Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шинка свинини (15113000-3); філе курчати (15112130-6); стегно куряче (15112130-6) (код ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо)
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2021-01-14-005191-a 3fd34a380af44f88a6e690a87a42b83d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Антонівна Марчук

+380500297909 rovanci.school16@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ С. РОВАНЦІ ЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36604608
Місцезнаходження: 45606, Україна , Волинська обл., Луцький р-н, село Рованці, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 16
Контактна особа: Валентина Антонівна Марчук
+380500297909
rovanci.school16@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2021 19:26
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 199 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Шинка свинини (15113000-3); філе курчати-бройлера (15112130-6); стегно куряче (15112130-6) (код ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо). Технічні та якісні характеристики товару відповідають діючим державним стандартам України та підтверджені сертифікатом якості.
Більш детальна інформація викладена у файлі з Вимогами до предмета закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
810 кілограми
Шинка свинини (15113000-3) (код ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45606, Україна, Волинська область, село Рованці Луцький район, вулиця Шевченка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
950 кілограми
Філе курчати-бройлера (15112130-6) (код ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45606, Україна, Волинська область, село Рованці Луцький район, вулиця Шевченка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
200 кілограми
Стегно куряче (15112130-6) (код ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45606, Україна, Волинська область, село Рованці Луцький район, вулиця Шевченка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку Товару здійснюється Покупцем протягом 20 календарних днів після підписання Сторонами документів, які відповідно до чинного законодавства України та умов цього Договору підтверджують приймання товару Покупцем. Ціна – 100 %. Ціна пропозиції визначається учасником самостійно відповідно до чинного законодавства України та умов Вимог до предмету закупівлі у валюті - гривня, з урахуванням вартісних та інших характеристик товару, умов договору про закупівлю, усіх витрат пов’язаних з його поставкою, податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог чинного законодавства та умов Вимог до предмету закупівлі.Товар повинен відповідати характеристикам ( 1) шинка свинини - вид: шинка свинини; частина: cтегно без кістки свинне; категорія: 1 категорія; метод зберігання: охолоджене; упаковка: вагова; 2) філе курчати-бройлера - вид: філе курчати-бройлера; частина: грудина курчати-бройлера; категорія: І категорія; метод зберігання: охолоджене; упаковка: вагова; зовнішній вигляд: без згустків крові, без льодяної глазурі та снігу; 3) стегно куряче - вид: стегно курчати-бройлера; частина: стегно без кістки та хребта куряче; категорія: І категорія; метод зберігання: охолоджене; упаковка: вагова; зовнішній вигляд: без згустків крові, без льодяної глазурі та снігу), які наведені у Додатку 2 до вимог до предмета закупівлі. Товар, який пропонується учасником, повинен відповідати відповідному ДСТУ, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами) та нормам НАССР; ДСТУ 4590:2006; ДСТУ 3143:2013 та ДСТУ 7158:2010. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2021 19:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2021 19:26
15110000-2_ Проект договору про закупівлю.pdf.zip
14 січня 2021 19:26
15110000-2 _ Вимоги до предмета закупівлі.pdf (1).zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СЕМЕНЮК МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ 173 400,00
UAH з ПДВ
173 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2021 13:56
Електронний підпис
23 січня 2021 13:54
9.2- Протоколи ОТК.tiff.p7s
23 січня 2021 13:54
9.2- Протоколи ОТК.tiff
23 січня 2021 13:54
8- Форма 140.tiff.p7s
23 січня 2021 13:54
8- Форма 140.tiff
23 січня 2021 13:54
7- Додаток 4 (Форма №1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СЕМЕНЮК МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СЕМЕНЮК МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3451216956
Переможець 173 400,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 22:20

Документи

01 лютого 2021 22:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 22:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СЕМЕНЮК МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3451216956
173 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2021 22:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 20:58
Додаткова угода №3 до Договору купівлі-продаж №07-2021 від 18.02.21р..PDF зміни до договору
29 грудня 2021 20:57
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2021 13:07
Дод.угода №2 Боратинський ліцей_20211112_0001.pdf зміни до договору
12 листопада 2021 13:04
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 19:31
15110000-3 _ ДОГОВІР про закупівлю _07-2021.pdf.zip укладений
18 лютого 2021 19:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити ціну за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 07-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити обсяги закупівель, з урахуванням фактичного обсягу видатків Споживача, та відповідно коригувати вартість Договором у бік зменшення. 2. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Споживача, та необхідністю здійснити уточнення Сторони шляхом зменшення обсягу предмета Договору з відповідним коригуванням і уточненням загальної суми, зазначеної у Договорі, вирішили внести наступні зміни. 3. Сторони погодили зменшити загальну суму договору на 61 733,81 грн., без ПДВ. 4. Сторони погодили викласти ціну договору в наступній редакції: «Загальна вартість договору становить 111 666,19 грн., без ПДВ. 5. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання, укладена в двох примірниках однакової сили, по одному для кожної із сторін і становить невід’ємну частину Договору. 6. Інші умови Договору, які не змінені згідно з цією Додатковою угодою, зберігають чинність для сторін і застосовуються ними з урахуванням умов цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 07-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML