Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі
Очікувана вартість
269 130,00 UAH
UA-2021-01-14-000959-b ● 5b7698ac28f64ed999690c9c8d923bc9
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 03361508 |
Місцезнаходження: | 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Соборна, 7 |
Контактна особа: |
Яценко Ольга Олександрівна +380629407790 supply@mvk.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2021 16:43 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 16:43 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 13:36 |
Очікувана вартість: | 269 130,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
119 шт
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Соборна, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
164 пог. метр
Панель стінова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Соборна, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2021 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2021 16:23 |
Додаток 3 Технiчне завдання_Меблі.doc | |
16 січня 2021 14:29 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
16 січня 2021 14:29 |
Оголошення спрощена закупівля.doc | |
14 січня 2021 16:39 |
Додаток 2 Форма пропозиції.doc | |
14 січня 2021 16:39 |
Додаток 1 Вимоги до кваліфікації учасника.docx |
19 січня 2021 16:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 січня 2021 16:23 |
Додаток 3 Технiчне завдання_Меблі.doc
|
||||||
16 січня 2021 14:29 |
Додаток 4 Проект договору.doc
|
||||||
16 січня 2021 14:29 |
Оголошення спрощена закупівля.doc
|
||||||
14 січня 2021 16:39 |
Додаток 2 Форма пропозиції.doc
|
||||||
14 січня 2021 16:39 |
Додаток 1 Вимоги до кваліфікації учасника.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відомості ЄДР/ЄДРПОУ
Дата подання: 15 січня 2021 16:43
Дата відповіді: 16 січня 2021 13:02
Шановний Замовнику!
в п. 4 Додатку 1 ТД Ви вимагаєте надання "або відомості із ЄДР актуальні на дату подання пропозиції.", а в пункті 5 " Відомості з ЄДРПОУ актуальні на дату подання пропозиції." - чим, на Вашу думку, відрізняються ці два документи?
Дякую!
Відповідь: Шановний Учасник,
у п.4 Додотку 1, мається на увазі, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань.
У п. 5 Додатку 1 , мається на увазі, Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій ( ЄДРПОУ).
у п.4 Додотку 1, мається на увазі, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань.
У п. 5 Додатку 1 , мається на увазі, Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій ( ЄДРПОУ).
Сертифікати якості
Дата подання: 15 січня 2021 16:47
Дата відповіді: 16 січня 2021 13:02
Шановний Замовнику!
в Додатку 1, п. 10 Ви вимагаєте надання наступних документів:
Сертифікат відповідності, паспорт , висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи.
Сертифікат відповідності та висновки ДСЕЕ Замовник хоче бачити на Товар чи на основні використовувані матеріали?
Адже, з приводу сертифікатів, зауважимо наступне:
Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування.
Таким чином, вимоги надання «сертифікатів відповідності» є незаконними та такими, що перешкоджають конкуренції.
Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «сертифікатів відповідності» на меблі, що є предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Сертифікати відповідності, паспорт , висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи, які вимагаються Змовником в п. 10 Додатка 1, надаються на матеріали та фурнітуру, які буде використовувати Виконевець.
Сертифікати відповідності, паспорт , висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи, які вимагаються Змовником в п. 10 Додатка 1, надаються на матеріали та фурнітуру, які буде використовувати Виконевець.
Використання іноземної мови Замовником
Дата подання: 15 січня 2021 16:52
Дата відповіді: 16 січня 2021 13:04
Шановний Замовнику, в Додатку 3 ТД в описі предмету закупівлі Ви використовуєте іноземну мову. Просимо внести зміни і викласти опис предмету закупівлі українською мовою. Державною мовою України.
Дякую!
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до умов діючого законодавства України, Замовник має право вказати у своєму ТЗ конкретну торгівельну марку, долучивши до цього вираз :" або еквівалент"
Дякуємо.
Відповідно до умов діючого законодавства України, Замовник має право вказати у своєму ТЗ конкретну торгівельну марку, долучивши до цього вираз :" або еквівалент"
Дякуємо.
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 18 січня 2021 10:40
Дата відповіді: 18 січня 2021 12:31
В тендерній документації відсутній технічний опис меблів, що є предметом закупівлі.
Замовник порушує Закон України про публічні закупівлі, а саме п.3 Ст. 22, згідно яких, тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у рази потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону (недискримінація учасників та рівне ставлення до них).
Просимо внести зміни до тендерної документації, які приведуть її у відповідність до норм чинного законодавства та надайте чіткий технічний опис чи зображення продукції, що є предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику!
у Технічному завданні Замовника чітко прописані технічні характеристики предмету закупівлі, а саме: розмір, колір, матеріал, кількість , та більш того, модель та торгівельна марка меблів, яку обрав Замовник до постачання. Відповідно, до Закону, вживано вираз “або еквівалент”.
Дякуємо.
у Технічному завданні Замовника чітко прописані технічні характеристики предмету закупівлі, а саме: розмір, колір, матеріал, кількість , та більш того, модель та торгівельна марка меблів, яку обрав Замовник до постачання. Відповідно, до Закону, вживано вираз “або еквівалент”.
Дякуємо.
Зразки
Дата подання: 18 січня 2021 12:41
Дата відповіді: 19 січня 2021 16:13
В тендерній документації Замовника міститься дискримінаційна та незаконна вимога, а саме: п. 3 Додатку 3 ТД: 3. Замовник, в разі необхідності, в підтвердження технічних, якісних та інших вимог предмету закупівлі може вимагати надання зразка товару, пропонованого Учасником. Строк поставки зразка – протягом 3 календарних днів, згідно заявок Замовника (за рахунок постачальника).
Вказана вимога Замовника про надання зразків товарів є дискримінаційною та незаконною, так як: - Чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не містить норм, що запроваджують та регламентують дану вимогу; - Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити Замовнику зразок у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу; - Фактично Замовник вимагає поставки товара до моменту укладання між сторонами відповідного договору закупівлі / поставки / купівлі-продажу, що також є незаконним; - Замовник в тендерній документації ніяк не описав регламент та оформлення надання такого зразка, строків повернення зразку тощо. На якій підставі товарно-матеріальні цінності мають бути передані від Учасника до Замовника? В який момент відбувається перехід права власності? Якими документами оформлюється факт прийому-передачі зразка, хто саме зі сторони Замовника уповноважений здійснити прийом товару, оцунку його цілісності та комплектації тощо? - У тендерній документації відсутній опис процедури контролю факту надання зразка. Що має бути підтвердженням факту надання зразку Учасником або Переможцем? Хто контролює це? Хто і за якою методикою має проводити оцінку зразка, за якими критеріями? Чи буде оприлюднено протокол оцінки зразка членами тендерного комітету, так як кожен Учасник має законне право на оскарження любого рішення Замовника та тендерного комітета. Враховуючи вищесказане, задля недопущення непорозумінь, зловживань та порушення норм чинного законодавства – просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, надання зразку товару, не є фактом його постачання. Перехід права власності можливий, лише після укладення Договору постачання та на умовах, викладних у ньому. Уся додаткова інформація, щодо зразків, буде надіслана Учасникам на етапі кваліфікацій, додатковим листом.
Також, слід зазначити, що умова про постачання протягом 3 днів, зумовлена терміновою потребою Замовника , та жодним чином не обмежує коло Учасників.
Також, слід зазначити, що умова про постачання протягом 3 днів, зумовлена терміновою потребою Замовника , та жодним чином не обмежує коло Учасників.
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 18 січня 2021 14:10
Дата відповіді: 19 січня 2021 16:14
В технічній частині в описі позицій 1-4 (шафи) надані габаритні розміри та колір. Відсутня інформація про наявність полиць, дверцят, відділень для одягу та інше.
В позиції "стіл оператора" не вказані габаритні розміри.
Внесіть зміни до тендерної документації, задля недопущення непорозумінь та порушення норм чинного законодавства.
Відповідь: До Тендерної документації Замовника внесено зміни
Інформація про розміри виробів
Дата подання: 18 січня 2021 16:07
Дата відповіді: 19 січня 2021 16:14
Шановний Замовник,
В тендерній документації Додаток 3, в пункті 1.7. в таблиці:
1.Позиція "Панель стінова" - відсутній розмір висоти.
2.Позиція "Стіл оператора з перегородками" - відсутні розміри стола, а також розміри підставки під системний блок.
3.Позиції "Шафи" - скільки поличок? Чи наявні фасади?
Відповідь: До Тендерної документації Замовника внесено зміни
Відповідність ТД
Дата подання: 20 січня 2021 15:51
Дата відповіді: 20 січня 2021 16:38
Доброго дня!
Просимо Замовника внести зміни в ТД та викласти правильні назви документів, які вимагає надати Замовник.
Просимо проявити повагу до учасників та елементарну ділову етику. а не пояснювати в відповідях на питання, що малось на увазі.
На думку Замовника, чим відрязняється Витяг з ЄДР від Відомості з ЄДРПОУ? Як учасник має подати ці документи? в якому вигляді Відомості, якщо це не є витяг?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник,
у п.4 Додотку 1, мається на увазі, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань.
У п. 5 Додатку 1 , мається на увазі, Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій ( ЄДРПОУ).
у п.4 Додотку 1, мається на увазі, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань.
У п. 5 Додатку 1 , мається на увазі, Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій ( ЄДРПОУ).
термін поставки
Дата подання: 20 січня 2021 15:55
Дата відповіді: 20 січня 2021 16:37
В тендерній документації Замовника міститься дискримінаційна вимога, а саме строк поставки товару– протягом 3 календарних днів, згідно заявок Замовника. Вказана вимога дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу.
Просимо збільшити термін поставки до 15 днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник,
умова про постачання протягом 3 днів, зумовлена терміновою потребою Замовника , та жодним чином не обмежує коло Учасників.
умова про постачання протягом 3 днів, зумовлена терміновою потребою Замовника , та жодним чином не обмежує коло Учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
194 000,00
UAH з ПДВ
|
194 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
226 140,00
UAH з ПДВ
|
224 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗАЙЦЕВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
238 592,00
UAH з ПДВ
|
224 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Головко Ольга Анатоліївна |
249 700,00
UAH з ПДВ
|
225 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЄМЕЛЬЯНОВ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
267 932,16
UAH з ПДВ
|
255 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ #2630400636 |
Відхилено |
194 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 13:39
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Відхилено |
224 740,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 13:44
|
ФОП "ЗАЙЦЕВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" #3424603356 |
Відхилено |
224 999,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 13:52
|
ФОП Головко Ольга Анатоліївна #2918510367 |
Відхилено |
225 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 13:56
|
ФОП "ЄМЕЛЬЯНОВ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2699209093 |
Переможець |
255 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 10:05
|
122.pdf | укладений |
19 січня 2022 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 10:43
|
Дог_122.pdf | укладений |
18 лютого 2021 10:39
|