Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з підвищення тиску холодної води
Очікувана вартість
1 080 000,00 UAH
UA-2021-01-13-004255-a e079c955c9ab4a70b0b662802bb86b92
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Стельмащук

+380503131920
+380432537398
kpvodokan@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Вінницяоблводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03339012
Місцезнаходження: 21022, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 173
Контактна особа: Олександр Стельмащук
+380503131920,+380432537398
kpvodokan@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
З технічних причин повністю виключається можливість надання послуг з підвищення тиску холодної води КП "Вінницяоблводоканал" з інших джерел та іншими постачальниками. Конкуренція у даному випадку відсутня. Закупівля послуг з підвищення тиску холодної води є виключно обов"язковою для стабільної роботи підприємства. Не укладення договору з КП “Вінницяоблтеплоенерго” на закупівлю з підвищення тиску холодної води може привести до негативних процесів та наслідків.
Згідно п.2 ч.2 ст.40 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у випадку якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків відсутність конкуренції з технічних причин, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2021 15:19
Оскарження наміру укласти договір: 24 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98110000-7: Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з підвищення тиску холодної води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Київська,173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98111000-4 — Послуги підприємницьких організацій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

13 січня 2021 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО"
#33649363
Переможець 1 080 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2021 15:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2021 15:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО"
#33649363
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 16:38
Додаткова угода №1.pdf укладений
02 лютого 2022 16:36
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2022 16:34
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
02 лютого 2022 16:29
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 08:38
Послуги з підвищення тиску холодної води.pdf укладений
25 січня 2021 08:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 004 355,74
UAH (в тому числі ПДВ 167 392,62 UAH)
Причини розірвання договору: Замовник та Виконавець, керуючись ст. 651 Цивільного Кодексу України, прийшли до взаємної згоди розірвати договір