Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обслуговування (касове) послуг банку по готівці
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2021-01-13-000590-b 91f9b58c4c834ef6a03522426349fd7a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клованич Володимир Іванович

+380312691343 vo-ka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління СБУ в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20001562
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул.Довженка, буд.№3
Контактна особа: Клованич Володимир Іванович
+380312691343
vo-ka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Обслуговування (касове) послуг банку по готівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Довженка, буд. №3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 66110000-4 — Банківські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 3.1. Комісійна винагорода за надані Банком згідно з цим Договором послуги з касового обслуговування Клієнта становить 0,15%. 3.2. Для здійснення Клієнтом оплати послуг, отриманих від Банка за цим Договором, Банк не пізніше 5 (п’ятого) числа місяця, наступного за місяцем, в якому надавалися послуги з касового обслуговування, надсилає Клієнту рахунки за такі послуги із зазначенням у них сум комісійної винагороди, належних до сплати Клієнтом. Комісійна винагорода за надані Банком згідно з цим Договором послуги з касового обслуговування підлягає сплаті Клієнтом не пізніше 10 (десятого) числа місяця, наступного за місяцем, в якому надавалися послуги з касового обслуговування. 3.3. Сторони погоджуються з тим, що з урахуванням розміру суми готівкових коштів, яку Клієнт планує отримати протягом строку дії цього Договору, а також виходячи з розміру комісійної винагороди, зазначеної у пункті 3.1 Договору, загальний розмір суми комісійної винагороди за надання послуг з касового обслуговування, яку Клієнт буде зобов’язаний сплатити Банку, становитиме - 7500 грн.(7500 гривень,00 коп..), без ПДВ. Визначений у цьому пункті Договору загальний розмір суми комісійної винагороди за надання Банком послуг з касового обслуговування є орієнтовним і може змінюватися у випадку зміни будь- яких показників (критеріїв), що були підставою для розрахунку розміру такої суми. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

13 січня 2021 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Філія АТ «Укрексімбанк» в місті Ужгороді Акціонерного товариства „Державний експортно-імпортний банк України”
#00032112
Переможець 7 500,00
UAH
13 січня 2021 13:26

Документи

13 січня 2021 13:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 12:27
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 18:08
Додаткова угода 1 до Договору 774.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 17:12
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 13:28
Договір 774.pdf зміни до договору
13 січня 2021 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 4/774
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 610,10
UAH