Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Періодичний медичний огляд працівників певних категорій для отримання особистих дозволів на право носіння та зберігання відомчої вогнепальної зброї.
Очікувана вартість
37 500,00 UAH
UA-2021-01-15-004718-a 768c50a824954514a4656bdb8e576cac
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анісіфорова Світлана

+380504110057 anisiforova-sa@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01189979
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Анісіфорова Світлана
+380504110057
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 37 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Шановні учасники! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій нагадуємо про можливість створення та надання документів з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 людей
Профогляд терапевтом (код 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, на території Учасника (Виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85111000-0 — Послуги лікувальних закладів
150 людей
Профогляд офтальмологом (код 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, на території Учасника (Виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85111000-0 — Послуги лікувальних закладів
150 людей
Профогляд отоларингологом (код 4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, на території Учасника (Виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85111000-0 — Послуги лікувальних закладів
150 людей
Профогляд невропатологом (код 5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, на території Учасника (Виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85111000-0 — Послуги лікувальних закладів
150 людей
ЕКГ – дослідження у 12 відведеннях, яке проводиться в кабінеті (код 8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, на території Учасника (Виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85111000-0 — Послуги лікувальних закладів
150 людей
Дослідження гостроти зору (код 12)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, на території Учасника (Виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85111000-0 — Послуги лікувальних закладів
150 людей
Загальний аналіз сечі (код 21, 22, 23, 24)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, на території Учасника (Виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85111000-0 — Послуги лікувальних закладів
150 людей
Загальний аналіз крові (код 15, 19, 20, 404)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, на території Учасника (Виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85111810-1 — Послуги з проведення аналізів крові
150 людей
Визначення глюкози (код 15, 104, 402)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, на території Учасника (Виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85111810-1 — Послуги з проведення аналізів крові
150 людей
Бланк медичної довідки (форма 127/0), а також за функціонування та утримання в актуальному стані банку даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, на території Учасника (Виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85111000-0 — Послуги лікувальних закладів
150 людей
Послуга лікаря-нарколога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, на території Учасника (Виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85111000-0 — Послуги лікувальних закладів
150 людей
Бланк медичної довідки (форма 140/0), а також за функціонування та утримання в актуальному стані банку даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, на території Учасника (Виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85111000-0 — Послуги лікувальних закладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до умов договору, проект якого наведений в Додатку 4 до Вимог до предмету закупівлі. Оплата за надані Виконавцем послуги здійснюється Замовником у Національній валюті України, шляхом попередньої оплати у розмірі 100 (сто) відсотків загальної вартості Послуг Виконавця, протягом 5 (п’яти) банківських днів на підставі виставленого Виконавцем рахунку. Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Київської міської дирекції. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 Вимог до предмету закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: критерієм оцінки є ціна, вага критерію - 100%. Назва предмета закупівлі - Періодичний медичний огляд працівників певних категорій для отримання особистих дозволів на право носіння та зберігання відомчої вогнепальної зброї. Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОНСИЛІУМ ПЛЮС" 34 500,00
UAH з ПДВ
34 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2021 15:03
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "КОНСИЛІУМ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОНСИЛІУМ ПЛЮС"
#33442542
Переможець 34 500,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 15:33

Документи

01 лютого 2021 15:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОНСИЛІУМ ПЛЮС"
#33442542
34 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2021 15:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 09:02
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 14:38
17-515.pdf укладений
16 лютого 2021 14:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 34 500,00
UAH