Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко, сметана, згущене молоко на 2021 рік для потреб закладів освіти Гуманітарного відділу Затурцівської сільської ради Локачинського р-ну Волинської обл. (код ЄЗС ДК 021:2015 (СРV) - 15510000-6 – молоко та вершки)
Очікувана вартість
118 155,00 UAH
UA-2021-01-13-000730-b c42c2782d1714920b137be18e4bba25b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микулич Оксана Володимирівна

+380337497446 osvitazaturcitender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуманітарний відділ Затурцівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 42439226
Місцезнаходження: 45523, Україна , Волинська обл., Затурці, вул. Липинського, 66
Контактна особа: Микулич Оксана Володимирівна
+380337497446
osvitazaturcitender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2021 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2021 14:00
Початок аукціону: 25 січня 2021 14:26
Очікувана вартість: 118 155,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 591,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1796 кг
Молоко, сметана, згущене молоко на 2021 рік для потреб закладів освіти Гуманітарного відділу Затурцівської сільської ради Локачинського р-ну Волинської обл. (код ЄЗС ДК 021:2015 (СРV) - 15510000-6 – молоко та вершки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45523, Україна, Волинська область, с. Затурці Локачинського р-ну, вул. Липинського, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Молоко, сметана, згущене молоко на 2021 рік для потреб закладів освіти Гуманітарного відділу Затурцівської сільської ради Локачинського р-ну Волинської обл. (код ЄЗС ДК 021:2015 (СРV) - 15510000-6 – молоко та вершки) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЖИДАЧЕВСЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" 102 349,00
UAH з ПДВ
102 349,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯРЕМА МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА" 112 938,70
UAH з ПДВ
112 938,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 11:55
Електронний підпис
21 січня 2021 11:54
Лист-відгук.PDF
20 січня 2021 19:43
Електронний підпис
20 січня 2021 19:42
потужність.PDF
20 січня 2021 19:42
паспорт.PDF
20 січня 2021 19:42
експлуатац. дозвіл.PDF
20 січня 2021 19:42
Довідки банк.PDF
20 січня 2021 19:42
довідка рахунок.PDF
20 січня 2021 19:42
витяг.PDF
20 січня 2021 19:42
виписка.PDF
20 січня 2021 19:42
виписка (2).PDF
20 січня 2021 19:42
цінова пропозиція.PDF
20 січня 2021 19:42
Листи.PDF
20 січня 2021 19:42
Додаток6.PDF
20 січня 2021 19:42
Додаток5.PDF
20 січня 2021 19:42
Додаток4.PDF
20 січня 2021 19:42
Додаток3,ст17.PDF
20 січня 2021 19:42
Довідки.PDF

Публічні документи

22 січня 2021 11:11
Електронний підпис
22 січня 2021 11:05
Довідка про повноваж.pdf
22 січня 2021 11:05
Довідка про учасника.pdf
22 січня 2021 11:05
Декларація Угринів.jpg
22 січня 2021 11:05
довідка.zip
22 січня 2021 11:05
Копія коду 2.12.20.pdf
22 січня 2021 11:05
Витяг з ЄДР ЯММ 06.01.2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЖИДАЧЕВСЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА"

ФОП "ЯРЕМА МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЖИДАЧЕВСЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА"
#3087606645
Відхилено 102 349,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 21:59
ФОП "ЯРЕМА МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА"
#2745007960
Переможець 112 938,70
UAH з ПДВ
28 січня 2021 22:06

Документи

28 січня 2021 21:59
Електронний підпис
28 січня 2021 21:48
Протокол

Документи

28 січня 2021 22:06
Електронний підпис
28 січня 2021 22:04
Повідомлення
28 січня 2021 22:04
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 22:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯРЕМА МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА"
#2745007960
112 938,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 22:06
Електронний підпис
28 січня 2021 22:04
Повідомлення
28 січня 2021 22:04
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2022 04:15
Електронний підпис укладений
05 березня 2022 04:13
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 12:48
дод уг 3 до дог 36.pdf зміни до договору
21 січня 2022 12:47
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 20:43
Додаткова угода _2 до Договору 36.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 20:42
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 20:41
Додаткова угода _1 до Дог 36.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 20:40
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 18:02
Договір укладений
15 лютого 2021 18:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, відповідно до чинного законодавства України уклали цю Додаткову угоду №1 (далі за текстом – Угода) до Договору про закупівлю №36 від 15 лютого 2021 р. (далі за текстом – Договір) про наступне: Керуючись п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», частиною 1 статті 651, частиною 1 статті 653 та частиною 1 статті 654 Цивільного кодексу України та пунктом 10.1 розділу 10 «Інші умови» Договору про закупівлю та за взаємною згодою, Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до пункту 10.9 Розділу 10 «Інші умови» Договору про закупівлю від 15.02.2021 р. №36, доповнивши його (цей Розділ) підпунктом 8 наступного змісту: «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку». 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, відповідно до чинного законодавства України уклали цю Додаткову угоду №2 (далі за текстом – Угода) до Договору про закупівлю №36 від 15 лютого 2021 р. (далі за текстом – Договір) про наступне: Керуючись п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», частиною 6 статті 256 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 651, частиною 1 статті 653 та частиною 1 статті 654 Цивільного кодексу України та підпунктом 8 пункту 10.9 Розділу 10 «Інші умови» Договору про закупівлю та за взаємною згодою, Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Продовжити термін дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, до 31 березня 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, відповідно до чинного законодавства України уклали цю Додаткову угоду №3 (далі за текстом – Угода) до Договору про закупівлю №36 від 15 лютого 2021 р. (далі за текстом – Договір) про наступне: Керуючись п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», частиною 6 статті 256 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 651, частиною 1 статті 653 та частиною 1 статті 654 Цивільного кодексу України та підпунктом 8 пункту 10.9 Розділу 10 «Інші умови» Договору про закупівлю та за взаємною згодою, Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Загальна сума додаткової угоди складає 22 504,80 (двадцять дві тисячі п’ятсот чотири грн. 80 коп.), що становить 19,9% від ціни договору з ПДВ. 2. У зв’язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти Додаток 1 (Специфікація) до Договору у новій редакції, яка є невід’ємною частиною цієї Угоди. 3. Всі інші умови Договору про закупівлю товарів за державні кошти №36 від 15.02.2021 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, відповідно до чинного законодавства України уклали цю Додаткову угоду №4 (далі за текстом – Угода) до Договору про закупівлю №36 від 15 лютого 2021 р. (далі за текстом – Договір) про наступне: Керуючись п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», частиною 6 статті 256 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 651, частиною 1 статті 653 та частиною 1 статті 654 Цивільного кодексу України та підпунктом 8 пункту 10.9 Розділу 10 «Інші умови» Договору, Додатковою угодою №3 до Договору про закупівлю та за взаємною згодою, Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 1 Додаткової угоди №3 до Договору про закупівлю №36 від 15 лютого 2021 р. викласти в такій редакції: «Загальна сума додаткової угоди складає 21 665,19 (двадцять одна тисяча шістсот шістдесят п’ять грн. 19 коп.), що становить 19,8% від ціни договору з ПДВ». 2. У зв’язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти Додаток 1 (Специфікація) до Договору у новій редакції, яка є невід’ємною частиною цієї Угоди. 3. Всі інші умови Договору про закупівлю товарів за державні кошти №36 від 15.02.2021 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу – по одному для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 01 квітня 2022
Сума оплати за договором: 134 603,89
UAH (в тому числі ПДВ 22 433,98 UAH)