Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Natural gas
Natural gas
Очікувана вартість
7 212 480,00 UAH
UA-2021-01-15-002281-c ● ccbcf60f06ef40ec8be526b2548c6c19
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 43968702 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська область обл., місто Стрий, вулиця Шевченка 107 |
Контактна особа: |
Щудлик Оксана Богданівна +380324557550 ksenija_rajvo@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Щудлик Оксана Богданівна +380324557550 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education of Stryj City Council of Stryj District of Lviv Region |
National ID: | 43968702 |
Contact point: |
+380324557550 ksenija_rajvo@ukr.net |
Additional contacts: |
Schudlyk Oksana Bogdanivna +380324557550 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 січня 2021 23:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 7 212 480,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 15 січня 2021 23:40 |
Enquiries until: | 05 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 лютого 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 7 212 480 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Scope of the procurement
Тендерна документація
15 січня 2021 23:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2021 23:41 |
ТД-Газ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
загальне питання
Дата подання: 27 січня 2021 20:08
Дата відповіді: 01 лютого 2021 22:43
Шановний Замовнику, на Вашу вимогу надати "договори купівлі - продажу газу (контрактів) із власниками газу, операторами газосховищ на зберігання природного газу; інформації про приєднання до газотранспортної системи згідно з вимогами чинного законодавства (надати копії діючих договорів та інформацію про підтвердження станом на день подання пропозиції дії цих договорів та терміном дії договорів до визначеної дати поставки)" , що Ви маєте на увазі під наданням інформації про підтвердження станом на день подання пропозиції дії цих договорів та терміном дії договорів до визначеної дати поставки - гарантійний лист довільної форми чи інший документ? Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Учасник має подати інформацію в довільній формі, про підтвердження станом на день подання пропозиції дії цих договорів та терміном дії договорів до визначеної дати поставки
Учасник має подати інформацію в довільній формі, про підтвердження станом на день подання пропозиції дії цих договорів та терміном дії договорів до визначеної дати поставки
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-15-002281-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 27 січня 2021 18:42
Щодо лабораторних досліджень
Шановний Замовнику, у тендерній документації наявна дискримінаційна вимога, а саме: «Замовник має право при поставці товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників(характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні письмово гарантувати можливість здійснення лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору. На підтвердження можливості проведення лабораторних досліджень проб газу, учасник надає у складі своєї пропозиції чинний договір згідно чинного законодавства України, установою та/або підприємством на провадження таких досліджень та протокол/паспорт результатів дослідження не раніше жовтня 2020 р. проведених згідно вимог ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірювання». Просимо вилучити цю незаконну вимогу, адже вона обмежує коло потенційних учасників і написана виключно під свого учасника, з яким Вами заздалегідь була домовленість. Ця умова є дискримінаційною, що заперечує п.4 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Доводимо до Вашого відома позицію АМКУ - Природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу (далі – природний газ) – суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск – 760 міліметрів ртутного стовпа і температура – 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією (пункт 31 частини першої статті 1 Закону України «Про ринок природного газу»). Незалежно від напрямів його використання, природний газ як товар надходить на ринок України внаслідок пропозиції оптових продавців (вітчизняні газовидобувні підприємства, імпортери або власники ресурсу природного газу, які зберігають його в підземних газосховищах). Видобутий / вироблений / імпортований природний газ у місці його передачі до газотранспортної системи за своїми фізико-хімічними характеристиками має відповідати стандартам на природний газ, визначеним відповідним розділом Кодексу ГТС. При цьому місце передачі газу має бути обладнане пристроями, які на безперервній основі забезпечують контроль фізико-хімічних показників газу (зокрема потоковий хроматограф, вимірювач температури точки роси тощо), з можливістю їх дистанційного контролю, передачі даних та відключення подачі неякісного газу до газотранспортної системи (пункт 4 глави 1 розділу VІ Кодексу ГТС).
