Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення ДК 021:2015: СPV 90430000-0 – Послуги з відведення стічних вод
Очікувана вартість
12 523,79 UAH
UA-2021-01-13-005977-a dfe961138f9c485fa0a02051dafa0f63
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Гасіч

+380679961976 dnz-124@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЯСЛА-САДОК №124 "СТРУМОЧОК" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 26417105
Місцезнаходження: 87526, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Межова , 9
Контактна особа: Світлана Гасіч
+380679961976
dnz-124@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Послуги з централізованого водовідведення. Об'єм послуг з відведення стічних вод 1901 м3. Виконавець забезпечує приймання централізованого водовідведення відповідно до вимог діючих норм і правил.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1901 метр кубічний
Послуги з централізованого водовідведення ДК 021:2015: СPV 90430000-0 – Послуги з відведення стічних вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Межова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

13 січня 2021 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2021 17:11
Договір №1818 ЦВС.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА"
#03361508
Переможець 12 523,79
UAH з ПДВ
13 січня 2021 17:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2021 10:39
Дод.угода №4 від 22.09.2021 ЦВС.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 10:39
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2021 10:26
1818 цвс ду 3 дс124.pdf зміни до договору
26 липня 2021 10:25
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2021 12:45
Дод.угода№ 2від12.07.2021_ЦВС.pdf зміни до договору
13 липня 2021 12:44
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 15:37
ЦВС_2021_Доп.угода1.jpeg зміни до договору
28 січня 2021 15:36
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 17:17
Договір №1818 ЦВС.pdf укладений
13 січня 2021 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1818/ЦВС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в П.1.1.розділу І "Предмет договору" та П.2.1. розділу ІІ "Розмір плати за послуги" Договору №1818/ЦВС від 11.01.2021р.
Номер договору про закупівлю: 1818/ЦВС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення тарифів
Номер договору про закупівлю: 1818/ЦВС
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 1818/ЦВС
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML