Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
269 130,00 UAH
UA-2021-01-14-000959-b 5b7698ac28f64ed999690c9c8d923bc9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Ольга Олександрівна

+380629407790 supply@mvk.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Код ЄДРПОУ: 03361508
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Соборна, 7
Контактна особа: Яценко Ольга Олександрівна
+380629407790
supply@mvk.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2021 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2021 16:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 16:43
Початок аукціону: 02 лютого 2021 13:36
Очікувана вартість: 269 130,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
119 шт
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Соборна, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
164 пог. метр
Панель стінова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Соборна, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2021 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2021 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 16:23
Додаток 3 Технiчне завдання_Меблі.doc
16 січня 2021 14:29
Додаток 3 Технiчне завдання_Меблі.doc
14 січня 2021 16:39
Додаток 3 Технiчне завдання_Меблі.doc
16 січня 2021 14:29
Додаток 4 Проект договору.doc
14 січня 2021 16:39
Додаток 4 Проект договору.doc
16 січня 2021 14:29
Оголошення спрощена закупівля.doc
14 січня 2021 16:39
Оголошення спрощена закупівля.doc
14 січня 2021 16:39
Додаток 2 Форма пропозиції.doc
14 січня 2021 16:39
Додаток 1 Вимоги до кваліфікації учасника.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомості ЄДР/ЄДРПОУ
Дата подання: 15 січня 2021 16:43
Дата відповіді: 16 січня 2021 13:02
Шановний Замовнику! в п. 4 Додатку 1 ТД Ви вимагаєте надання "або відомості із ЄДР актуальні на дату подання пропозиції.", а в пункті 5 " Відомості з ЄДРПОУ актуальні на дату подання пропозиції." - чим, на Вашу думку, відрізняються ці два документи? Дякую!
Відповідь: Шановний Учасник,
у п.4 Додотку 1, мається на увазі, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань.
У п. 5 Додатку 1 , мається на увазі, Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій ( ЄДРПОУ).
Сертифікати якості
Дата подання: 15 січня 2021 16:47
Дата відповіді: 16 січня 2021 13:02
Шановний Замовнику! в Додатку 1, п. 10 Ви вимагаєте надання наступних документів: Сертифікат відповідності, паспорт , висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи. Сертифікат відповідності та висновки ДСЕЕ Замовник хоче бачити на Товар чи на основні використовувані матеріали? Адже, з приводу сертифікатів, зауважимо наступне: Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування. Таким чином, вимоги надання «сертифікатів відповідності» є незаконними та такими, що перешкоджають конкуренції. Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «сертифікатів відповідності» на меблі, що є предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Сертифікати відповідності, паспорт , висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи, які вимагаються Змовником в п. 10 Додатка 1, надаються на матеріали та фурнітуру, які буде використовувати Виконевець.
Використання іноземної мови Замовником
Дата подання: 15 січня 2021 16:52
Дата відповіді: 16 січня 2021 13:04
Шановний Замовнику, в Додатку 3 ТД в описі предмету закупівлі Ви використовуєте іноземну мову. Просимо внести зміни і викласти опис предмету закупівлі українською мовою. Державною мовою України. Дякую!
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до умов діючого законодавства України, Замовник має право вказати у своєму ТЗ конкретну торгівельну марку, долучивши до цього вираз :" або еквівалент"
Дякуємо.
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 18 січня 2021 10:40
Дата відповіді: 18 січня 2021 12:31
В тендерній документації відсутній технічний опис меблів, що є предметом закупівлі. Замовник порушує Закон України про публічні закупівлі, а саме п.3 Ст. 22, згідно яких, тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у рази потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону (недискримінація учасників та рівне ставлення до них). Просимо внести зміни до тендерної документації, які приведуть її у відповідність до норм чинного законодавства та надайте чіткий технічний опис чи зображення продукції, що є предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику!
у Технічному завданні Замовника чітко прописані технічні характеристики предмету закупівлі, а саме: розмір, колір, матеріал, кількість , та більш того, модель та торгівельна марка меблів, яку обрав Замовник до постачання. Відповідно, до Закону, вживано вираз “або еквівалент”.
Дякуємо.
Зразки
Дата подання: 18 січня 2021 12:41
Дата відповіді: 19 січня 2021 16:13
В тендерній документації Замовника міститься дискримінаційна та незаконна вимога, а саме: п. 3 Додатку 3 ТД: 3. Замовник, в разі необхідності, в підтвердження технічних, якісних та інших вимог предмету закупівлі може вимагати надання зразка товару, пропонованого Учасником. Строк поставки зразка – протягом 3 календарних днів, згідно заявок Замовника (за рахунок постачальника). Вказана вимога Замовника про надання зразків товарів є дискримінаційною та незаконною, так як: - Чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не містить норм, що запроваджують та регламентують дану вимогу; - Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити Замовнику зразок у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу; - Фактично Замовник вимагає поставки товара до моменту укладання між сторонами відповідного договору закупівлі / поставки / купівлі-продажу, що також є незаконним; - Замовник в тендерній документації ніяк не описав регламент та оформлення надання такого зразка, строків повернення зразку тощо. На якій підставі товарно-матеріальні цінності мають бути передані від Учасника до Замовника? В який момент відбувається перехід права власності? Якими документами оформлюється факт прийому-передачі зразка, хто саме зі сторони Замовника уповноважений здійснити прийом товару, оцунку його цілісності та комплектації тощо? - У тендерній документації відсутній опис процедури контролю факту надання зразка. Що має бути підтвердженням факту надання зразку Учасником або Переможцем? Хто контролює це? Хто і за якою методикою має проводити оцінку зразка, за якими критеріями? Чи буде оприлюднено протокол оцінки зразка членами тендерного комітету, так як кожен Учасник має законне право на оскарження любого рішення Замовника та тендерного комітета. Враховуючи вищесказане, задля недопущення непорозумінь, зловживань та порушення норм чинного законодавства – просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, надання зразку товару, не є фактом його постачання. Перехід права власності можливий, лише після укладення Договору постачання та на умовах, викладних у ньому. Уся додаткова інформація, щодо зразків, буде надіслана Учасникам на етапі кваліфікацій, додатковим листом.
Також, слід зазначити, що умова про постачання протягом 3 днів, зумовлена терміновою потребою Замовника , та жодним чином не обмежує коло Учасників.
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 18 січня 2021 14:10
Дата відповіді: 19 січня 2021 16:14
В технічній частині в описі позицій 1-4 (шафи) надані габаритні розміри та колір. Відсутня інформація про наявність полиць, дверцят, відділень для одягу та інше. В позиції "стіл оператора" не вказані габаритні розміри. Внесіть зміни до тендерної документації, задля недопущення непорозумінь та порушення норм чинного законодавства.
Відповідь: До Тендерної документації Замовника внесено зміни
Інформація про розміри виробів
Дата подання: 18 січня 2021 16:07
Дата відповіді: 19 січня 2021 16:14
Шановний Замовник, В тендерній документації Додаток 3, в пункті 1.7. в таблиці: 1.Позиція "Панель стінова" - відсутній розмір висоти. 2.Позиція "Стіл оператора з перегородками" - відсутні розміри стола, а також розміри підставки під системний блок. 3.Позиції "Шафи" - скільки поличок? Чи наявні фасади?
Відповідь: До Тендерної документації Замовника внесено зміни
Відповідність ТД
Дата подання: 20 січня 2021 15:51
Дата відповіді: 20 січня 2021 16:38
Доброго дня! Просимо Замовника внести зміни в ТД та викласти правильні назви документів, які вимагає надати Замовник. Просимо проявити повагу до учасників та елементарну ділову етику. а не пояснювати в відповідях на питання, що малось на увазі. На думку Замовника, чим відрязняється Витяг з ЄДР від Відомості з ЄДРПОУ? Як учасник має подати ці документи? в якому вигляді Відомості, якщо це не є витяг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник,
у п.4 Додотку 1, мається на увазі, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань.
У п. 5 Додатку 1 , мається на увазі, Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій ( ЄДРПОУ).
термін поставки
Дата подання: 20 січня 2021 15:55
Дата відповіді: 20 січня 2021 16:37
В тендерній документації Замовника міститься дискримінаційна вимога, а саме строк поставки товару– протягом 3 календарних днів, згідно заявок Замовника. Вказана вимога дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу. Просимо збільшити термін поставки до 15 днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник,
умова про постачання протягом 3 днів, зумовлена терміновою потребою Замовника , та жодним чином не обмежує коло Учасників.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ 194 000,00
UAH з ПДВ
194 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 226 140,00
UAH з ПДВ
224 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАЙЦЕВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 238 592,00
UAH з ПДВ
224 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Головко Ольга Анатоліївна 249 700,00
UAH з ПДВ
225 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЄМЕЛЬЯНОВ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 267 932,16
UAH з ПДВ
255 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 13:14
Електронний підпис
01 лютого 2021 13:14
СЭС 3.pdf
01 лютого 2021 13:14
СЭС 2.pdf
01 лютого 2021 13:14
СЭС 1.pdf
01 лютого 2021 13:14
Сертифікат 20.10.2020.pdf
01 лютого 2021 13:14
Свідотство 2.pdf
01 лютого 2021 13:14
Свідотство 1.pdf
01 лютого 2021 13:14
Паспорт 5.pdf
01 лютого 2021 13:14
Паспорт 4.pdf
01 лютого 2021 13:14
Паспорт 3.pdf
01 лютого 2021 13:14
Паспорт 2.pdf
01 лютого 2021 13:14
Паспорт 1.pdf
01 лютого 2021 13:14
ЛИСТ-Дотримання ЗУ.pdf
01 лютого 2021 13:14
Лист-відгук Юст.pdf
01 лютого 2021 13:14
Лист відгук УкрПошта.pdf
01 лютого 2021 13:14
ИНН Котенков С.С..pdf
01 лютого 2021 13:14
ДФ.rar
01 лютого 2021 13:14
Договор Укрпошта.rar
01 лютого 2021 13:14
Договор МП№4.rar
01 лютого 2021 13:14
Дог Юст.rar
01 лютого 2021 13:14
Довідка про непов'язан.pdf
01 лютого 2021 13:14
Довідка праців нов.pdf
01 лютого 2021 13:14
Витяг ЄДР 2020.pdf
01 лютого 2021 13:14
Виписка ЄДР.pdf
01 лютого 2021 13:14
Аренда нов.rar
01 лютого 2021 13:14
Єдиний податок.pdf
01 лютого 2021 13:14
Технічне завдання.pdf
01 лютого 2021 13:14
Право підписання.pdf
01 лютого 2021 13:14
Лист гарантія СТ№17 .pdf
01 лютого 2021 13:14
Договор МП№4.rar
01 лютого 2021 13:14
ДОГОВІР ПОСТАВКИ.pdf
01 лютого 2021 13:14
Дог Юст.rar
01 лютого 2021 13:14
Відомості учасника.pdf

