Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір рулонний, фальцований
Без назви
Очікувана вартість
429 000,00 UAH
UA-2021-01-13-003142-a aef5e025ff9547e89a3ad5ea53b03d9b
Відбір для закупівлі за рамковою угодою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Шифрук

+380443232078 shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Андрій Шифрук
+380443232078
shyfruk-ao@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
National ID: 21560045
Contact point: +380443232078
shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 січня 2021 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2021 20:00
Початок аукціону: 19 січня 2021 15:44
Початок аукціону: 19 січня 2021 15:44
Очікувана вартість: 429 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 145,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Information

Estimated total value: 429 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 145 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Замовник вимагає від учасника-переможця відбору внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - оригінал банківської гарантії/електронна банківська гарантія. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Тендерна гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог Замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Забезпечення виконання договору має бути надано до моменту укладання договору, але у будь-якому випадку не пізніше кінцевого строку укладання договору, відповідно до Особливостей закупівель за рамковими угодами та їх укладення, затверджених Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.09.2017 №1372, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.10.2017 за № 1236/31104. Банківські реквізити Замовника: АТ «УКРПОШТА» код ЄДРПОУ 21560045 Місцезнаходження та адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 Міжнародний банківський рахунок (IBAN) UA353004650000000260093011852 Головне операційне управління АТ «ОЩАДБАНК» в м. Києві
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 пачок
Папір фальцьований перфорований 210мм*12” (1800 аркушів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Період постачання: по 18 лютого 2021

Інформація про рамкову угоду

Дата підписання: 29 липня 2020 11:00
Найменування учасника Ціна за одиницю товару або послуги Орієнтовна ціна пропозиції
Папір фальцьований перфорований 210мм*12” (1800 аркушів)
ПП "Група компаній "Торгсервіс"
198 UAH з ПДВ 396000 UAH з ПДВ
ТОВ "РОМА-К"
193.98 UAH з ПДВ 387960 UAH з ПДВ
ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ"
214.5 UAH з ПДВ 429000 UAH з ПДВ
ТОВ "Паперова продукція"
189 UAH з ПДВ 378000 UAH з ПДВ
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
175.8 UAH з ПДВ 351600 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 січня 2021 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 338 400,00
UAH з ПДВ
334 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ" 400 000,00
UAH з ПДВ
336 055,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "РОМА-К" 374 040,00
UAH з ПДВ
374 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Паперова продукція" 378 000,00
UAH з ПДВ
378 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТОРГСЕРВІС" 396 000,00
UAH з ПДВ
396 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2021 10:56
Електронний підпис
16 січня 2021 10:55
Електронний підпис

Публічні документи

18 січня 2021 11:44
Електронний підпис

Публічні документи

17 січня 2021 20:30
Електронний підпис

Публічні документи

18 січня 2021 17:30
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ"

ТОВ "РОМА-К"

ТОВ "Паперова продукція"

ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТОРГСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 334 080,00
UAH з ПДВ
19 січня 2021 17:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2021 17:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
334 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 12:46
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 15:10
Договір_Укрпапір_відбір.pdf укладений
25 січня 2021 15:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2021 — 24 травня 2021
Сума оплати за договором: 334 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 680,00 UAH)