Визначення фізико-хімічних показників природного газу у точках входу до газотранспортної системи проводиться на комерційних вузлах обліку газу та пунктах вимірювання витрат газу операторів суміжних систем (у тому числі суміжних газовидобувних підприємств) або інших суб’єктів, безпосередньо підключених до газотранспортної системи з використанням автоматичних потокових приладів (автоматичних хроматографів та вологомірів) та/або вимірювальних хіміко-аналітичних лабораторій (пункт 5 глави 1 розділу ІІІ Кодексу ГТС). Оператор газотранспортної системи має право не приймати у точках входу до газотранспортної системи природний газ у випадках невідповідності фізико-хімічних показників природного газу параметрам, за недотримання яких типовим договором транспортування природного газу, затвердженим Регулятором, передбачено сплату додаткових плат (пункт 15 глави 1 розділу III Кодексу ГТС). Якщо фізико-хімічні показники природного газу, який надходить до газорозподільної системи від суміжного суб’єкта ринку природного газу, не відповідають зазначеним вимогам, у тому числі за присутності в газі рідкої фази води, вуглеводних фракцій, механічних домішок та/або перевищення допустимих параметрів вмісту корозійно-активних компонентів, домішок у твердому стані або числа Воббе, Оператор ГРМ має право відмовитись від прийняття такого газу до газорозподільної системи. (Кодекс газорозподільних систем, затверджений постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494).
Тобто, функції контролю фізико-хімічних показників природного газу покладені на
Оператора ГТС та Операторів ГРМ, а не на постачальників природного газу.
Отже, рішення замовника щодо включення до складу тендерної документації вимог про надання договоруу з акредитованою лабораторією згідно чинного законодавства установою на провадження досліджень, з паспортом якості природного газу, виданим вищезазначеною лабораторією на ім’я учасника процедури закупівлі, разом із дійсним документом, що підтверджує відповідність стану системи вимірювань такої лабораторії та/або підприємства вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірювання та/або інших документів, що підтверджують якість природного газу, є необґрунтованими та жодним чином не впливають на виконання договору постачальниками.
Виходячи із вищенаведеного просимо Замовника вилучити з документації незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Визначення фізико-хімічних показників природного газу у точках входу до газотранспортної системи проводиться на комерційних вузлах обліку газу та пунктах вимірювання витрат газу операторів суміжних систем (у тому числі суміжних газовидобувних підприємств) або інших суб’єктів, безпосередньо підключених до газотранспортної системи з використанням автоматичних потокових приладів (автоматичних хроматографів та вологомірів) та/або вимірювальних хіміко-аналітичних лабораторій (пункт 5 глави 1 розділу ІІІ Кодексу ГТС). Оператор газотранспортної системи має право не приймати у точках входу до газотранспортної системи природний газ у випадках невідповідності фізико-хімічних показників природного газу параметрам, за недотримання яких типовим договором транспортування природного газу, затвердженим Регулятором, передбачено сплату додаткових плат (пункт 15 глави 1 розділу III Кодексу ГТС). Якщо фізико-хімічні показники природного газу, який надходить до газорозподільної системи від суміжного суб’єкта ринку природного газу, не відповідають зазначеним вимогам, у тому числі за присутності в газі рідкої фази води, вуглеводних фракцій, механічних домішок та/або перевищення допустимих параметрів вмісту корозійно-активних компонентів, домішок у твердому стані або числа Воббе, Оператор ГРМ має право відмовитись від прийняття такого газу до газорозподільної системи. (Кодекс газорозподільних систем, затверджений постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494).
Тобто, функції контролю фізико-хімічних показників природного газу покладені на
Оператора ГТС та Операторів ГРМ, а не на постачальників природного газу.
Отже, рішення замовника щодо включення до складу тендерної документації вимог про надання договоруу з акредитованою лабораторією згідно чинного законодавства установою на провадження досліджень, з паспортом якості природного газу, виданим вищезазначеною лабораторією на ім’я учасника процедури закупівлі, разом із дійсним документом, що підтверджує відповідність стану системи вимірювань такої лабораторії та/або підприємства вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірювання та/або інших документів, що підтверджують якість природного газу, є необґрунтованими та жодним чином не впливають на виконання договору постачальниками.
Виходячи із вищенаведеного просимо Замовника вилучити з документації незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2021 23:43
Повідомляємо, що замовником буде уважно проаналізовано ваше звернення, та буде прийнято рішення, щодо можливості внесення змін до тендерної документації, щодо зазначеного звернення.
