Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
58 450,85 UAH
UA-2021-01-14-000009-b 7b6ed6052fcb49c8b741a669a54ced08
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Камінська Людмила Вікторівна

+380968745567 byx40@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський дошкільний навчальний заклад №40
Код ЄДРПОУ: 25305387
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Юрка Тютюнника, будинок 17-А
Контактна особа: Камінська Людмила Вікторівна
+380968745567
byx40@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2021 02:25
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 58 450,85 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 292,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
248 кг
Огірки солені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Юрка Тютюнника,17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331000-7 — Оброблені овочі
400 кг
Капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Юрка Тютюнника,17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331000-7 — Оброблені овочі
84 кг
Повидло в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Юрка Тютюнника,17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332100-5 — Оброблені фрукти
130 кг
Джеми в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Юрка Тютюнника,17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332290-3 — Джеми
240 банки
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Юрка Тютюнника,17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331000-7 — Оброблені овочі
400 банки
Горошок зелений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Юрка Тютюнника,17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331462-3 — Консервований горох
380 кг
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Юрка Тютюнника,17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти
80 кг
Родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Юрка Тютюнника,17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332419-4 — Родзинки без кісточок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2021 02:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2021 02:25
Оголошення СЗ оброблені фрукти та овочі - 40.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПСК Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат 58 408,20
UAH з ПДВ
58 408,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2021 02:17
Електронний підпис
24 січня 2021 02:15
Технічні вимоги.pdf
24 січня 2021 02:15
Статут завірений.pdf
24 січня 2021 02:15
Проект договору.pdf
24 січня 2021 02:15
Проект договору.docx
24 січня 2021 02:15
Лист виробника.pdf
24 січня 2021 02:15
Договір дезінфекція.pdf
24 січня 2021 02:15
Довідка ст.17.pdf
24 січня 2021 02:15
Довідка (НАССР).pdf
24 січня 2021 02:15
Довідка - витрати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПСК Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПСК Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат
#01733288
Переможець 58 408,20
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 23:54

Документи

02 лютого 2021 23:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 23:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПСК Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат
#01733288
58 408,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2021 23:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 00:46
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 15:25
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 14:59
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 23:15
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 23:13
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 23:53
договір 37 21 ОФО.pdf укладений
15 лютого 2021 23:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 37/21ОФО
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 37/21ОФО
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 36 911,90
UAH (в тому числі ПДВ 6 151,98 UAH)