Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари в асортименті
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2021-01-14-002708-a bbdecca5ca1e462694865882de1c5bdc
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білецька Ольга

380932535513 bilecka_o@elektropostach.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
Код ЄДРПОУ: 42129888
Місцезнаходження: 54017, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Погранична, буд. 39/1
Контактна особа: Білецька Ольга
380932535513
bilecka_o@elektropostach.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2021 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 25 січня 2021 14:37
Очікувана вартість: 42 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3193 штуки
Канцелярські товари в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична, буд. 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2021 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2021 14:25
Оголошення - канцтовари 1 квартал.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо технічних характеристик
Дата подання: 19 січня 2021 18:34
Дата відповіді: 20 січня 2021 09:16
Доброго дня! Підскажіть, будь-ласка, по 1 та 2 пунктах кількість біндерів - це мається на увазі штук чи упаковок? Та по пункту 4, Вами вказано блок паперу для нотаток ЗЕБРА з клейким шаром, але такий блок зебра йде без клейкого шару. Ми можемо запропонувати блок паперу для нотаток з клейким шаром 76*76 мм 300 арк. жовто-блакитного кольору, чи підходить такий варіант? Завчасно дякуємо за Вашу відповідь! :)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В 1 та 2 пунктах зазначена кількість в штуках. Враховуючи, що в упаковці йде 12 штук, то це буде 11 та 10 упаковок відповідно. По 4 позиції малось на увазі - блок паперу для нотаток зклеєний 76*76 мм 300 арк. (з клеєним краєм). Дякуємо за запитання.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 січня 2021 16:59
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Помилки в асортименті товарів