Номер вимоги: UA-2021-01-15-002281-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 27 січня 2021 18:56
Щодо сертифікатів
Шановний Замовнику! Процедура закупівель проводиться у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019 року зі змінами (далі – Закон). Згідно вимог частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. У частині 4 статті 5 Закону визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Газопостачальні підприємства у своїй діяльності керуються положеннями Закону України «Про ринок природного газу», Правилами постачання природного газу, які затвердженні Постановою НКРЕКП №2496 від 30.09.2015р., Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності на ринку природного газу, затвердженими Постановою НКРЕКП №201 від 16.02.2017р. Діяльність з постачання природного газу постачальники природного газу здійснюють відповідно до отриманої ліцензії, видача якої затверджується відповідною постановою НКРЕКП, та ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу. Діяльність постачальників природного газу не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля, Менеджменту інформаційної безпеки, Систем енергетичного менеджменту». Жодним іншим нормативно-правовим актом України не встановлено обов'язок постачальника природного газу проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ISO 27001:2013, ISO 50001:2018 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. Тобто сертифікати ISO 27001:2013, ISO 50001:2018 - не є обов’язковими. Зазначені вимоги за тендерною документацією порушують такі принципи закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» як «недискримінація учасників», «добросовісна конкуренція серед учасників»; «недискримінація учасників та рівне ставлення до них»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі». Крім того, частиною 4 статті 5 вищезазначеного Закону встановлено, що Замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, тобто встановлючи таку вимогу ви порушуєте Закон.
Тому просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність до законодавства шляхом виключення дискримінаційної вимоги
Розгорнути
Згорнути
Тому просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність до законодавства шляхом виключення дискримінаційної вимоги
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2021 23:44
Повідомляємо, що замовником буде уважно проаналізовано ваше звернення, та буде прийнято рішення, щодо можливості внесення змін до тендерної документації, щодо зазначеного звернення.
Номер вимоги: UA-2021-01-15-002281-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 27 січня 2021 19:05
вимога
Під час аналізу умов Тендерної документації була встановлена наявність характерних рис дискримінаційних положень.
Замовником допущено порушення законодавства у сфері публічної закупівлі та встановлено у Тендерній документації додаткові, дискримінаційні вимоги до Учасників.
Зокрема, відповідно до Тендерної документації Замовника, Учасник має надати: довiдку або інший документ від уповноваженого органу з інформацією про середньозважену ціну природного газу на ринку України не раніше 10-денної давнини від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що видана на ім’я учасника закупівлі уповноваженим органом згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.05.2018 р. № 608.
Так, Замовник намагається нав’язати Учасникам закупівлі додаткові, не передбачені чинним законодавством України умови. Подібні положення Тендерної Документації суперечать чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами, як публічної закупівлі. Вважаємо, що наявність такої вимоги у складі Тендерної документації є необґрунтована.
Інформація надана в довідках не несе обов’язкового характеру для учасників закупівлі. Такий товар як газ природний є товаром, постачання якого відбувається в силу технологічних особливостей його видобування, зберігання, транспортування та наступного постачання.
Крім того, відповідно до ст. 12 Закону України «Про ринок природнього газу» - ціни встановлюються вільно, довідка не повинна впливати на формування Учасником своєї Тендерної пропозиції
Більше того, Замовник має можливість самостійно вивчити кон’юнктуру ринку, провівши аналіз ринку та встановити прийнятні ціни на ринку. Керуючись проведеним аналізом, Замовник може оцінити рентабельність кожної пропозиції.
Зокрема, інформація доступна у вільному доступі на ресурсі ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» та ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг», Української енергетичної біржі, тощо.
Жодним чинним нормативно-правовим актом не передбачений прямий обов’язок для Постачальника на отримання довідок щодо коливання ціни від уповноваженого органу.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч. 11 ст.26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
З огляду на зазначене, та з урахуванням вищевикладеного, наявність подібної вимоги нівелюється.
Крім того, зазначаємо, що такі довідки враховують лише вартість газу на ринку України без зазначення часових меж ринку, кон’юнктури, методики розрахунку ціни, та відображають лише ціни окремих біржових котирувань, що не враховує можливе різноманітне ціноутворення газопостачальних підприємств у меншу сторону.
