Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цукор (ДК 021:2015: 15830000-5 - Цукор і супутня продукція)
Очікувана вартість
44 000,00 UAH
UA-2021-01-15-004877-a 03083b9b66714f248e0694ab64895555
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Володимирівна Плюта

+380952122899 pml.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРШОТРАВЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ПЕРШОТРАВЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01987416
Місцезнаходження: 52800, Україна , Дніпропетровська обл., м. Першотравенськ, вул. Шахтарської Слави, буд. 1
Контактна особа: Катерина Володимирівна Плюта
+380952122899
pml.zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2021 11:00
Очікувана вартість: 44 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограми
Цукор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52800, Україна, Дніпропетровська область, м. Першотравенськ, вул. Кобзаря, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15831000-2 — Цукор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється Покупцем в національній грошовій одиниці України - гривні. Розрахунки між Постачальником і Покупцем здійснюються в безготівковому порядку протягом п’яти робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на товар. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2021 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2021 14:29
Додаток 3 - Проект договору.docx
15 січня 2021 14:29
Додаток 2 - Форма пропозиції.doc
15 січня 2021 14:29
Оголошення.doc
15 січня 2021 14:29
Додаток 1 - Технічні характеристики.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2021 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР" 43 500,00
UAH з ПДВ
43 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР"
#42818821
Очікує рішення 43 500,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 14:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР"
#42818821
Рішення скасоване 43 500,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 14:54

Документи

28 січня 2021 16:34
Електронний підпис
28 січня 2021 16:33
Протокол №111.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 лютого 2021 15:16
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не укладено протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.З огляду на порушення положень ч.15 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» виникли підстави для відміни спрощеної процедури у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (п.2 ч. 17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Документи:
19 лютого 2021 15:16
Електронний підпис
19 лютого 2021 15:14
Протокол №111 від 28.01.21.PDF
19 лютого 2021 15:14
Протокол №121 від 18.02.21.PDF