Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з узгодження дій координаторів за напрямками (компонентами) спілкуванню з грантодавцем та зацікавленими сторонами (вигодонабувачами)
Очікувана вартість
63 820,00 UAH
UA-2021-01-15-001306-a 97e2bba574014490a8680c2ecdcea825
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самчук Зоя Леонідівна

+380414442035 b.meriya1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Баранівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04344386
Вебсайт: http://mrada-baranivka.gov.ua/
Місцезнаходження: 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, вулиця Соборна ,20
Контактна особа: Самчук Зоя Леонідівна
+380414442035
b.meriya1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 січня 2021 11:19
Очікувана вартість: 63 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 319,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме: інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє; документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; сертифікати, гарантійні листи виробника; рекламні проспекти, аналітичні статті тощо. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).Категорія замовника -пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Баранівського району, Житомирської області. Тип процедури закупівлі:абзац 3 пункт 5 частина 2 стаття 4 Закону України «Про публічні закупівлі».На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, за умов відсутності технічної можливості зазначення інформації відповідно до вимог пункту 14 Порядку, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.Дана закупівля проводиться за кошти в межах проекту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської об’єднаної територіальної громади» за фінансової підтримки Європейського Союзу відповідно до Грантового договору за № ENI/2017/ 392-857 від 29.12.2017 року .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з узгодження дій координаторів за напрямками (компонентами) спілкуванню з грантодавцем та зацікавленими сторонами (вигодонабувачами).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, м.Баранівка, вул.Соборна,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг «Замовник» зобов’язується своєчасно приймати та оплачувати надані послуги (не пізніше 3-х робочих днів з моменту підписання Акту передачі-приймання наданих послуг). Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2021 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2021 10:13
Інформація відповідно до Порядку (1).docx
15 січня 2021 10:13
додаток 4 тендена пропозиція.docx
15 січня 2021 10:13
лист згода на обробку даних.docx
15 січня 2021 10:13
додаток 2 проект договору.docx
15 січня 2021 10:13
технічні характеристики.docx
15 січня 2021 10:13
оголошення .docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 січня 2021 09:18
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмовлено в продовженні дії договору за кошти в межах проекту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської об’єднаної територіальної громади» за фінансової підтримки Європейського Союзу відповідно до Грантового договору за № ENI/2017/ 392-857 від 29.12.2017 року (ел.лист від 20.01.2021р.
Документи:
22 січня 2021 09:18
Електронний підпис
22 січня 2021 09:15
протокол уповноваженої особи