Отже, вимога щодо надання у складі Тендерних пропозицій довідки або експертного висновоку від державного підприємства, що належить до сфери управління Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України із зазначенням діапазону цін на природний газ на ринку України станом на місяць подання тендерної пропозиції, яка видана (ний) на ім’я учасника закупівлі є необґрунтованою, оскільки замовник може самостійно, на будь-якому етапі проведення процедури закупівлі, вирахувати мінімальну вартість природнього газу із врахуванням складових цін (наведене кореспондується з Рекомендаціями АМК України № 4-рк «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганняпорушенням норм законодавства про захист економічної конкуренції», пп. 56-59)
Крім того, акцентуємо увагу на тому, що новелою чинної редакції Закону України «Про публічну закупівлю» є поняття – «аномально низька ціна». Так, законодавцем встановлено механізм, завдяки якому Учасники не мають змоги встановити необґрунтовано занижену (демпінговану) ціну тендерної пропозиції. Так, самим законодавцем передбачено механізм заниження/завищення тендерної пропозиції Учасників.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону України «Про публічну закупівлю»). Враховуючи вище наведені положення законодавства та відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір», виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати метод та порядок формування тендерної пропозиції. Згідно положень Закону України «Про ринок природнього газу» для підтвердження відповідності
зазначеній вимозі достатньо підтвердити (гарантувати) формування ціни за добросовісним підходом.
Просимо: внести зміни до тендерної документації, зокрема, видалити вимогу щодо надання довідки про ціну.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати
дискримінаційні вимоги до учасників. Законом України «Про публічну Закупівлю» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених Законом України «Про
публічні закупівлі» – несуть члени тендерного комітету.
Розгорнути
Згорнути
Замовником допущено порушення законодавства у сфері публічної закупівлі та встановлено у Тендерній документації додаткові, дискримінаційні вимоги до Учасників.
Зокрема, відповідно до Тендерної документації Замовника, Учасник має надати: довiдку або інший документ від уповноваженого органу з інформацією про середньозважену ціну природного газу на ринку України не раніше 10-денної давнини від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що видана на ім’я учасника закупівлі уповноваженим органом згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.05.2018 р. № 608.
Так, Замовник намагається нав’язати Учасникам закупівлі додаткові, не передбачені чинним законодавством України умови. Подібні положення Тендерної Документації суперечать чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами, як публічної закупівлі. Вважаємо, що наявність такої вимоги у складі Тендерної документації є необґрунтована.
Інформація надана в довідках не несе обов’язкового характеру для учасників закупівлі. Такий товар як газ природний є товаром, постачання якого відбувається в силу технологічних особливостей його видобування, зберігання, транспортування та наступного постачання.
Крім того, відповідно до ст. 12 Закону України «Про ринок природнього газу» - ціни встановлюються вільно, довідка не повинна впливати на формування Учасником своєї Тендерної пропозиції
Більше того, Замовник має можливість самостійно вивчити кон’юнктуру ринку, провівши аналіз ринку та встановити прийнятні ціни на ринку. Керуючись проведеним аналізом, Замовник може оцінити рентабельність кожної пропозиції.
Зокрема, інформація доступна у вільному доступі на ресурсі ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» та ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг», Української енергетичної біржі, тощо.
Жодним чинним нормативно-правовим актом не передбачений прямий обов’язок для Постачальника на отримання довідок щодо коливання ціни від уповноваженого органу.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч. 11 ст.26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
З огляду на зазначене, та з урахуванням вищевикладеного, наявність подібної вимоги нівелюється.
Крім того, зазначаємо, що такі довідки враховують лише вартість газу на ринку України без зазначення часових меж ринку, кон’юнктури, методики розрахунку ціни, та відображають лише ціни окремих біржових котирувань, що не враховує можливе різноманітне ціноутворення газопостачальних підприємств у меншу сторону.