Публічні документи

29 січня 2021 10:52
Електронний підпис
29 січня 2021 10:22
Статут.PDF
29 січня 2021 10:22
Повноваження.pdf
29 січня 2021 10:22
Паспорт.pdf
29 січня 2021 10:22
Накази та протоколи.pdf
29 січня 2021 10:22
ІД ліцензія.pdf
29 січня 2021 10:22
Відомості з ЄДР.PDF
29 січня 2021 10:22
Витяг ПДВ.PDF
29 січня 2021 10:22
Витяг ЄДР.pdf
29 січня 2021 10:22
Висновок СЕС Меблі.PDF
29 січня 2021 10:22
Виписка ЄДР.PDF

Публічні документи

21 січня 2021 10:13
Електронний підпис
21 січня 2021 10:11
установчі з підписом.pdf
21 січня 2021 10:11
тендерна пропозиція.pdf
21 січня 2021 10:11
паспорт_ ІНН.pdf
21 січня 2021 10:11
дилерський договір.pdf
21 січня 2021 10:11
Витяг.pdf
21 січня 2021 10:11
виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

27 січня 2021 16:16
Електронний підпис
27 січня 2021 16:11
сертификат ИСО.pdf
27 січня 2021 16:11
Сертификаты ДСП и др..rar
27 січня 2021 16:11
ИНН.pdf
27 січня 2021 16:11
Паспорт 3 стр.jpg
27 січня 2021 16:11
паспорт 2 стр.jpg
27 січня 2021 16:11
паспорт 1 стр.pdf
27 січня 2021 16:11
проект договору 25.01..pdf
27 січня 2021 16:11
Довідки 25.01..pdf
27 січня 2021 16:11
Техвимоги 25.01..pdf
27 січня 2021 16:11
Цінова пропзиція 25.01..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ФОП "ЗАЙЦЕВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП Головко Ольга Анатоліївна

ФОП "ЄМЕЛЬЯНОВ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#2630400636
Відхилено 194 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 13:39
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Відхилено 224 740,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 13:44
ФОП "ЗАЙЦЕВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3424603356
Відхилено 224 999,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 13:52
ФОП Головко Ольга Анатоліївна
#2918510367
Відхилено 225 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 13:56
ФОП "ЄМЕЛЬЯНОВ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2699209093
Переможець 255 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 14:00

Документи

08 лютого 2021 13:39
Електронний підпис

Документи

08 лютого 2021 13:44
Електронний підпис

Документи

08 лютого 2021 13:52
Електронний підпис

Документи

08 лютого 2021 13:56
Електронний підпис

Документи

08 лютого 2021 14:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2021 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЄМЕЛЬЯНОВ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2699209093
255 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2021 14:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 10:05
122.pdf укладений
19 січня 2022 10:03
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 10:43
Дог_122.pdf укладений
18 лютого 2021 10:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 248 704,80
UAH (в тому числі ПДВ 41 450,80 UAH)