Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Fish (Hake, Side, Mint, Sardinella, Argentina, Sea Perch) Frozen Decapitated
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій Вікторович +380442073630 yzdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Institution "General Directorate of the State Criminal Execution Service of Ukraine" of the Ministry of Justice |
National ID: | 41220556 |
Contact point: |
Kalinovskiy Vitaliy Viktorovich +380442073630 yzdr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 січня 2021 11:02 |
Початок аукціону: | 19 січня 2021 11:02 |
Очікувана вартість: | 148 910 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 744 553,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 14 січня 2021 15:45 |
Enquiries until: | 16 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 січня 2021 00:00 |
Planned auction date: | 19 січня 2021 11:02 |
Information
Estimated total value: | 148 910 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 744 553 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Інформація про рамкову угоду
Дата підписання: | 31 жовтня 2019 00:00 |
Найменування учасника | Ціна за одиницю товару або послуги | Орієнтовна ціна пропозиції |
---|---|---|
Риба (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) заморожена обезголовлена | ||
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" |
99.9 UAH з ПДВ | 148851000 UAH з ПДВ |
ТОВ "БМ-КОНСАЛТИНГ" |
99.91 UAH з ПДВ | 148865900 UAH з ПДВ |
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП |
99.92 UAH з ПДВ | 148880800 UAH з ПДВ |
ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ |
99.93 UAH з ПДВ | 148895700 UAH з ПДВ |
ТОВ ЕМІ ОН |
99.94 UAH з ПДВ | 148910600 UAH з ПДВ |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-08-000045 ● 43fb1eb99fe649dcba568c973ed0a04c
- Статус: завершено ● Дата: 11 травня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 10:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2021 № 97
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-01-14-000874-c 14.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-13 09:39:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі риби (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) заморожена обезголовлена (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-14-000874-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-14 16:55:18
Інформація на запит Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України
За результатами запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України повідомляємо наступне:
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 (із змінами), положення якого почали діяти з 19 грудня 2020 року, зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Так, державною установою «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» (далі – Замовник) враховуючи положення статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до введення в дію Закону № 114-IX від 19.09.2019) за результатами проведення процедури закупівлі за рамковою угодою риби (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) замороженої обезголовленої (UA-2019-07-15-002255-b) 31 жовтня 2019 року було укладено рамкову № 248-К-19.
При цьому, слід звернути увагу, що закупівля за рамковою угодою поділяється на два етапи:
перший – проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою для відбору постачальників у рамковій угоді;
другий – проведення відбору серед визначених постачальників для укладення договору про закупівлю.
Тобто, процедура закупівлі риби (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) замороженої обезголовленої (UA-2021-01-14-000874-c) є закупівлею другого етапу закупівлі (UA-2019-07-15-002255-b) за рамковою угодою – Відбір для закупівлі за рамковою угодою.
Водночас, враховуючи положення частини 6 статті 13 та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до введення в дію Закону № 114-IX від 19.09.2019), на другому етапі процедури закупівлі за рамковими угодами («відбір») від Замовника не вимагається здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Крім того, згідно з вимогами статті 13 цього Закону на другому етапі проведення процедури закупівлі за рамковою угодою, Замовником надсилається лише запрошення (подається у формі повідомлення через електронну систему закупівель) про подання пропозицій щодо укладення договору про закупівлю за рамковою угодою.
До участі в електронному аукціоні допускаються пропозиції всіх учасників, які підписали рамкову угоду.
Враховуючи зазначене, а також те, що процедура закупівлі риби (хек, сайда, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) замороженої обезголовленої (UA-2021-01-14-000874-c) є другим етапом проведення процедури закупівлі за рамковою угодою № 248-К-19 від 31 жовтня 2019 року (UA-2019-07-15-002255-b), Замовником не розміщувалось обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, оскільки в даному випадку це не вимагається ані Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до введення в дію Закону № 114-IX від 19.09.2019), ані пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 (із змінами).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 січня 2021 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЕМІ ОН |
147 510 000,00
UAH з ПДВ
|
131 149 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" |
148 225 200,00
UAH з ПДВ
|
131 418 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП |
148 255 000,00
UAH з ПДВ
|
132 312 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БМ-КОНСАЛТИНГ" |
148 821 200,00
UAH з ПДВ
|
133 206 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ |
148 895 700,00
UAH з ПДВ
|
134 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕМІ ОН #40130226 |
Переможець |
131 149 800,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2021 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 16:08
|
Звіт | укладений |
04 січня 2022 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2021 17:28
|
ДУ 2 до договору 03-К-21 від 25.01.2021.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2021 17:27
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 15:07
|
ДУ 1 до догвору 03-К-21 від 25.01.2021.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 15:59
|
Договір | укладений |
25 січня 2021 15:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до місцезнаходження ПРОДАВЦЯ |
Номер договору про закупівлю: | 03-К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до розділу 13 Договору місцезнаходження та банківські реквізити ПОКУПЦЯ |
Номер договору про закупівлю: | 03-К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |