Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл письмовий (ДК 021:2015:39120000-9 -Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи ), шафа з полицями (ДК 021:2015:39120000-9 -Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи ), підсистемник (ДК 021:2015:39120000-9 -Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи )
Очікувана вартість
5 320,00 UAH
UA-2021-01-13-006032-a 5ac88065510a416896f16e9c2b4708b8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мосійчук Лілія

+380432664039 mklshmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 01982749
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
Контактна особа: Мосійчук Лілія
+380432664039
mklshmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (одержувач бюджетних коштів).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Стіл письмовий (ДК 021:2015:39120000-9 -Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт.
Шафа з полицями (ДК 021:2015:39120000-9 -Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт.
Підсистемник (ДК 021:2015:39120000-9 -Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

13 січня 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Квітчук Андрій Анатолійович
#2690403595
Переможець 5 320,00
UAH
13 січня 2021 17:22

Документи

13 січня 2021 17:22
Електронний підпис
13 січня 2021 17:22
Звіт меблі.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 09:47
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 17:28
договір.pdf укладений
13 січня 2021 17:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стіл письмовий (ДК 021:2015:39120000-9 -Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи ) 1 шт. 1 720,00
UAH
Шафа з полицями (ДК 021:2015:39120000-9 -Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи ) 1 шт. 3 320,00
UAH
Підсистемник (ДК 021:2015:39120000-9 -Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи ) 1 шт. 280,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 320,00
UAH