Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
3 730,00 UAH
UA-2021-01-13-002370-a f87d4c12fe654fa8b37f512abc26a30b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Шевченко

+380678654334 zakupka-shkola_7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ГРАНД" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20209802
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, 27
Контактна особа: Світлана Шевченко
+380678654334
zakupka-shkola_7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2021 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2021 15:00
Очікувана вартість: 3 730,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Місцезнаходження замовника: Україна, 50071, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 27.
Категорія замовника: відповідно пункту 3 Закону (юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (перезарядка та відновлення (ремонт) картриджів принтерів та багатофункціональних пристроїв, код за ДК 021:2015 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування – кошти місцевого(обласного) бюджету Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП РЕШЕТНЯК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 3 712,00
UAH з ПДВ
3 712,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 20:07
Електронний підпис
21 січня 2021 20:03
Паспорт+ІПН.pdf
21 січня 2021 20:03
ПЛ ПДВ.pdf
21 січня 2021 20:03
ПЛ Статут.pdf
21 січня 2021 20:03
Довідка розрахунок.pdf
21 січня 2021 20:03
Витяг.pdf
21 січня 2021 20:03
Тех вимоги.pdf
21 січня 2021 20:03
ПЛ Працівників.pdf
21 січня 2021 20:03
Проект Договору.pdf
21 січня 2021 20:03
Цінова пропозиція.pdf
21 січня 2021 20:03
Довідка МТБ.pdf
21 січня 2021 20:03
Довідка Юр дані.pdf
21 січня 2021 20:03
Гарант Лист.pdf
21 січня 2021 20:03
Свідоцтво.pdf
21 січня 2021 20:03
Лист згода.pdf
21 січня 2021 20:03
Довідка аналог робіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП РЕШЕТНЯК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП РЕШЕТНЯК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2974214737
Переможець 3 712,00
UAH з ПДВ
25 січня 2021 11:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2021 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП РЕШЕТНЯК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2974214737
3 712,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 14:10
дод угода 2 від 16.12.2021 зменш суми на 445,00 відн.картриджiв.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 15:01
Дод угода №1 від 20.04.2021 до дог 01 від 28.01.2021.pdf зміни до договору
20 квітня 2021 15:01
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 11:07
Картриджи ФОП Решетняк 3712,00 № 01 від 28.01.2021.pdf укладений
28 січня 2021 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів надавача послуг
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі та суми договору на 445,00 грн , з урахуванням фактичного обсягу видатків . Загальна сума договору складає 3267,00 грн без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML