Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Какао
Очікувана вартість
3 780,00 UAH
UA-2021-01-15-003696-a 0760a789246847658596213db11ed457
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Яковенко

+380632035157 kykysi/87@gmail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр соціально-психологічної реабілітації дітей м. Торецька
Код ЄДРПОУ: 24812145
Місцезнаходження: 85207, Україна , Донецька обл., м. Торецьк, вул. Гоголя, 4
Контактна особа: Наталія Яковенко
+380632035157
kykysi/87@gmail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 12:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2021 12:58
Початок аукціону: 03 січня 2022 14:59
Очікувана вартість: 3 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Какао порошок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25.2 кілограми
какао порошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85207, Україна, Донецька область, м. Торецьк, вул. Гоголя,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15841000-5 — Какао

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних. Платіжні зобов’язання ЗАМОВНИКА виникають при наявності відповідного бюджетного призначення. Ціни, вказані в видаткових накладних, містять в собі вартість відвантаження, пакування, маркування, доставки, а також суму ПДВ (на Товари, продаж яких обкладається ПДВ). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування цієї закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 лютого 2021 14:08
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: не вірно вказана кінцева дата прийму пропозицій
Документи:
10 лютого 2021 14:08
Електронний підпис
10 лютого 2021 14:07
протокол скасування закупівлі.PDF