Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Какао» (ДК 021:2015: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби(15840000-8))
Очікувана вартість
102 000,00 UAH
UA-2021-01-13-001015-c 20896e35f5754dea95a4f3c578a5fafe
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шупер Олена Богданівна

+380322371330 OLENA880213@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321572
Місцезнаходження: 79057, Україна , Львівська обл., Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85
Контактна особа: Шупер Олена Богданівна
+380322371330
OLENA880213@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2021 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2021 15:00
Очікувана вартість: 102 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Відповідно до п.1 ч.4 ст.2 категорія замовника «органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті (органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладено в Додатку 2 до оголошення. Какао - порошок від світло-коричневого до темно-коричневого кольору, не допускається тьмяний сірий відтінок, без сторонніх присмаків та запахів. Тара та пакувальні матеріали, які застосовують для пакування какао-порошку, мають бути чисті, сухі без стороннього запаху і відповідати вимогам чинних нормативних документів.Єдиний критерій оцінки пропозицій - Ціна, з податком на додану вартість (ПДВ). Питома вага цінового критерію становить 100 відсотків. Інші критерії оцінки пропозицій Замовником не застосовуються.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

13 січня 2021 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2021 14:54
Додаток 5 Вимоги.docx
13 січня 2021 14:54
Проект договору.docx
13 січня 2021 14:54
Додаток 2 Технічне завдання.docx
13 січня 2021 14:54
Оголошення какао.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: «Какао» (ДК 021:2015: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби(15840000-8)) Поставка в заклади дошкільної освіти Галицького району м. Львова: ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 25 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 127,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 25 січня 2021 11:51
Закінчення: 25 січня 2021 12:12
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

100 кг
какао
ДК 021:2015: 15841300-8 — Какао-порошок непідсолоджений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, Поставка в заклади дошкільної освіти Галицького району м. Львова: ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14.
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Бюджетні зобов’язання за договором, щодо здійснення Замовником платежів здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) затверджених на 2021 рік. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОЛЕРО-СЕРВІС" 18 497,50
UAH з ПДВ
18 497,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РОМАНИШИН ДМИТРО ТЕОДОРОВИЧ" 25 450,00
UAH з ПДВ
25 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2021 13:23
Електронний підпис
22 січня 2021 13:21
Проект договору 1.pdf
22 січня 2021 13:20
Додаток 1 Пропозиція1.pdf
22 січня 2021 12:20
Електронний підпис
22 січня 2021 12:16
МК Мельник В.П..pdf
22 січня 2021 12:16
Статут Болеро.pdf
22 січня 2021 12:16
МК Ненчук В.Б..pdf
22 січня 2021 12:16
МК Гвоздь Ю.І..pdf
22 січня 2021 12:16
ПДВ.pdf
22 січня 2021 12:16
Техпаспорт.pdf
22 січня 2021 12:16
Лист відгук БС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОЛЕРО-СЕРВІС"

ФОП "РОМАНИШИН ДМИТРО ТЕОДОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОЛЕРО-СЕРВІС"
#31073655
Відхилено 18 497,50
UAH з ПДВ
28 січня 2021 17:17
ФОП "РОМАНИШИН ДМИТРО ТЕОДОРОВИЧ"
#1983209197
Переможець 25 450,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 18:08

Документи

28 січня 2021 17:17
Електронний підпис
28 січня 2021 17:15
Протокол

Документи

28 січня 2021 18:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 18:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РОМАНИШИН ДМИТРО ТЕОДОРОВИЧ"
#1983209197
25 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 18:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2022 22:42
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 14:25
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
24 січня 2022 13:37
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 22:02
Какао лот 1.pdf зміни до договору
06 січня 2022 13:05
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 14:34
Договір укладений
03 лютого 2021 14:19

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 лютого 2021 11:18
6 413,40 UAH UA398201720344240016000099608
Галицько-Франківський відділ освіти
UA413257960000002600950011045
СПД ФО РОМАНИШИН Д.Т.
Оплачений
29 березня 2021 10:27
7 126,00 UAH UA398201720344240016000099608
Галицько-Франківський відділ освіти
UA413257960000002600950011045
СПД ФО РОМАНИШИН Д.Т.
Оплачений
28 квітня 2021 11:11
1 628,80 UAH UA398201720344240016000099608
Галицько-Франківський відділ освіти
UA413257960000002600950011045
СПД ФО РОМАНИШИН Д.Т.
Оплачений
27 травня 2021 10:46
4 173,80 UAH UA398201720344240016000099608
Галицько-Франківський відділ освіти
UA413257960000002600950011045
СПД ФО РОМАНИШИН Д.Т.
Оплачений
29 червня 2021 11:37
1 425,20 UAH UA398201720344240016000099608
Галицько-Франківський відділ освіти
UA413257960000002600950011045
СПД ФО РОМАНИШИН Д.Т.
Оплачений
23 липня 2021 10:48
1 603,35 UAH UA398201720344240016000099608
Галицько-Франківський відділ освіти
UA413257960000002600950011045
СПД ФО РОМАНИШИН Д.Т.
Оплачений
03 вересня 2021 10:29
2 036,00 UAH UA398201720344240016000099608
Галицько-Франківський відділ освіти
UA413257960000002600950011045
СПД ФО РОМАНИШИН Д.Т.
Оплачений
29 вересня 2021 11:37
1 043,45 UAH UA398201720344240016000099608
Галицько-Франківський відділ освіти
UA413257960000002600950011045
СПД ФО РОМАНИШИН Д.Т.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2022 році.
Номер договору про закупівлю: 3с-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг закупівлі продовженого договору, що не перевищує 20% суми, визначеної у вище зазначеному договорі становить 5 088,00 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 3с-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2021 — 01 квітня 2022
Сума оплати за договором: 30 519,64
UAH