Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2021-01-13-001198-c d7f77a1f60554e94853cff8e0aa10f7f
Переговорна процедура (скорочена)    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Табенська Юлія Володимирівна

0506888090 juliatab@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
Код ЄДРПОУ: 05476322
Місцезнаходження: 58002, Україна , Чернівецька обл., ЧЕРНІВЦІ, Центральна площа, 7
Контактна особа: Табенська Юлія Володимирівна
0506888090
juliatab@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до ч.7 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої ст. 40, а також у разі закупівлі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2021 15:37
Оскарження наміру укласти договір: 19 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 Гігакалорія
ДК 021:2015 – 09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Руська, 194 Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

13 січня 2021 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-19-000014 ● 7dafee0f912244e99129e88d519ea23d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 січня 2021 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.01.2021 № 2

Чернівці

Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 19 січня 2021 року № 2

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-01-13-001198-c від 13.01.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-20 08:48:50

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015 – 09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-13-001198-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) Чому у пункті «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування даної переговорної процедури закупівлі?

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-01-21 12:12:02

Пояснення на запит ДАСУ

На Ваш запит про надання пояснень в частині виявлення органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель повідомляємо, що в обґрунтуванні застосування переговорної процедури зазначено: «Відповідно до ч.7 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої ст. 40, а також у разі закупівлі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення)».
Однак, інформацію про приналежність МКП «Чернівцітеплокомуненерго» до Зведеного переліку суб`єктів природних монополій не зазначено в електронній системі закупівель, проте дана інформація зазначена в протоколі засідання тендерного комітету №ТК 2021/01-04-01).
При розміщенні процедури закупівлі в електронній системі закупівель обґрунтування подано у скороченому вигляді, вважаючи достатнім посилання на ч.7 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Внести зміни, а саме доповнити обґрунтування інформацією про приналежність МКП «Чернівцітеплокомуненерго» до Зведеного переліку суб`єктів природних монополій (станом на 30.11.2020 р. під номером 26) в електронну систему закупівель не є можливим, тому вважаємо за необхідне відмінити переговорну процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, UA-2021-01-13-001198-c, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель, а також розпочати процедуру повторно

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2021-04-15 09:02:14

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МКП "Чернівцітеплокомуненерго"
#34519280
Переможець 350 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2021 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2021 15:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МКП "Чернівцітеплокомуненерго"
#34519280
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 21 січня 2021 12:16
Кінець періоду оскарження: 01 лютого 2021 00:00
Дата відміни: 01 лютого 2021 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: В обґрунтуванні закупівлі не зазначено інформацію про приналежність МКП «Чернівцітеплокомуненерго» до Зведеного переліку суб`єктів природних монополій»
Документи:
21 січня 2021 12:16
Електронний підпис
21 січня 2021 12:16
Протокол_пояснення_ДАСУ.pdf