Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та послуги з охорони об’єктів
Очікувана вартість
80 300,00 UAH
UA-2021-01-13-000446-b bd202008ace24773a5b369d810a1baca
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бордуляк Галина Ігорівна

+380324932106 cher.lik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01996869
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, вулиця Івасюка, 2
Контактна особа: Бордуляк Галина Ігорівна
+380324932106
cher.lik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2021 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 18:00
Початок аукціону: 29 січня 2021 13:51
Очікувана вартість: 80 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 401,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та послуги з охорони об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м.Червоноград, вул.Івасюка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2021 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2021 17:15
Оголошення спрощена закупівля 14.01.docx
13 січня 2021 11:52
Додаток _5.docx
13 січня 2021 11:52
Додаток _2.docx
14 січня 2021 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2021 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2021 17:15
Оголошення спрощена закупівля 14.01.docx
13 січня 2021 11:52
Оголошення спрощена закупівля.docx
13 січня 2021 11:52
Додаток _5.docx
13 січня 2021 11:52
Додаток _2.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 січня 2021 14:34
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, відповідно до п.1 ч.17 ст.14 Закону, а саме: замовником прийнято рішення про внесення змін, однак на сьогодні триває етап подання пропозицій, під час якого неможливо внести зміни та логічно завершити процедуру.
Документи:
21 січня 2021 14:34
Електронний підпис
21 січня 2021 14:18
відміна охорона.pdf