Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт 2-го поверху 5-го корпусу КНП "Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради" по вул. Мазепи, 114 в м. Івано-Франківськ (код ДК 021-2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
1 348 016,00 UAH
UA-2021-01-15-002208-c 9bcdd13eff5849419700cd5160596a95
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зобків Ніна Степанівна

+380950612795 prozorrocmkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01993305
Місцезнаходження: 76025, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Мазепи,114
Контактна особа: Зобків Ніна Степанівна
+380950612795
prozorrocmkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 19:59
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 20:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 20:03
Очікувана вартість: 1 348 016,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 740,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт 2-го поверху 5-го корпусу КНП "Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради" по вул. Мазепи, 114 в м. Івано-Франківськ (код ДК 021-2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Мазепи,114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2021 20:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2021 19:59
Договір проект.doc
15 січня 2021 19:59
Вимоги до предмету закупівлі (2).xlsx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 20:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Артанія" 1 247 281,00
UAH з ПДВ
1 247 281,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2021 18:58
Статут підприємства.docx
25 січня 2021 18:58
Проект договору.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Артанія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Артанія"
#32872793
Переможець 1 247 281,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 09:20

Документи

01 лютого 2021 09:20
Електронний підпис
01 лютого 2021 08:02
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 09:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Артанія"
#32872793
1 247 281,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2021 09:20
Електронний підпис
01 лютого 2021 08:02
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 21:45
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 13:05
додаткові роботи.pdf зміни до договору
23 червня 2021 13:00
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 13:51
Кант.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 13:50
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 13:48
Елект..pdf зміни до договору
30 квітня 2021 13:43
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 18:07
суб.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 18:03
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 14:36
Договір укладений
04 лютого 2021 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): субпідряд
Номер договору про закупівлю: 4545
Договір:
Номер додаткової угоди: 4545
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 4545
Договір:
Номер додаткової угоди: 4545
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 4545
Договір:
Номер додаткової угоди: 4545
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 15.01.2021р. КНП Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради оголошено спрощену закупівлю «Капітальний ремонт 2-го поверху 5-го корпусу КНП "Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради" по вул. Мазепи, 114 в м. Івано-Франківськ (код ДК 021-2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)», ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-15-002208-c. За результатами закупівлі укладено договір №4545 від 04.02.2021 з ПП "Артанія" (код ЄДРПОУ 32872793). Ціна договору 1 247 281.00 грн без ПДВ. Під час виконання робіт згідно вказаного договору сформувалася необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт у ПП "Артанія" (код ЄДРПОУ 32872793) на суму 191 074.00 (Сто дев'яносто одна тисяча сімдесят чотири гривні 00 копійок) грн. п.5 ч.7 ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 4545
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 247 281,00
UAH