Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання електричної енергії
Очікувана вартість
416 910 600,00 UAH
UA-2021-01-13-004118-a 8dd035ee373b41368d2aa7da61a2fc85
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іволга Надія Василівна

+380565293981 tender@vostgok.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ
Код ЄДРПОУ: 14309787
Місцезнаходження: 52210, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Горького,2
Контактна особа: Іволга Надія Василівна
+380565293981
tender@vostgok.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відкриті торги на предмет закупівлі «Електрична енергія, ДК 021:2015 - 0931 (Постачання електричної енергії)» двічі не відбулись (Звіт UA-2020-10-30-001714-с від 01.12.2020, Звіт UA-2020-12-02-006630-c від 04.01.2021). Торги були відмінені у зв'язку із поданням для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами можливе застосування переговорної процедури.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2021 15:15
Оскарження наміру укласти договір: 19 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
189850000 кВт*год
Постачання електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52210, Україна, Дніпропетровська область, місто Жовті Води, с. Неопалимівка, смт. Смоліне, с. Олексіївка, місто Кам´янське, с. Солдатське, село Скалева, с. Іскрівка, вул. Горького, 2, Інгульська шахта, Смолінська шахта, Новокостянтинівська шахта, проспект Аношкіна, 179, вул. Чапаєва, 13 а, вул. Українська, 58, вул. Соколівська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 9 Календарні 25
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 30
Поставка товару Пiсляоплата 8 Календарні 30
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 15

Тендерна документація

13 січня 2021 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-02-000017 ● e5790b0a2b5645d7945f395c693ef6b6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2021 13:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

30.06.2021 № 334
Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.06.2021 № 334

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2021-01-13-004118-a 13.01.2021 ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ (ЄДРПОУ 14309787) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-08 14:09:08

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії код згідно ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-13-004118-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до абзацу 4 пункту 1 Додатку 1 «Комерційна
пропозиція» до Договору про постачання електричної енергії споживачу №19/03/0211 від 19.01.2021 ціна за 1 кВт/год не включає вартість послуг з розподілу електричної енергії, які оплачуються Споживачем самостійно Оператору системи розподілу.
Додатком 2 до цього ж Договору передбачено перелік точок комерційного обліку об'єктів, ЕІС-кодів, де Оператором ринку розподілу є ПрАТ «Кіровоградобленерго».
Аналізом інформації, розміщеної Замовником в електронній системі закупівель, укладеного Договору про розподіл електричної енергії з ПрАТ «Кіровоградобленерго» не встановлено.
Чому Замовником не укладено Договір про розподіл електричної енергії з ПрАТ «Кіровоградобленерго»?
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-09 13:12:42

Пояснення

1 Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» у грудні 2018 року діючі постачальники електричної енергії за регульованим тарифом (обленерго) розділені на оператора системи розподілу (розподільчу компанію) та постачальника електричної енергії.
Учасник роздрібного ринку електричної енергії оператор системи розподілу ПрАТ «Кіровоградобленерго» на підставі ліцензії з розподілу електричної енергії локальними електричними мережами, виданої відповідно до Постанови НКРЕКП від 13.11.2018 № 1416, припинив діяльність постачальника за регульованим тарифом у зв`язку з початком діяльності з розподілу електричної енергії з 01.01.2019 року.
Відповідно до п. 2 Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» (далі – Правила) укладення договорів між споживачами та іншими учасниками роздрібного ринку електричної енергії відповідно до вимог Правил здійснюється шляхом приєднання споживачів до публічних договорів приєднання (договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії) на умовах чинних договорів про постачання електричної енергії, укладених з відповідними постачальниками електричної енергії за регульованим тарифом, шляхом подання заяви-приєднання за формою, наведеною у додатку до цієї Постанови.
Виходячи з вищевикладеного, Договори споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії ПрАТ «Кіровоградобленерго» від 01.01.2019 № 11 та від 01.01.2019 № 15 є публічними договорами приєднання шляхом подання заяви-приєднання на умовах Договорів про постачання електричної енергії ПрАТ «Кіровоградобленерго» від 01.09.2006 № 11 та від 28.10.2010 № 15.
Сканкопії Заяви-приєднання додається.
2 При формуванні очікуваної вартості враховувалась прогнозована ціна на ринку на добу наперед об`єднаної енергетичної системи України (РДН ОЕС України) за даними ДП «Оператор ринку», розміщеними на його веб-сайті, на дату подання оголошення, а також враховуючи комерційні пропозиції учасників постачальників електричної енергії.
Вимоги до якості електричної енергії визначаються: відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI «Кодексу систем розподілу», затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення».
Закупівля здійснювалась за власні кошти підприємства.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку від 26.07.21

2021-07-29 15:04:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ю.КОМОДІТІЗ»
#42601505
Переможець 415 771 500,00
UAH з ПДВ
13 січня 2021 15:15

Документи

13 січня 2021 15:15
Електронний підпис
13 січня 2021 15:14
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2021 15:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ю.КОМОДІТІЗ»
#42601505
415 771 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 січня 2021 15:15
Електронний підпис
13 січня 2021 15:14
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 12:05
Додаткова угода 2 від 24.12.21.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:02
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 10:12
Додаткова угода 1 від 02.06.21.pdf зміни до договору
02 червня 2021 09:54
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 08:00
Договір 19-03-02П від 19.01.21.pdf укладений
19 січня 2021 07:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна терміну "фактична ціна" на "фактична вартість"
Номер договору про закупівлю: 19/03/02П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19/03/02П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML