протокол У.О. щодо змін в Т.Д..pdf
|
||||||
21 січня 2021 12:25 |
ТД-ПОЖЕЖ СПОСТЕРЕЖ 24-7 нова редакція 2.docx
|
||||||
15 січня 2021 16:23 |
Договір проект.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
реєстрація у Вінниці
Дата подання: 19 січня 2021 17:56
Дата відповіді: 21 січня 2021 12:17
У ТД наявна вимога, що підприємство Учасника зареєстровано, розташовано та здійснює діяльність в місті Вінниці та Вінницькій області.
Данна вимога суперечить чинному законодавству та ліцензійним умовам, які надають можливість учаснику виконувати роботи, передбачені предметом закупівлі по свій території України.
Просимо привесту дану вимогу у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, ваше питання розглянуто та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації в частині реєстрації у Вінниці. Дякуємо.
досвід у Вінниці
Дата подання: 19 січня 2021 17:58
Дата відповіді: 21 січня 2021 12:17
У ТД наявна вимога: Учасник має досвід з надання послуг по спостереженню за пожежною автоматикою, технічного обслуговування засобів протипожежного захисту в державних чи комунальних установах/організаціях міста Вінниці та Вінницької області .
Шановний Замовнику, поясніть будь ласка, чим аналогічний досвід надання послуг у установах/організаціях міста Вінниці та Вінницької області відрізняється від аналогічного досвіду в інших організаціях? Нічим. Тому просимо внести зміни до дискримінаційної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, ваше питання розглянуто та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації в частині досвіду у Вінниці. Дякуємо.
ліцензія стара
Дата подання: 19 січня 2021 18:00
Дата відповіді: 21 січня 2021 12:16
У ТД наявна вимога: Учасник має ліцензію Державної служби з надзвичайних ситуацій про надання послуг по спостереженню за пожежною автоматикою, технічного обслуговування засобів протипожежного захисту, виконання монтажних робіт з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки (на випадок ремонту), з необмеженим терміном дії по всій Україні.
Дана ліцензія вже не видається. На сьогоднішній жень видається ліцензії на провадження господарської діяльності з надання
послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Просимо виправити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, ваше питання розглянуто та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації в частині ліцензії. Дякуємо.
вимоги до працівників
Дата подання: 19 січня 2021 18:03
Дата відповіді: 21 січня 2021 12:15
Для надання послуг з технічного обслуговування (налагодження систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень) Учасник повинен мати штатний персонал чисельністю не менше трьох спеціалістів з кваліфікацією електромонтера, налагоджувальника КВПіА не нижче 5-го розряду, групою допуску до робіт з підвищеною небезпекою до 1000 В, досвідом виконання відповідних робіт не менше 5 років.
Жодним нормативним актом не передбачено ні досвід 5 років ні 5 розряд.
Відповідно Л п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Просимо внести зміни до ТД
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, ваше питання розглянуто та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації в частині вимог до працівників. Дякуємо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека-Гарант" |
30 999,60
UAH з ПДВ
|
13 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Управління поліції охорони у Вінницькій області |
24 900,00
UAH з ПДВ
|
13 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека-Гарант" #31325235 |
Переможець |
13 770,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 10:23
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 лютого 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 13:55
|
Додат. угода 1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 13:02
|
Договір 4.pdf | укладений |
26 лютого 2021 13:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися п. 4.4. Договору викласти в новій редакції: « п. 4.4 Загальна сума договору визначається як сума вартості послуг наданих "Виконавцем" протягом строку дії Договору і становить 13 770 грн. 00 коп. (тринадцять тисяч сімсот сімдесят сім гривень 00 коп.) разом з ПДВ, в т.ч. за джерелами надходження коштів Замовнику: - за рахунок кошторисних призначень державного бюджету – 13465,06 грн. з ПДВ; - за рахунок відшкодування за договорами про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг орендарям – 304,94 грн. з ПДВ» |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |