Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розподіл води
Очікувана вартість
26 907,07 UAH
UA-2021-01-15-000575-a 4947e3907d2947f394e6202bbb5d39da
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414243330
+380414243330
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414243330,+380414243330
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: замовник може застосовувати переговорну процедуру закупівлі згідно ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі»: «закупівля може здійснюватися як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону. Оскільки ринок водопостачання, відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» є сферою діяльності суб’єктів природних монополій, відповідно до п.2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутності конкуренції з технічних причин.», враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції на відповідному ринку (в тому числі з відсутності конкуренції з технічних причин) єдиним можливим надавачем послуг ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води є постачальник – Грозинське державне комунальне підприємство, який займає монопольне становище на ринку водопостачання для Грозинського дошкільного навчального закладу «Зірочка» Коростенської міської територіальної громади Житомирської області в межах діючих мереж (Закон України «Про природні монополії») для закупівлі послуги може застосовуватись переговорна процедура закупівлі.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (з посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): відповідно пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції на відповідному ринку постачання послуг у сфері водопостачання (єдиний можливий постачальник – Грозинське державне комунальне підприємство, який займає монопольне становище на ринку централізованого водопостачання для Грозинського дошкільного навчального закладу «Зірочка» Коростенської міської територіальної громади Житомирської області в межах діючих мереж (Закон України «Про природні монополії») для закупівлі послуги може застосовуватись переговорна процедура закупівлі. (ідентифікаційний код 30229169, місцезнаходження: 11542, Житомирська область, Коростенський р-н, село Грозине, вул. Тимірязєва, буд. 26).
Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання переговорної процедури закупівлі:
- технічні можливості щодо предмету закупівлі.
- надання послуг з водопостачання для потреб Грозинського дошкільного навчального закладу «Зірочка» Коростенської міської територіальної громади може відбуватись відповідно до наявності права доступу до мережі з технічних причин, так як Грозинське державне комунальне підприємство є єдиним виконавцем по наданню відповідних послуг належної якості та управитель основних засобів на відповідних територіях розташування закладу відділу освіти. Відповідно не укладання договору з Грозинським державним комунальним підприємством може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, зокрема порушень санітарних правил та норм в 2021р.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
- зведений перелік суб’єктів природних монополій, розміщений на офіційному сайті Антимонопольного комітету України www.amc.gov.ua та http://www.nerc.gov.ua на сайті НКРЕКП від 30.11.2020 року (№26).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 09:15
Оскарження наміру укласти договір: 21 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Розподіл води (Грозинський ДНЗ "Зірочка")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з розподілу води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11542, Україна, Житомирська область, с. Грозине, вул. Тимірязєва, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється на підставі актів наданих послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

15 січня 2021 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2021 09:11
Протокол переговорів.pdf
15 січня 2021 09:11
обгрунтування.pdf
15 січня 2021 09:11
Повідомлення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГРОЗИНСЬКЕ ДЕРЖАВНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
#30229169
Переможець 26 907,07
UAH з ПДВ
15 січня 2021 09:15

Документи

15 січня 2021 09:15
Електронний підпис
15 січня 2021 09:14
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2021 09:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ГРОЗИНСЬКЕ ДЕРЖАВНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
#30229169
26 907,07
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 січня 2021 09:15
Електронний підпис
15 січня 2021 09:14
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 14:28
Дод. угода №16-2 від 24.11.2021р. до дог. №16 від 21.01.2021р..pdf зміни до договору
24 листопада 2021 14:25
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 11:11
Договір №16 від 21.01.2021р..pdf укладений
21 січня 2021 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 10 407,07
UAH (в тому числі ПДВ 1 734,51 UAH)