Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Харчування учнів 1-4 класів та пільгової категорії в Дніпрянській загальноосвітній школі
Очікувана вартість
462 900,00 UAH
UA-2021-01-14-001686-a 0826e2fe2b674d7e89abb78d6356911e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Костючик

+380997369273 24751065@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпрянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новокаховської міської ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 24751065
Місцезнаходження: 74987, Україна , Херсонська обл., м. Нова Каховка, смт. Дніпряни, вул. Корсунська, 3
Контактна особа: Віта Костючик
+380997369273
24751065@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі закупівля не відбулась за відсутностю достатньої кількості участників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2021 13:56
Оскарження наміру укласти договір: 08 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165 день
Харчування учнів 1-4 класів та пільгової категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74987, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, смт. Дніпряни, вул. Корсунська, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

16 січня 2021 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2021 11:45
Протокол переговорів (Соколова).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДПОСЛУГИ"
#37920647
Переможець 462 900,00
UAH
28 січня 2021 13:56

Документи

28 січня 2021 13:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 13:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДПОСЛУГИ"
#37920647
462 900,00
UAH
Документи

Документи

28 січня 2021 13:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 20:02
Додаткова угода (харчування) (1).pdf зміни до договору
06 січня 2022 19:57
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 19:52
5.jpg зміни до договору
06 січня 2022 19:50
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2021 14:37
Дод.угода 4 (харчування).pdf зміни до договору
30 серпня 2021 14:35
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2021 19:18
001.jpg зміни до договору
14 лютого 2021 19:16
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 15:42
изображение_viber_2021-02-12_15-31-44.jpg зміни до договору
12 лютого 2021 15:40
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 13:08
Допогода (харчування) (2).pdf зміни до договору
11 лютого 2021 13:07
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 12:43
Договір (їдальня) (4).pdf укладений
09 лютого 2021 12:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 1-т
Договір:
Номер додаткової угоди: №1 від 11.02.2021 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору під кошторисні призначення
Номер договору про закупівлю: 1-т
Договір:
Номер додаткової угоди: №2 від 12.02.2021 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми
Номер договору про закупівлю: 1-т
Договір:
Номер додаткової угоди: №3 від 14.02.2021 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу фінансування
Номер договору про закупівлю: 1-т
Договір:
Номер додаткової угоди: №4 від 30 серпня 2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 1-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору згідно ст.34. п. 4. Закону України
Номер договору про закупівлю: 1-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML