Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо (м'ясо свинини охолоджене)
Очікувана вартість
2 040 000,00 UAH
UA-2021-01-14-004037-a ● ebb7b3391ed343599d38bd82a4e2c3d8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ КІВЕРЦІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43375352 |
Місцезнаходження: | 45201, Україна , Волинська обл., Ківерцівський р-н, м. Ківерці, вул. Киричука, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ольга Лойко +380666302884 olhalloiko1994@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 11:41 |
Очікувана вартість: | 2 040 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Місцезнаходження замовника: вул. Киричука, 1, м. Ківерці, Волинська обл., 45200 Код: 43375352 Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції:Під час проведення процедури закупівель документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), викладені іншими мовами ніж українська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Всі інші документи (в тому числі інформація щодо підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам тендерної документації), що мають відношення до пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською чи російською мовами та завірені нотаріально. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17000 кілограми
М'ясо (м'ясо свинини охолоджене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2021 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2021 16:27 |
Додаток 3 до ТД проект договору.docx | |
14 січня 2021 16:27 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
14 січня 2021 16:27 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
14 січня 2021 16:27 |
М ясо2.docx | |
14 січня 2021 16:27 |
М ясо2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-14-004037-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДДУБЕЦЬКЕ М'ЯСОПЕРЕРОБНЕ ПІДПРИЄМСТВО", Код ЄДРПОУ:36071689
Дата подання: 03 лютого 2021 09:40
Документи ТзОВ " ПМП"
ТзОВ "ПМП" не згідне з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою та просить надати 24 години для подання відсутніх кваліфікаційних документів.Були надані довідки про матеріально-технічну базу та наявні власні основні засоби.Також зазначалось,що вся подана інформація є достовірною та відповідає дійсності.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2021 12:21
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24-х годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Право учасника на виправлення невідповідностей в поданих документах дублюється в ч.16 ст. 29 Закону, відповідно до якої якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Закон «Про публічні закупівлі» в імперативній формі передбачає у статтях 26, 29 та 31, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, які він подав у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій. Так, відсутність документа, який вимагається замовником у тендерній документації, не є невідповідністю, оскільки за відсутності такого документа унеможливлюється будь-яка перевірка відповідності встановленій вимозі щодо кваліфікаційного критерію.
Тендерна пропозиція учасника подається відповідно до тендерної документації, та обов’язково повинна відповідати її вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції обов’язково подає усі документи, які вимагає замовник.
В тендерній документації по процедурі закупівлі UA-2021-01-14-004037-a в п.1.2. розділу ІІ Додатку 1 чітко встановлено, що учасник зобов’язаний в складі тендерної пропозиції подати копію договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу для підтвердження правових підстав наявності обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей – вказані документи не були подані. Дана інформація не може бути підтверджена довідками про матеріально-технічну базу, подання яких передбачено п.1.1. розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації.
На виконання п.1.3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації, не було подано копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди, або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів.
Також у складі тендерної пропозиції відсутній протокол (виписка з протоколу) зборів засновників (рішення єдиного власника) щодо призначення, подання якого передбачено в п.1 розділу ІІІ Додатку 1 до тендерної документації.
Оскільки дані документи відсутні взагалі, унеможливлюється будь-яка перевірка відповідності встановленій вимозі щодо кваліфікаційного критерію.
Оскільки право на виправлення протягом 24-х в учасника виникає лише тоді, коли ним подані документи, але у них є певні неточності чи невідповідності, уповноважена особа не має права надати Вам 24 години для подання відсутніх документів, оскільки це буде порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», яким чітко в імперативній нормі передбачено право учасника на виправлення невідповідностей лише в поданих документах.
Закон «Про публічні закупівлі» в імперативній формі передбачає у статтях 26, 29 та 31, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, які він подав у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій. Так, відсутність документа, який вимагається замовником у тендерній документації, не є невідповідністю, оскільки за відсутності такого документа унеможливлюється будь-яка перевірка відповідності встановленій вимозі щодо кваліфікаційного критерію.
Тендерна пропозиція учасника подається відповідно до тендерної документації, та обов’язково повинна відповідати її вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції обов’язково подає усі документи, які вимагає замовник.
В тендерній документації по процедурі закупівлі UA-2021-01-14-004037-a в п.1.2. розділу ІІ Додатку 1 чітко встановлено, що учасник зобов’язаний в складі тендерної пропозиції подати копію договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу для підтвердження правових підстав наявності обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей – вказані документи не були подані. Дана інформація не може бути підтверджена довідками про матеріально-технічну базу, подання яких передбачено п.1.1. розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації.
На виконання п.1.3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації, не було подано копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди, або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів.
Також у складі тендерної пропозиції відсутній протокол (виписка з протоколу) зборів засновників (рішення єдиного власника) щодо призначення, подання якого передбачено в п.1 розділу ІІІ Додатку 1 до тендерної документації.
Оскільки дані документи відсутні взагалі, унеможливлюється будь-яка перевірка відповідності встановленій вимозі щодо кваліфікаційного критерію.
Оскільки право на виправлення протягом 24-х в учасника виникає лише тоді, коли ним подані документи, але у них є певні неточності чи невідповідності, уповноважена особа не має права надати Вам 24 години для подання відсутніх документів, оскільки це буде порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», яким чітко в імперативній нормі передбачено право учасника на виправлення невідповідностей лише в поданих документах.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДДУБЕЦЬКЕ М'ЯСОПЕРЕРОБНЕ ПІДПРИЄМСТВО" |
1 989 000,00
UAH з ПДВ
|
1 786 019,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС" |
2 022 660,00
UAH з ПДВ
|
1 786 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДДУБЕЦЬКЕ М'ЯСОПЕРЕРОБНЕ ПІДПРИЄМСТВО" #36071689 |
Відхилено |
1 786 019,95
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2021 15:45
|
ТОВ "ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС" #40017308 |
Переможець |
1 786 020,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2022 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2022 11:54
|
дод угода мясо зменшення суми.docx.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2022 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:12
|
дод угода мясо.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 12:41
|
додаткова угода 2 мясо.pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 12:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2021 15:04
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 09:08
|
договір №18.pdf | укладений |
23 лютого 2021 09:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | №18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | №18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми |
Номер договору про закупівлю: | №18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зменшенням потреби закупівлі, що зумовлено веденням воєнного стану в Україні внести зміни до п.2 та п.3 додаткової угоди №3 |
Номер договору про закупівлю: | №18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |