Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко
Очікувана вартість
4 440 000,00 UAH
UA-2021-01-14-000298-b ● f5557fbc06524ff6ac51baad49695aa1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 02136092 |
Місцезнаходження: | 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96 |
Контактна особа: |
Джаним Микола Степанович +380619444339 elektronizakupivli@mail.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2021 15:46 |
Очікувана вартість: | 4 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 130000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Місцезнаходження: 72313, Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Осипенко,96. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова, з урахуванням вимог пункту 7 розділу І тендерної документації. Інформація про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
185000 кг
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72313, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Осипенко, 96 (дошкільні заклади освіти м. Мелітополь - згідно додатку № 5 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 90 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2021 21:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2021 21:15 |
перелік змін до тендерної документації молоко.docx | |
25 січня 2021 21:15 |
Тендерна документація молоко 2021 - НОВА РЕДАКЦІЯ зі змінами.docx | |
14 січня 2021 10:51 |
Тендерна документація молоко 2021.docx |
25 січня 2021 21:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 січня 2021 21:15 |
перелік змін до тендерної документації молоко.docx
|
||||||
25 січня 2021 21:15 |
Тендерна документація молоко 2021 - НОВА РЕДАКЦІЯ зі змінами.docx
|
||||||
14 січня 2021 10:51 |
Тендерна документація молоко 2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-14-000298-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 21 січня 2021 14:04
Внести зміни у строк придатності
Шановний замовник. Звертаємость до Вас з вимогою внести зміни у ДОДАТОК № 2 До тендерної документації , Якісні характеристики предмета закупівлі, а саме у
Молоко пастеризоване, рідке, жирність не менше 2,5 %, строк придатності не менше 7 діб, у поліетиленових пакетах обсягами від 900 гр. до 1 літру. Вважаємо, що жана вимога порушує ст.5 ЗУ Про державні закупівлі: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність (обмеження калькості учасників); 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вимогаємо викласти даний пункт у настуній редакції : Молоко пастеризоване, рідке, жирність не менше 2,5 %, строк придатності не менше 5 діб, у поліетиленових пакетах обсягами від 900 гр. до 1 літру. Враховуючи графік поставки даний термін зберігання достаній для забеспечення потреб дошкільних навчальних закладів.
Розгорнути
Згорнути
Молоко пастеризоване, рідке, жирність не менше 2,5 %, строк придатності не менше 7 діб, у поліетиленових пакетах обсягами від 900 гр. до 1 літру. Вважаємо, що жана вимога порушує ст.5 ЗУ Про державні закупівлі: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність (обмеження калькості учасників); 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вимогаємо викласти даний пункт у настуній редакції : Молоко пастеризоване, рідке, жирність не менше 2,5 %, строк придатності не менше 5 діб, у поліетиленових пакетах обсягами від 900 гр. до 1 літру. Враховуючи графік поставки даний термін зберігання достаній для забеспечення потреб дошкільних навчальних закладів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 січня 2021 17:21
Шановний Учасник!
Повідомляємо Вам, що замовлення молока планується здійснювати таким чином, щоб після його отримання дошкільними закладами строк придатності до споживання становив не менше 4-5 днів. Це обумовлено рядом об’єктивних причин. Так, наприклад, поставка продукції планується на четвер для його вжитку дітьми в дошкільних закладах починаючи з наступного дня - п’ятниці та в понеділок, при наявності невикористаних обсягів поставленої партії (залишків) також у вівторок. Крім того, для здійснення поставки товару у четвер продукція виготовляється виробником як мінімум за 1 день до дати поставки, тобто у даному випадку у середу. Таким чином, в даному випадку з моменту виробництва продукції (середа) до кінцевого строку споживання (вівторок) наступного тижня проходить як мінімум 7 днів (середа, четвер, п’ятниця, субота, неділя, понеділок, вівторок). Також, можливі випадки коли святковий день, вихідний день припадає на понеділок, молоко повинно бути готове до вжитку у вівторок.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за принципами максимальної економії та ефективності.
У випадку встановлення меншого строку придатності товару це може призвести до неповного використання поставленого обсягу продукції, що в свою чергу призведе до неефективного та нераціонального використання бюджетних коштів (значний відсоток залишку продукції , яка не підлягатиме споживанню у зв’язку із закінченням терміну її придатності).
У зв’язку з вищенаведеним, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації щодо зменшення строку придатності молока.
Повідомляємо Вам, що замовлення молока планується здійснювати таким чином, щоб після його отримання дошкільними закладами строк придатності до споживання становив не менше 4-5 днів. Це обумовлено рядом об’єктивних причин. Так, наприклад, поставка продукції планується на четвер для його вжитку дітьми в дошкільних закладах починаючи з наступного дня - п’ятниці та в понеділок, при наявності невикористаних обсягів поставленої партії (залишків) також у вівторок. Крім того, для здійснення поставки товару у четвер продукція виготовляється виробником як мінімум за 1 день до дати поставки, тобто у даному випадку у середу. Таким чином, в даному випадку з моменту виробництва продукції (середа) до кінцевого строку споживання (вівторок) наступного тижня проходить як мінімум 7 днів (середа, четвер, п’ятниця, субота, неділя, понеділок, вівторок). Також, можливі випадки коли святковий день, вихідний день припадає на понеділок, молоко повинно бути готове до вжитку у вівторок.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за принципами максимальної економії та ефективності.
У випадку встановлення меншого строку придатності товару це може призвести до неповного використання поставленого обсягу продукції, що в свою чергу призведе до неефективного та нераціонального використання бюджетних коштів (значний відсоток залишку продукції , яка не підлягатиме споживанню у зв’язку із закінченням терміну її придатності).
У зв’язку з вищенаведеним, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації щодо зменшення строку придатності молока.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ" |
2 682 500,00
UAH з ПДВ
|
2 403 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОЛОЧНО-ЖИРОВИЙ КОМБІНАТ "ПІВДЕННИЙ" |
3 252 300,00
UAH з ПДВ
|
2 405 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ" #43505582 |
Переможець |
2 403 150,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 15:05
|
ду№6.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 15:02
|
ду№5.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 10:49
|
ду № 4.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2021 16:34
|
ду№3.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2021 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2021 16:30
|
ду№2.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2021 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 08:25
|
ду1.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2021 08:23
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 08:46
|
Договір | укладений |
16 лютого 2021 08:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшено вартість за одиницю товару в межах 10% на підставі підтверджуючих документів та зменшено обсяги закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приведено у відповідність до змін чинного законодавства |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшено вартість за одиницю товару на підставі підтверджуючих документів у межах 10% та зменшено обсяг товару |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено обсяги закупівлі та продовжено строк дії договору на наступний 2022 рік у межах 20% від суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дію договору продовжено на 2022 рік в межах 20% на суму 467173,20 грн з ПДВ на кількість товару 29947,00 кг. |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено вартість за одиницю товару в межах 10% на підставі підтверджуючих документів та зменшено обсяги закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |