Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утримання кладовища по вул.Літературна м. Слов'янськ ДК 021:2015:98371111-5 - Послуги з обслуговування кладовищ
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-01-15-001078-a 2d565e6867094f46ae92a5dfe765c9f4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мільська

+380955637522 sl-ugkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364636
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 3
Контактна особа: Ірина Мільська
+380955637522
sl-ugkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98370000-7: Поховальні та супутні послуги


Утримання кладовища по вул.Літературна м. Слов'янськ ДК 021:2015:98371111-5 - Послуги з обслуговування кладовищ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утримання кладовища по вул.Літературна м. Слов'янськ ДК 021:2015:98371111-5 - Послуги з обслуговування кладовищ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ , вул.Літературна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98371111-5 — Послуги з обслуговування кладовищ

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником у безготівковій формі, шляхом перерахування на розрахунковий рахунок «Виконавця» грошових коштів після підписання Акта передачі – прийняття наданих послуг протягом 7 банківських днів з моменту пред’явлення рахунка Виконавцем, за наявності фінансування. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

15 січня 2021 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТОРА ПОХОРОННОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ"
#03343137
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
15 січня 2021 09:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:31
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 11:43
Договір 15.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 11:42
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 17:06
ДУ №8.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 17:05
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 10:49
ДУ 2 від 25.03.21.pdf зміни до договору
26 березня 2021 10:49
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 15:21
15.pdf зміни до договору
19 січня 2021 15:21
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 10:29
Договір 15 від 14.01.2021.pdf укладений
15 січня 2021 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2.1 викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п. 2.1. в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п. 2.1 договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договір правонаступництво
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 150 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 000,00 UAH)