Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з дератизації та дезінсекції
Очікувана вартість
19 800,00 UAH
UA-2021-01-12-004225-a a504f269935d47d3b2480d91aa2b362d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кириленко Марина Вікторівна

380963626043 bvl.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня №8"
Код ЄДРПОУ: 03096897
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Левченко, буд. 4
Контактна особа: Кириленко Марина Вікторівна
380963626043
bvl.zakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 січня 2021 15:56
Очікувана вартість: 19 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Вся інформація знаходиться у прикріпленій документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Площа дератизації - 1364 кв. м. (12 обробок)
Площа дезінсекції - 2333 кв.м. (12 обробок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Левченко, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг протягом січня-грудня 2021 року Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2021 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кошеленко Любов Миколаївна 13 890,60
UAH з ПДВ
9 759,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Мартлет 17 650,80
UAH з ПДВ
9 760,08
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Кошеленко Любов Миколаївна

ТОВ Мартлет

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кошеленко Любов Миколаївна
#2244700223
Переможець 9 759,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 13:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кошеленко Любов Миколаївна
#2244700223
9 759,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 13:20
Додаткова угода до договору 19 від 28.01.2021.PDF зміни до договору
29 березня 2021 13:20
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:56
Договір 19 від 28.01.2021.PDF укладений
29 січня 2021 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою профілактики та запобігання появи збудників різного виду інфекцій (бактерій, грибків та вірусів), Сторони дійшли згоди збільшити обсяг наданих послуг та доповнити предмет договору наступною послугою: Дезінфекція приміщень (палати стаціонару та денного стаціонару, харчоблок, їдальня, буфет) методом «холодного туману» з озонацією засобом «Дуасепт», який має бактерицидний, фунгіцидний, віруліцидний і овіцидний ефект. 2. У зв’язку зі збільшенням обсягу наданих послуг, та, відповідно, збільшенням загальної суми договору, Сторони дійшли згоди викласти п.1.1. Договору у наступній редакції: «1.1. Замовник доручає, а Виконавець зобов’язується, з метою профілактики та попередження виникнення і поширення інфекційних захворювань, у т.ч. пов'язаних з гризунами та комахами, виконувати послуги з дератизації, дезінсекції та дезінфекції об’єкта (надалі – деззаходи) за видами робіт (послуг) : Види послуг Найменування об`єкта, його адреса Обслуговуєма площа (кв.м) Ціна за 1 кв.м (грн.) Кількість деззаходів (обробок) Сума (грн.) Дератизація КНП «ММЛ №8», вул. Левченко, 4 1364 0,18 12 2 946,24 Дезінсекція КНП «ММЛ №8», вул. Левченко, 4 2333 0,24 12 6 719,04 Дезінфекція методом «холодного туману» з озонацією КНП «ММЛ №8», вул. Левченко, 4 553 2,76 6 9 157,68 Всього: 18 822,96 Загальна сума Договору складає: 18 822 грн. 96 коп. (Вісімнадцять тисяч вісімсот двадцять дві грн. 96 коп.), у т.ч. ПДВ – 3 137,16 грн. Код державного класифікатора ДК 021-2015: 90920000-2 Послуги з санітарно-гігієнічної обробки приміщень.» 3. Сторони дійшли згоди доповнити п.1.4. Договору наступними абзацами: «Дезінфекція методом «холодного туману» виконується наступними засобами: - засіб дезінфекційний «Дуасепт» (додецилдіпропілентріамін 10%, алкілдиметилбензиламоній хлорид 6,5%).» 4. Сторони дійшли згоди викласти п.2.8. Договору в наступній редакції: «2.8. Виконавець зобов'язується: - проводити послуги з дератизації та дезінсекції протягом 3-х днів з моменту отримання заявки, але не рідше 1 разу на місяць; - проводити послуги з дезінфекції за заявками Замовника, протягом 3-х днів з моменту отримання заявки.»
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML