Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
71 499,00 UAH
UA-2021-01-14-005077-a f2c2249f757146d1bfb524d480d24cd9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лаговська Людмила Василівна

+380976488538 lyudalagovskaya20kv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський спеціальний центр розвитку дитини санаторного типу №41
Код ЄДРПОУ: 25304586
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, Проспект Миру, будинок 20
Контактна особа: Лаговська Людмила Василівна
+380976488538
lyudalagovskaya20kv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2021 18:36
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 71 499,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 357,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
279 кг
Огірки солені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, проспект Миру,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331000-7 — Оброблені овочі
500 кг
Капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, проспект Миру,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331000-7 — Оброблені овочі
390 кг
Джеми в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, проспект Миру,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332290-3 — Джеми
200 банки
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, проспект Миру,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331000-7 — Оброблені овочі
400 банки
Горошок зелений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, проспект Миру,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331462-3 — Консервований горох
450 кг
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, проспект Миру,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти
100 кг
Родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, проспект Миру,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332419-4 — Родзинки без кісточок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2021 18:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2021 18:36
Оголошення СЗ оброблені фрукти та овочі - 41.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПСК Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат 71 499,00
UAH з ПДВ
71 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2021 13:31
Електронний підпис
24 січня 2021 13:21
Технічні вимоги.pdf
24 січня 2021 13:21
Статут завірений.pdf
24 січня 2021 13:21
Проект договору.pdf
24 січня 2021 13:21
Проект договору.docx
24 січня 2021 13:21
Лист виробника.pdf
24 січня 2021 13:21
Договір дезінфекція.pdf
24 січня 2021 13:21
Довідка ст.17.pdf
24 січня 2021 13:21
Довідка (НАССР).pdf
24 січня 2021 13:21
Довідка - витрати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПСК Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПСК Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат
#01733288
Переможець 71 499,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 17:05

Документи

02 лютого 2021 17:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПСК Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат
#01733288
71 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2021 17:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2022 22:24
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 09:50
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
24 грудня 2021 09:49
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 15:40
Договір 33 21 ОФК.PDF укладений
19 лютого 2021 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 33/21 ОФК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 54 895,50
UAH (в тому числі ПДВ 9 149,25 UAH)