Отже, вимога щодо надання у складі Тендерних пропозицій довідки або експертного висновоку від державного підприємства, що належить до сфери управління Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України із зазначенням діапазону цін на природний газ на ринку України станом на місяць подання тендерної пропозиції, яка видана (ний) на ім’я учасника закупівлі є необґрунтованою, оскільки замовник може самостійно, на будь-якому етапі проведення процедури закупівлі, вирахувати мінімальну вартість природнього газу із врахуванням складових цін (наведене кореспондується з Рекомендаціями АМК України № 4-рк «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганняпорушенням норм законодавства про захист економічної конкуренції», пп. 56-59)
Крім того, акцентуємо увагу на тому, що новелою чинної редакції Закону України «Про публічну закупівлю» є поняття – «аномально низька ціна». Так, законодавцем встановлено механізм, завдяки якому Учасники не мають змоги встановити необґрунтовано занижену (демпінговану) ціну тендерної пропозиції. Так, самим законодавцем передбачено механізм заниження/завищення тендерної пропозиції Учасників.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону України «Про публічну закупівлю»). Враховуючи вище наведені положення законодавства та відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір», виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати метод та порядок формування тендерної пропозиції. Згідно положень Закону України «Про ринок природнього газу» для підтвердження відповідності
зазначеній вимозі достатньо підтвердити (гарантувати) формування ціни за добросовісним підходом.
Просимо: внести зміни до тендерної документації, зокрема, видалити вимогу щодо надання довідки про ціну.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати
дискримінаційні вимоги до учасників. Законом України «Про публічну Закупівлю» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених Законом України «Про
публічні закупівлі» – несуть члени тендерного комітету.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2021 23:44
Повідомляємо, що замовником буде уважно проаналізовано ваше звернення, та буде прийнято рішення, щодо можливості внесення змін до тендерної документації, щодо зазначеного звернення.
Номер вимоги: UA-2021-01-15-002281-c.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:34933742
Дата подання: 01 лютого 2021 18:53
Порушення законодавства, а саме : дискримінаційні вимоги ТД
Шановний Замовник! Під час аналізу Тендерної документації, яка надана Вами у оголошенні про проведення закупівлі нами, як потенційним Учасником, було виявлено дикримінаційні вимоги, а саме:
1) "Учасник в складі пропозиції повинен надати сертифікат системи менеджменту інформаційної безпеки ISO 27001:2013";
2) "Учасник в складі пропозиції повинен надати сертифікат копію сертифікату ISO 50001:2018 Системи енергетичного менеджменту».
Слід зазначити, що вимоги щодо надання даних сертифікатів може бути оскаржено потенційними Учасниками через те, що згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Проте жодним нормативно-правовим документом чи Законом не вимагається проходження сертифікації за стандартами ISO з отриманням відповідних сертифікатів для суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність з постачання природного газу на території України. Таким чином вимоги про надання вказаних вище сертифікатів є такими, що обмежують коло потенційних Учасників та суперечить ЗУ "Про захист економічної конкуренції" та такими, що суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі", що призведе до оскарження даної вимоги та порушення графіку закупівлі природного газу Замовником. Просимо Вас внести зміни у тендерну документацію та виключити з неї зазначені вище незаконні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
1) "Учасник в складі пропозиції повинен надати сертифікат системи менеджменту інформаційної безпеки ISO 27001:2013";
2) "Учасник в складі пропозиції повинен надати сертифікат копію сертифікату ISO 50001:2018 Системи енергетичного менеджменту».
Слід зазначити, що вимоги щодо надання даних сертифікатів може бути оскаржено потенційними Учасниками через те, що згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Проте жодним нормативно-правовим документом чи Законом не вимагається проходження сертифікації за стандартами ISO з отриманням відповідних сертифікатів для суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність з постачання природного газу на території України. Таким чином вимоги про надання вказаних вище сертифікатів є такими, що обмежують коло потенційних Учасників та суперечить ЗУ "Про захист економічної конкуренції" та такими, що суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі", що призведе до оскарження даної вимоги та порушення графіку закупівлі природного газу Замовником. Просимо Вас внести зміни у тендерну документацію та виключити з неї зазначені вище незаконні вимоги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 лютого 2021 09:53
Відповідно до Рішення №6850-р/пк-пз від 09.04.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Сертифікати ISO не відносяться до дискримінаційних умов, або порушення законодавства в сфері державних закупівель .
Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до
Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість
виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова
Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з участю у
Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій
частині Замовник зазначає, що вимагаючи наявність зазначених сертифікатів, Замовник
резюмує, що відповідність учасника всім зазначеним вимогам є ознакою його
компетентності, дисциплінованості, що опосередковано впливає на якість продукції, що
ним виробляється, і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність
відповідності предмета закупівлі його інтересам. Замовник звертає увагу, що дана вимога
не може бути дискримінаційною, оскільки кожний учасник може отримати зазначені
сертифікати, якщо його діяльність відповідає цим стандартам.
Замовник зазначає, що Скаржник сам вказує на те, що в разі прийняття нового
стандарту, він є правонаступником попереднього стандарту і тут же вимагає внести зміни до тендерної документації. В цьому випадку скаржник явно займається затягуванням тендерної процедури з незрозумілими для нам намірами.
Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до
Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість
виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова
Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з участю у
Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій
частині Замовник зазначає, що вимагаючи наявність зазначених сертифікатів, Замовник
резюмує, що відповідність учасника всім зазначеним вимогам є ознакою його
компетентності, дисциплінованості, що опосередковано впливає на якість продукції, що
ним виробляється, і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність
відповідності предмета закупівлі його інтересам. Замовник звертає увагу, що дана вимога
не може бути дискримінаційною, оскільки кожний учасник може отримати зазначені
сертифікати, якщо його діяльність відповідає цим стандартам.
Замовник зазначає, що Скаржник сам вказує на те, що в разі прийняття нового
стандарту, він є правонаступником попереднього стандарту і тут же вимагає внести зміни до тендерної документації. В цьому випадку скаржник явно займається затягуванням тендерної процедури з незрозумілими для нам намірами.
Номер вимоги: UA-2021-01-15-002281-c.c5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:34933742
Дата подання: 01 лютого 2021 18:54
Порушення Законодавства у сфері публічних закупівель : дискримінація потенційних Учасників
Шановний Замовнику, вимагаємо виключити з умов Тендерної документації наступну дискримінаційну вимогу, а саме:
1. "Відповідно до статті 22 Закону України “Про охорону праці” і статті 36 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17 квітня 2019 р. № 337 учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого компетентного органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника протягом 2020 року"
Повідомляємо, що дана інформація/документ, видається відповідним органом на протязі 30 робочих днів, що є меншим за строк дії даної процедури в системі Прозоро, у зв'язку з чим, ми як потенційний Учасник немає часової змоги отримати та прийняти участь в даній закупівлі, що дискримінує наші інтереси.
Вимагємо проявити уважність при включенні такого роду вимог, адже в противному випадку, ми будемо змушені звернутись до АМКУ та ДАСУ.
Розгорнути
Згорнути
1. "Відповідно до статті 22 Закону України “Про охорону праці” і статті 36 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17 квітня 2019 р. № 337 учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого компетентного органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника протягом 2020 року"
Повідомляємо, що дана інформація/документ, видається відповідним органом на протязі 30 робочих днів, що є меншим за строк дії даної процедури в системі Прозоро, у зв'язку з чим, ми як потенційний Учасник немає часової змоги отримати та прийняти участь в даній закупівлі, що дискримінує наші інтереси.
Вимагємо проявити уважність при включенні такого роду вимог, адже в противному випадку, ми будемо змушені звернутись до АМКУ та ДАСУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 лютого 2021 09:54
Відповідно до рішення № 119-р/пк-пз від 05.01.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель , постановив що дана вимога не вважається дискримінацією .
Будь-яка організація має право отримати даний документ що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого компетентного органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника протягом 2020 року", жодних обмежень в отриманні даної довідки немає.
Будь-яка організація має право отримати даний документ що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого компетентного органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника протягом 2020 року", жодних обмежень в отриманні даної довідки немає.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Природний газ |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 6 852 480,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 68 524,80 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Title: Natural gas
Current status: Complete
Estimated total value: 6 852 480,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 68 524,80 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 15 березня 2021 15:50
Auction planned date: 15 березня 2021 15:50
Закінчення: 15 березня 2021 16:11
Позиції
571040 м³
Природний газ
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, Стрийський р-н, -
Дата доставки:
31 грудня 2021
Natural gas
CPV: 09120000-6
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 березня 2021
Найменування: | Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 43968702 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна, Львівська область обл., місто Стрий, вулиця Шевченка 107 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" |
3 426 240,00
UAH з ПДВ
|
3 426 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
4 591 161,60
UAH з ПДВ
|
4 591 161,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" #39594527 |
Переможець |
3 426 240,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2021 11:35
|
лот1.PDF | укладений |
02 червня 2021 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 10:45
|
газ_лот1.pdf | укладений |
09 квітня 2021 10:42
|